Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Nenad 03-05-2021

Ik vind deze winkel goed. Een van de beste winkels voor computer spullen. De site is goed en ze hebben de beste merken. En de prijzen zijn oke.

Esther 03-05-2021

Na weken twijfelen om een Apple Watch te kopen, heb ik vorige week uiteindelijk de knoop doorgehakt en mezelf verwend met de watch:-)! Door eerdere goede ervaringen met Coolblue en het feit dat ze binnen 24 uur weten te leveren, bezocht ik gelijk de webwinkel. Wat bleek: ze hadden toevallig een leuke korting op het artikel! Na de aanschaf van het horloge werd de verkoop netjes bevestigd tot en met de levering van het horloge. Exact 15 minuten voor aanvang ontving ik een sms dat de courier onderweg was. Een ontzettend vriendelijke medewerkster van Coolblue kwam het artikel per fiets afgeven. Echt een ontzettende goede service!

María 03-05-2021

Ik heb een steelstofzuiger aangeschaft, heb goeie advies gekregen.
Zeker een aanrader

mvanzeist 03-05-2021

duidelijke overzichtelijke site met veel keuze, snelle levering en service wanneer er eventueel een probleem is met bestelde product. Prijzen liggen soms iets duurder dan andere sites maar daar staat de service dan weer tegenover wat ons betreft.

Siemworks 03-05-2021

De levering is over het algemeen altijd op tijd, en mocht het product toevallig toch niet goed zijn kan je het heel makkelijk zonder verzendkosten terugsturen. Dat is echt een pre voor mij, vooral in corona tijd kan je het product niet goed in de winkel testen. Je weet van Coolblue dat ze zich aan hun woord houden. Ondanks dat het een dozenschuiver is, is de ervaring er een van een betrokken winkel.

A van der Zanden 03-05-2021

nette vriendelijke winkel Geweldig goed geholpen Keurige medewerkers Bedankt voor de service

ulrich 03-05-2021

Prima SSD, zondag besteld en fijn dat ik kon kiezen wanneer deze bezorgd kon worden. Woensdag zoals aangegeven geleverd.
verder geen op of aanmerkingen. de SSD werkt snel en heeft flink wat ruimte waarop ik m op uitgezocht heb. Veel meer heb ik niet!

lenie 03-05-2021

makkelijke site, overzichtelijk weergegeven, juiste omschrijving bij de artikelen, betrouwbaar en snelle levering

Joost 02-05-2021

Altijd correct, goede producten voor goede prijzen. Prima bereikbare helpdesk en daarnaast filmpjes met uitleg over de producten.

Gsch 02-05-2021

Beste prijs voor aan te schaffen product, supersnelle levering en eerdere aankopen waarover ik zeer tevreden was.

Willem 02-05-2021

Snelle levering met duidelijke aflevertijden. Prijzen zijn marktconform. Verpakking prima en niet te overmaats.

Renson68 02-05-2021

Goede service als er problemen zijn. Grote keuze en snelle levering alles wat je mag verwachten van zo'n bedrijf

Alissa 02-05-2021

Snelle levering, bestelde laat op de avond maar het was alsnog de volgende werkdag in huis. Product van goede kwaliteit. Top!

Rpjmonty 02-05-2021

Afspraken worden volledig nagekomen. Service in de winkels is van TOP kwaliteit.

Wil 02-05-2021

Perse voor Coolblue gekozen omdat die het oude product (monitor) mee zouden nemen. Over nagevraagd en ik hoefde het alleen maar in te pakken en adresseren. Gedaan. Maar helaas, PostNL wilde het niet meenemen. Er had een geprint etiket met een barcode op moeten zitten. Geen enkele info hierover op website, ook niet door klantenservice waar ik (heel vriendelijk) contact mee had. Uiteindelijk zelf het zware ding met t boodschappenkarretje naar PostNL gesjouwd. Voor t overige geen klachten over coolblue, maar dit is voor mij wel n dealbreaker in de toekomst.

Peter de Bruijn 02-05-2021

Voldoet volledig aan verwachting en de klantenservice is uitstekend. Dat is voor mij een 10.

Ellis 02-05-2021

Coolblue is mijn favoriete webshop. Ze maken hun snelheid van levering altijd waar, ondanks alle Corona drukte die voor andere bedrijven reden is voor vertraging. Ik houd van de humor die gebruikt wordt in de marketing. Bovendien waardeer ik de extra gebruikers informatie die altijd wordt toegestuurd. Coolblue biedt altijd nét een beetje meer en daarmee maken ze voor mij het verschil!

Edwin 02-05-2021

Zeer goede service, aankoop of retour, altijd goede service en nog snel ook.

Marcel 02-05-2021

goed, snel en leverbetrouwbaarheid. Ook het bezorgtijdstip werd netjes meegedeeld en ook nagekomen.
De fietskoerier was een hele vriendelij.ke jongen

Ans Janssens 02-05-2021

Snelle levering, goede service. Apparaat binnen het kwartier goed geplaatst.

Maaike 02-05-2021

Het is altijd fijn om bij Coolblue te shoppen. De site is duidelijk. Door het keuzemenu bijnde filters vind je het product dat goed bij je past. Bestellen en betalen is zo geregeld. Daarbij houdt Coolblue je goed op de hoogte van de status van je bestelling en meestal heb je na een dag al je product in huis. Echt heel fijn!

Broer Roorda 02-05-2021

Duidelijk en uitstekend, met goede communicatie. Tot een volgende keer. Groeten.

Rody 02-05-2021

Airpods pro besteld, binnen 24 uur al binnen. Kwalitatief perfect en goed ingepakt. Goeie service, snelle levering en met de producten geen problemen.

Lekker bezig CB!

John Duivenvoorden 02-05-2021

Iedereen doet enorm zijn best om het goed te doen. En dat lukt ook steeds, er zit zelfs nog iets bovenop wat alle anderen niet hebben nu. Leuke humor,

Ted 02-05-2021

Het meedenken, meewerken van klantenservice en bezorgers voor een lichamelijk, kwetsbare buurman, waar ik met liefde de bestelling, en betaling voor heb mogen doen [ ouder iemand digibeet ], was praktisch, hartverwarmend en resultaatgericht.
Wat kan een mens nog meer wensen.