Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Richard 09-04-2021

leuke, vrolijke webwinkel. Maak shoppen leuk door alles super positief te vertellen. Reclames op tv zorgen bij mij ook altijd voor een glimlach. Fijn dat ze bezorgen met de bezorgfiets. Heel goed voor het milieu en voorkomt onnodige infra naar postcentra's.

Super goed bezig coolblue en vooral bezorgers van coolblue, ga zo door!

Aagje 09-04-2021

Duidelijke site, veel keuze en makkelijk zoeken. Eigenlijk niet zoeken dus.

Dunja 09-04-2021

Duidelijke website, heel gebruiksvriendelijk, makkelijk dingen terug te vinden in aankoopgeschiedenis En het belangrijkste, supergoede service!!

RedSox fan 09-04-2021

Bestellen is eenvoudig. Er wordt goed gecommuniceerd. Ook bij vertraging wordt dit op tijd gemeld. Dit gebeurt allemaal op een prettige manier.

Cat 09-04-2021

Netjes gebeld voordat ze de droger kwamen bezorgen!
Tevreden met de droger.

alfred 09-04-2021

Duidelijke website waar je goed kunt vergelijken. Ik zocht naar goede oordopjes voor mijn iPhone. Er zijn zoveel soorten en maten. Dankzij de goede en duidelijke specificaties, kon ik een goede keuze maken.
Prettig bestelproces en bestelling komt zoals beloofd binnen 1 dag.

R. Venrooij 09-04-2021

Goede service en eenprima klantenservice. Heb een prima advies gekregen op mijn vraag

Carel 09-04-2021

vlotte mensen en prima service ,is voor herhaling aan te bevelen, ook klantenservice is oke

Soeranie 09-04-2021

Artikel was precies aangegeven en omschreven als op de site. De dag en tijdstip van bezorgen kreeg ik snel op de mail. Goeie service!!

Rob Siemerink 09-04-2021

Overzichtelijk in aanschaf en met name de signalen omtrent het moment van aanleveren waren meer dan prima

Bart 09-04-2021

Aansluitsnoer en oven besteld.
Alweer prima en netjes optijd geleverd, belletje vooraf dat ze eraan komen en oude oven direct meegenomen. Helemaal top 👍
bedankt voor de service ons vrouw kan weer heerlijke taarten en broodjes bakken.

Ilona 09-04-2021

Coolblue heeft een snelle en zorgvuldige levering. De volgende dag wordt de bestelling namelijk al aan huis of bij een ophaalpunt afgeleverd. Ik heb alleen maal positieve ervaringen van de webwinkel.

Monique 09-04-2021

Website oke. Keuze oke.betaling oke..
Ik heb maandag een nieuwe stofzuiger besteld omdat oude stuk gegaan was..besteld met bezorgen want rotweer,afspraakcovid ect..gedoe en binnen 24 uur geleverd hoe makkelijk..
Kreeg direct bericht na betaling dat pakketje vertraagd was..kwam binnen 4 dagen..dat was al balen..2dgn later dag track en tracecode: morgen bezorgd(vandaag dus) krijg ik vandaag weer bericht van cb dat mn pakketje vertraagd is..ik kijk op track en trace: pakjetje moet nog verwerkt worden..klantenservice gebeld: ligt aan postnl ,kunnen pas wat doen als het er zaterdag niet is!(dan nog 4dgn wachten??)
Postnl geapt(geen goed antwoord) en gebeld: ligt aan cb,moeten pakket eerder aanmelden..datum was indicatie. Na lange discussie zou ze doorgeven aan leiding dat indicatie geen nut heeft voor klant als dit er niet bij wordt vermeld gaat klant er vanuit dat t dan komt..
Kortom..was ik maar naar een winkel gegaan..

Fred 09-04-2021

Ik had een cadeaubon gekregen van Coolblue. Mijn ervaring is zeer positief. Goede overzichtelijke site en een zeer korte levertijd. TOP. Doen wat ze beloven.

Bietje 08-04-2021

cool blue doet waar het voor staat, overzichtelijke website, makkelijk bestellen en snel geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer ze onderweg zijn en dan bezorging op de fiets hoe milieubewust is dat helemaal top

Martha 08-04-2021

Voor het eerst besteld bij Coolblue. De site is goed, bestellen ging makkelijk, bezorging zoals er was afgesproken. Ik heb een Dyson stofzuiger besteld en dit produkt is meer dan goed, zoals ik al wist. De verzendverpakking was keurig. Ik ben zeer tevreden!

Aznnemieke 08-04-2021

Helemaal goed, super snelle service en netjes in de door.
Alleen de actie die erbij staat is niet goed, ik had een koffiezetapparaat met de actie 100 cups voor 10 euro, maar de actie die ik kreeg was 15 euro korting....

Anneke 08-04-2021

Top service! Op 2e paasdag besteld en de volgende middag al in huis. Duidelijk aangegeven op welk tijdstip het bezorgd zou worden en ze waren er op tijd.

Linda 08-04-2021

Wat me met name is opgevallen, is hoe snel er geleverd wordt. Maandagavond besteld, dinsdag rond de middag in huis

M. den Ouden 08-04-2021

Geweldige service en goede vrieskast prijs kwaliteits verhouding perfect, de levering van het product was ook top kan en zal cool bleu ook zeker aanraden.

Zeeuwsmeisje 08-04-2021

Coolblue werkt simpel en snel. En ze weten er ook nog een stukje humor in te stoppen. Dat maakt het bestellen net iets leuker dan bij een ander.

KvdP 08-04-2021

Quick delivery (CO2 neutral - by bike!), competitive price, friendly customer service.

Joop Goos 08-04-2021

Na contact te hebben gehad met het Service Centrum van Coolblue Utrecht heb ik het product aangeschaft. Prima en to the point geholpen. Inmiddels is het product thuis bezorgd en naar tevredenheid geïnstalleerd. Vanaf het moment van aankoop tot en met de installatie werd ik gedetailleerd geïnformeerd over de voortgang.

Edwin 08-04-2021

Een plasje water in de keuken, bleek veroorzaakt door een kapotte koelkast, en dat tijdens Pasen. Paniek!
Snel diverse websites geraadpleegd voor een vervangende koel-vriescombinatie. Hier wordt je meteen met allerlei onbekende zoekcriteria wordt geconfronteerd: inbouw (met exacte maten), 'meeslepende' keukendeuren, energielabels, geluidsniveaus, etc.
Coolblue het zoeken en vinden het makkelijkst en ook nog voor een concurrerende prijs. De mogelijkheid om te laten bezorgen op het gewenste tijdstip en meenemen van de oude koelkast scheelden ons zo veel tijd. Het keuzemenu waar je bij Coolblue door heen geleid wordt, het naast elkaar vergelijken van de overgebleven geschikte modellen en de achtergrondinformatie per criterium gaven de info die ik nodig had.
De bezorgers stuurden vooraf even een berichtje en gaven een belletje dat ze in de buurt waren. Na aflevering tot in de keuken(!) kreeg ik nog een korte vriendelijke instructie, waar je normaal eerst de handleiding voor dient te worstelen. Het inbouwen van de koelkast nam nog even wat tijd in beslag, maar de handleiding van de Samsung koelkast was helder. Blij met de upgrade ten opzichte van onze oude koelkast met betere koeling, zicht op de spullen en ook nog meer ruimte! Die beloofde Coolblue service met een glimlach klopt wél ;-)

Edith 08-04-2021

super snelle levering . goede prijs ook voor de DEC telefoon voor mijn moeder. Ze is er blij mee