Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Raymond 18-04-2021

Zeer transparante communicatie, vriendelijke bezorger die op een milieu vriendelijke fiets kwam. Top !

Franc 18-04-2021

Een Bosch hamerboor gekocht die scherp geprijsd was.
Snelle afhandeling en zeer snel bezorgd door de fietskoerier! Helemaal top!

Tris 18-04-2021

Het bestelde artikel was makkelijk te vinden op de website met alle informatie en specificaties die van belang zijn. Het bestelling ging makkelijk en de aflevering vond binnen de verwachte tijd plaats.

Haye 18-04-2021

Ik had een koelkast (tweedekans) besteld, maar die werd niet geleverd. Zelf contact opgenomen, zou de volgende dag geleverd worden. Weer niet, zelf contact opgenomen, koelkast was nog niet gevonden in het magazijn. Maar hij moest er zijn en zou de volgende dag geleverd worden. Weer niet. Zelf contact opgenomen, hij was inderdaad niet gevonden in het magazijn en dat zou ook nog twee of drie dagen duren. Maar dan zou hij gegarandeerd mijn kant opkomen.
's Avonds een email dat mijn order geannuleerd was. Wederom gebeld en gezegd dat dit niet de afspraak was, dat begrepen ze, maar er kon slechts een voucher van €20,- vanaf, die ik bij Coolblue moet besteden, zodat ze alsnog geld aan mij kunnen verdienen ipv verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen fout. Bij lange na niet wat ik verwacht van een bedrijf dat 'alles voor een glimlach wil doen'.

Thieu 18-04-2021

Hadden tegoed bonnen kunnen inwisselen. Van wat we zochten was een ruime keuze. Hierdoor onze bonnen goed kunnen besteden.
Snel en correct geleverd.
Goede service

Mirjam 18-04-2021

Een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site. Correcte afhandeling van je bestelling. Je wordt goed op de hoogte gehouden over het moment van bezorging.

Joyce van Luik 18-04-2021

Ik heb voor coolblue gekozen omdat jullie een prima website hebben en snel leveren. De levering was nu ook snel en ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail waar mijn pakket was. Wat ik ook super vind dat je een jaar norton aangeboden krijgt!

johan koning 18-04-2021

Perfect werkende webshop met veel keuzes, goede prijzen en snelle service. Een aanrader om uit te proberen.

Eline 18-04-2021

Product voor reparatie opgestuurd maar deze bleek niet meer te maken te zijn. Één dag later heb ik gelijk een mailtje ontvangen waarin werd aangeven dat ik het volledige aankoopbedrag terug zou krijgen in de vorm van shoptegoed. Diezelfde dag heb ik nog via de klantenservice een nieuw product aangeschaft met dat shoptegoed en de volgende dag werd het nieuwe product al bij mij thuis bezorgd. Top service!

Han 18-04-2021

Leuke en duidelijke website.
Bestellen is gemakkelijk en een snelle met een milieu vriendelijke bezorging.
Toppie hoor.

Matthijs Bijenveld 18-04-2021

Sporthorloge aangeschaft en onwijs goed geholpen toen ik er te laat achter kwam dat mijn oude adres nog in het systeem stond bij Coolblue. Volgende dag kwam het horloge keurig op het nieuwe adres binnen. Site is duidelijk en heel uitgebreid waardoor ik goed een keuze kon maken. Coolblue voelt heel persoonlijk aan!

thierry 17-04-2021

snelle levering,uitstekende service ook na de aankoop.
ze houden je ook netjes op de hoogte over de levering met een sms zodat je weet wanneer ze voor de deur staan ideaal!

Goedgekozen 17-04-2021

Goede keuze op basis van beschikbare alternatieven. Keurige verpakking en kwaliteitsproduct.

Nicky 17-04-2021

Ik heb Coolblue gekozen omdat ik tot nu toe altijd een klantvriendelijke ervaring heb gehad. En dat was ook deze keer weer het geval.

Jelle 17-04-2021

Site is makkelijk en er is altijd uitgebreide voorraad. De bezorging is steeds weer perfect, met duidelijke tracks en traces over het bezorgmoment.

Ad 17-04-2021

Goede productinformatie met keuzemogelijkheden, duidelijke afrekenprocedure en adequate verzendupdates. Vinden & kopen bij Coolblue is simpel en moeiteloos. Elke keer weer.

Ronald 17-04-2021

Super services ! Nette bezorger en keurig op tijd !
Erg cool dat ze je keurig op de hoogte houden qua bezorging !
Super netjes erg attent !

Ga zo door

M. Schoppen 17-04-2021

Mooie lichtgewicht koffer in de aanbieding kunnen kopen. De volgende dag is het al geleverd.

Leo 17-04-2021

Bestellen, betalen, track&trace zijn prima in orde.
(maa er kwam geen blauwe auto met een glimlach.)

Robert 17-04-2021

Fijne shop, hele snelle levering en geweldige marketing: de poes op de doos😻

Wolf 17-04-2021

Prijs heel correct zeer snelle levering duidelijke informatie Heel duidelijk Afspraak levering

Huig 17-04-2021

Zeer gebruiksvriendelijke site, makkelijk een artikel te vinden en uit te kiezen, en uiteraard de reviews te lezen voordat je iets koopt.

Nico 17-04-2021

Snelle en goede service. Aardige en vriendelijke knul die het apparaat snel en deskundig aansloot

Wilco 17-04-2021

Ik had wat besteld via deze site. En de levering was perfect. Het bestellen ging snel en was gemakkelijk en overzichtelijk.

PeterB 17-04-2021

al mijn aankopen tot nu toe zijn verlopen zoals aangegeven door Coolblue, leverdatum en tijd volgens afspraak.
ook deze dus, levering binnen een dag iets wat ik gezien de drukte overal niet had verwacht, top dus !