Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4017 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joep C de Jong 07-01-2023

In alle opzichten - product, bestelling en levering - een prima ervaring! Kan alleen maar adviseren: Houden zo!

Wout 07-01-2023

Ruime keuze . Op site veel tips over product en waar je rekening mee moet houden . Na aanschaf volgende dag al geleverd en geïnstalleerd. Helemaal mooi

Henkie07 07-01-2023

Topkwaliteit en prijs en topservices op tijd geleverd goed verpakt en geen schade door op verpakking

ruud 07-01-2023

coolblue is de service gewoon voor de consument perfect .
de haal en breng service , snelle levering .
En de bezorgers die je altijd overal mee helpen.Top web winkel!

Tamara 07-01-2023

Coolblue biedt goede service. Altijd vriendelijk personeel, duidelijke communicatie en goede producten en adviezen.

Francien 07-01-2023

Snel bezorgd en product in orde. Dus tevreden op alle punten. En nu genieten van ons nieuwe product.

David 07-01-2023

Groot assortiment en beste service. Problemen worden altijd opgelost. Bezorging is in de regel ook razendsnel. Coolblue is mijn 1st go to als ik iets met nodig heb.

SvdV 07-01-2023

Snelle levering en heel belangrijk vind ik dat ze het zelf met de bakfiets komen brengen.

Casper 07-01-2023

De levering was precies op het afgesproken tijdstip en de afgesproken datum (de volgende dag). Wat mij daarnaast ook heel positief verraste was dat de bezorger op de fiets kwam. Er werd dus ook nog aan het milieu gedacht!

Lars 07-01-2023

Een winkel waar klant nog echt koning is en medewerkers ook echt verstand hebben van wat ze verkopen.

Bert Slootjes 07-01-2023

Zeer uitgebreid assortiment, snelle levering en vriendelijk personeel en prima prijzen.

Gert 07-01-2023

Groot assortiment wat door Coolblue zelf wordt geleverd en altijd keurig op tijd wordt bezorgd.

Esther 07-01-2023

Het mooie is vooral dat als je voor 12 uur besteld het de vlg dag in huis hebt

Soetje 07-01-2023

Goede service, vriendelijke, bekwame medewerkers. En ze doen wat ze zeggen en denken mee.

Rob 07-01-2023

Ik had een bestelling geplaatst en de volgende dag om 9 uur lag die klaar en kon het ophalen.
Werd super vriendelijk geholpen door meerdere medewerkers en was binnen enkele minuten weer buiten met mijn nieuwe headset. Die overigens fantastisch is, ik ben er super blij mee.

SR 07-01-2023

Goede informatie op de website waardoor vergelijken en beslissen makkelijker wordt. Levering op tijd.

Fanny Cattenstart 07-01-2023

Coolblue heeft echt een hele goede klantenservice. Vooraf op de website of telefonisch goede ondersteuning bij het uitzoeken van een product. Bezorgers waarmee je kunt communiceren, die op tijd komen, die je tijd geven om nog even iets schoon te maken en die tips hebben voor duurzaamheid van het product. En achteraf ook nog mail met tips. Het is gewoon een fijne webwinkel met aandacht en zorg.

F.Lagendijk 07-01-2023

Makkelijke app snel gevonden wat ik zocht bezorgen echt met een glimlach In 1 woord super

AdH 07-01-2023

Duidelijke site, duidelijke informatie en duidelijk bestelproces.
Snelle levering.
Bezorging goed en netjes.
En wat heel fijn is, géén overdadige mails over de betselling of verzending.
Met 2 mails weet je alles wat je weten moet,
Coolblue verdient een 10!

Sophie 07-01-2023

Goede service, iedereen is bereid om geduldig te helpen en overige vragen te beantwoorden.

Bjorn 06-01-2023

Elke keer weer is het een genot om te 'shoppen' bij Coolblue. Alles is duidelijk en overzichtelijk en het aanbod is waanzinnig ruim. Goede kwaliteit en snelle levering. Misschien niet altijd persé de goedkoopste, maar wel een van de beste! Ook ideaal dat je zelf kan kiezen wanneer je je pakket wilt ontvangen, voorkomt ook weer een gemiste bezorger.

Jan 06-01-2023

Prima winkel met deskundig personeel. Goed bereikbaar zowel met auto als met OV. Het kan soms even druk zijn maar door het grote scherm in het midden van de winkel zie direct wanneer je aan de beurt bent. Het personeel neemt de tijd om je dingen uit te leggen en adviseren je op eventuele toebehoren. En dat alles voor een zeer scherpe prijs.

Antoinette 06-01-2023

Snel geleverd, goed op de hoogte van levering. Vriendelijke bezorger, netjes binnen gezet.

MelV 06-01-2023

Snelle levering en bij een reparatie wordt je goed op de hoogte gehouden over het verloop er van.

bert 06-01-2023

Omschrijving op website is duidelijk en kloppend, prijs is goed, levering snel.