Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Linda 30-05-2022

Goede communicatie over de mail en product geleverd binnen de afgesproken tijd. Coolblue komt weer goed en netjes zijn afspraken na, ben erg tevreden over dit bedrijf

Aad 30-05-2022

Na alle vergelijken te hebben gemaakt, zijn we overgestapt op Coolblue energie.
Het kadootje zou later komen, recent ontving ik de e-mail met daarin het te besteden tegoed
Omdat mijn huidige externe accu was overleden heb ik direct gebruik gemaakt om een nieuwe externe accu te bestellen in de Coolblue shop.
Die was er de volgende dag! Verrassend dat mijn bestelling per bakfiets werd bezorgd met regelmaat info wanneer ik de bezorger kon verwachten! Super en helder.

Gerwin 30-05-2022

Alles vanaf het bestellen soepel verlopen ,netjes gebeld door de pakketbezorgers van Coolblue om het moment van levering kwartier voor aankomst via mail ook goed op de hoogte gehouden. En perfecte info over de televisie dus je kan een goede keuze maken uit het mooie aanbod. Super blij met mijn LG 70 inch.

Jeroen P. 30-05-2022

Coolblue kwam voor dit product (externe harde schijf) als 1 van de goedkoopste winkels uit de bus. Meteen na bestelling een mail met de bevestiging en ook al snel informatie over de levering. Wat extra fijn is, is dat er kwartier voor aankomst van de koerier een SMS kwam zodat ik wist wanneer het product binnen zou komen. Niet nodig om uren thuis te gaan zitten wachten.
De koerier kwam per fiets (milieubewust) en was erg vriendelijk. Een handtekening zetten en het is klaar.
De bestelde schijf voldeed aan de verwachtingen en is inmiddels in gebruik. Zo hoort het.

Rockrob 30-05-2022

De shop in Tilburg is leuk ingericht maar bij de afhaalbalie is het vrij rumoerig door de vele bezoekers. De verkoopster aan de balie was heel moeilijk te verstaan en af en toe veel harder moeten praten! Aparte balie is toch wel een uitkomst.

Moozi 30-05-2022

Onlangs een tweedekans product bij Coolblue besteld.
Ging om de Samsung Earbuds Pro zwart. Voor een prijs van 84 euro. Product kwam 2 dagen later aan (ivm weekend). Overtreft mijn verwachting. Had verwacht dat er lichte gebruikerskrasjes etc op de oplaaddock en dopjes zitten. Ziet er helemaal nieuw uit. Behalve dat er een sticker op de verpakking waarop stond dat het om een tweedekansje ging, zou ik niet zeggen dat het om een retourproduct gaat. Alles compleet en nog netjes in originele staat.

PB Maaskant 30-05-2022

Prima shop, duidelijke website, snelle levering en zeer plezierige bezorging.

JF 30-05-2022

Overzichtelijke webshop met een uitgebreide beschrijving van de producten. Daarnaast vind ik de optie voor een tweede kans super! Maak hier vaker gebruik van.

Coolblue 30-05-2022

Duidelijke website met een keuzehulp wat makkelijk is als je wilt weten welke wasmachine je het beste kunt kiezen in jouw situatie.
De prijzen zijn redelijk en het bestelproces erg simpel. De jongens die de wasmachine kwamen brengen en installeren waren vriendelijk en correct en gaven mij nuttige informatie voor de ingebruikname.

Martijn 30-05-2022

Lekker snel en goed voor het klimaat!
Mijn pakket was erg snel en dankzij de fietsbezorging lekker op tijd & goed voor het milieu!

Dirk Witlam 30-05-2022

De bestelde en snel geleverde HP-ENVY INSPIRE 7924e all-in-one printer bleek geen ethernet aansluiting te hebben hoewel de productspecificatie van CoolBlue aangaf dat er 1 ethernet aansluiting aanwezig zou zijn. De ethernet aansluiting was bepalend voor mijn aankoop.
Dus printer ontvangen, uitgepakt, gestart met de installatie, helaas geen ethernet, boos en dus weer ingepakt en retour CoolBlue gestuurd.

marcel 30-05-2022

Donderdag besteld, vrijdag in huis, dus snelle levertijd. Goede informatie over het product.

Dave 30-05-2022

Persoonlijk vind ik dat Coolblue de benchmark is voor winkels in deze branche. Ik ben dan ook vaste klant. De webshop werkt echt vele malen beter dan de sites van concurrenten, waardoor je snel en goed kan filteren op de producten die je zoekt. Daarnaast heb ik meer dan eens (zowel zakelijk als privé) contact gehad met de klantenservice. Deze werkt snel, persoonlijk en oplossingsgericht. Soms duurt het wat langer omdat er contact moet zijn met een bepaalde fabrikant, maar tot op heden altijd uitstekend geholpen. Ook de bezorgers zijn zeer netjes en vakbekwaam. Bij grote leveringen komt de eigen bus van Coolblue en de bezorger legt dan netjes en duidelijk uit wat ze doen, hoe het retourneren werkt en vraagt altijd netjes waar ik het pakket wil hebben.

Lang verhaal kort; Coolblue is een voorbeeld voor veel bedrijven en ik ben uiterst tevreden (tot op heden 42 bestellingen gedaan bij Coolblue)

Bossi 30-05-2022

Het is niet de eerste keer dat ik hier iets besteld waarvan in eerste instantie gezegd wordt dat het de volgende dag geleverd wordt en er vervolgens de volgende dag een mail komt dat het toch vertraagt is en het een dag of een aantal dagen later wordt geleverd

Hans 30-05-2022

Zeer duidelijke en overzichtelijke site. Alles wat je zoekt is makkelijk te vinden. Bezorging ook super snel. 's-avonds besteld en al de volgende dag in huis en zeer netjes verpakt.

Bert Slootjes 30-05-2022

Een Samsung Jet 75 steelstofzuiger besteld, prachtig apparaat, er is een actie bij voor een 2e accu, maar dan moet je wel veel kunst en vliegwerk uit halen om die over 6 weken te krijgen. Nu ben ik wel bekend met internet maar oudere mensen zouden dit niet voor elkaar krijgen. Maar goed, de stofzuiger werkte goed, na gebruik op gehangen en opladen maar. Helaas accu bleef leeg en geen indicatie dat hij ging opladen. Na de gebruiksaanwijzing weer gelezen en nog steeds niets. Alles weer ingepakt en retour gezonden naar CoolBleu.
Nu maar afwachten wanneer de nieuwe komt

Gerda 30-05-2022

Supersnelle levering !! en ik was net nog niet thuis toen paketje kwamChauffeur het bij buren gebracht. Maar toen ik aankwam heeft chauffeur het weer netjes opgehaald bij buren en bij mij afgeleverd !! Heel blij met Coolblue!!

R. Arends 30-05-2022

Vlug vlugger vluchtst, Vandaag besteld morgen in huis, klopt als een bus. Leuke behulpzame jongens. Prima hoor.

John 30-05-2022

Goede informatie, scherpe prijs, levering conform afspraak.
Lenova laptop gekocht, werkt perfect voor mijn doeleinden op 70 jarige leeftijd.

Harry Staas 30-05-2022

Goede service, duidelijke site en zeer snelle levering van het bestelde.
De avond ervoor via de site besteld en de volgende morgen al vnaf 09.00 op te halen.

Sander 30-05-2022

Goede winkel, breed assortiment. Jammer alleen dat ik donderdag iets bestelde en het uiteindelijk niet vrijdag geleverd werd terwijl de website zei van wel. Extra jammer was dat ik dat vrijdagochtend pas te lezen kreeg, toen ik al regelingen had getroffen. Maar het uiteindelijke product was in goede staat en werkt perfect, dus dit valt in de categorie 'jammer maar helaas'. Het weerhoudt me er niet van om vaker bij Coolblue te kijken.

Leon 30-05-2022

Ze maken waar wat ze beloven. Zeer klantvriendelijk ingesteld bedrijf. Compliment voor de medewerkers is zeker op zijn plaats. We komen graag nog een keer terug voor toekomstige aankopen.

Ruben 30-05-2022

De website is overzichtelijk, op youtube maken ze review video's.
Eerder heb ik ook een keer een klein probleem gehad, en dat is toen super opgelost. Over de producten en de levering van Coolblue ben ik altijd zeer tevreden. altijd in een gepaste doos, nooit te groot. en altijd supersnelle levering.

Y.Miedema 30-05-2022

top bestelling.product is goed maar het belangrijkste is de makkelijke manier van orderen,zeer snelle levering,Juiste informatie chauffeur mbt aflevertijd en uitleg chauffeur wat te doen bij eventuele retour.

Mh1710 30-05-2022

Prettige locatie net buiten het stadscentrum,
Parkeren in deze straat is wel altijd een beetje zoeken.
Bij binnenkomst een klein beetje onduidelijk hoe de routing is, maar personeel even vriendelijk en hangt een positieve sfeer.
Aankoop was avond besteld volgende ochtend om half 9 lag het al klaar.