Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3865 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 18-12-2022

Snelle bezorging, duidelijke website, soms mis ik bepaalde specs om te selecteren om zoekopdracht te specificeren

Relia 18-12-2022

Ik vind Coolblue een super goede website, op de site kan je al veel vinden over het product wat je zoekt en wanneer je besteld hebt en het pakket hebt ontvangen, volgt er nog een mail met extra informatie over het product wat je hebt gekocht. Super

Suzan 18-12-2022

Verleden week een printer gekocht canon pixma in een goede staat afgeleverd. Na dat ik de printer had geïnstalleerd
werkte de printer niet?? instructies gevolgd en contact opgenomen met support die aanbeveelt om usb kabel aan te sluiten
dat was dus de oplossing de printer werkt
Product klasse.
Support vriendelijk meedenkend en professioneel.
gr suzan

Damiën 18-12-2022

Heeele sneller levering, goed ingepakt ook. Verder gewoon goeie prijzen die ze voor de producten vragen. Dus helemaal top.

Joop Top 18-12-2022

Snelle levering, product op voorraad en prijstechnisch vergelijkbaar met anderen

Angelo Hellmig 18-12-2022

Je wordt op de hoogte gehouden. Medewerkers zijn super vriendelijk en vakkundig.

Guus 18-12-2022

Kijken, bestellen, betalen en altijd snel geleverd. Wat wil je nog meer. De kwaliteit van het bestelde is ook prima.

liesbeth 18-12-2022

prima winkel. Duidelijke beschrijving van het artikel. Makkelijk te bestellen. Super snel thuis bezorgt

HZ 17-12-2022

Gebruiksvriendelijke site, goedkoopste voor het gekochte produkt, levering op tijd en kon de keuze maken wanneer ik wilde laten leveren, betaling makkelijk

Lex 17-12-2022

Duidelijke uitleg, zeer snelle levering. Gewoon een fijne webwinkel en fysieke winkel om te winkelen

Mariska 17-12-2022

Uitstekende service. Besteld en de volgende dag geleverd begin van de middag. Als je een kapotte wasmachine hebt wil je geen dagen wachten (met een gezin met kleine kids) totdat je weer kunt wassen. Vriendelijke bezorgers. Ik ben heel tevreden.

Michiel 17-12-2022

Coolblue geeft de beste service en is het nauwkeurigst in de bezorging van het bestelde artikel, zeker als dit door de eigen bezorgers gebeurt.
Ook de aftersales is beter dan andere webshops.

Alice 17-12-2022

Alles is makkelijk te vinden op de website. Bestelling de volgende dag in huis.

Patrick 17-12-2022

Vriendelijke medewerkers die een uitstekende service verlenen. Zelf wanneer je iets retour stuurt omdat het gekochte product niet naar wens is wordt je nog steeds super geholpen. Top!

wilma 17-12-2022

Ik vind het een prettige webshop om te winkelen. Heel duidelijk en overzichtelijk. Goede omschrijving bij de producten. Je kunt je voorkeur goed instellen en daaruit rolt het product wat jij zoekt. Scheelt veel uitpluiswerk. Verder na betaling is je bestelling te volgen tot dat je het binnen hebt.

Pannenset 17-12-2022

Er is altijd veel keuze, snelle levering en goede service. Ook advies in de winkel vind ik prettig

Wim 17-12-2022

Bestelling niet ontvangen op afgesproken tijd en toen heb ik de klantenservice een paar dagen gebeld. Die deelde mij mede dat er iets mis met de bestellingen. Ik heb toen besloten het artikel in de winkel te halen en deze order te annuleren.
Officiele reactie van Coolblue 23-12-2022

Goedemiddag,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat jouw bestelling niet op de gekozen tijd geleverd is. Sorry! Uiteraard doen we ons best om alle pakketjes de volgende dag te leveren, helaas lukt dit niet altijd. Ook de periode rondom Black Friday en de feestdagen hebben wij en de vervoersbedrijven het drukker dan normaal.

Graag ontvangen we het ordernummer van jouw bestelling en horen we ook of het pakket inmiddels is geleverd. Deze informatie mag je mailen naar klantenservice@coolblue.nl

We zien jouw reactie graag tegemoet op weg naar een oplossing.

Fijne warme feestdagen!

Coolblue

Lisa 17-12-2022

Alles zoals omschreven en afgesproken! Niks op aan te merken. Fijne service.

Toon Knoops 17-12-2022

Heb al vaker iets via Coolblue geregeld. Ben nog nooit teleurgesteld.
Snelle en correcte levering kan h.et iedereen aanbevelen.
Ook makkelijk te regelen.

Timon 17-12-2022

Prima en snelle bezorging door Coolblue. Ook netjes verpakt en goede communicatie. Site is ook overzichtelijk.

Daniël 17-12-2022

Snelle levering, en tegen en leuk prijsje. Erg blij met m'n aanschaf, Coolblue de winkel for you

Sylvia 17-12-2022

De ene dag product besteld en de volgende dag geleverd. Het product werkt prima en is in zeer goede staat afgeleverd.
Ik ben er heel blij mee.

Jo 17-12-2022

Accuboor af laten leveren in een winkel in Almere van Cool Blue. Netjes geholpen en op op omruil garantie van 30 dagen gewezen.

D. de Wijngaert 17-12-2022

Cool Blue had veel eerder dan andere bruin en witgoed bedrijven de service dat de artikelen op de plaats werden gezet en werden geinstalleerd. Ik heb bij een andere landelijke keten wel eens een order voor een wasmachine, droger, fornuis en ijskast in de winkel af laten ketsen, omdat de chauffeur de droger niet op de wasmachine wilde zetten bij mijn toen 70 jarige moeder.
Cool Blue vraagt pas na en niet voorafgaand aan een retournering en uitsluitend uit interesse waarom iets wordt terug gebracht.
Heel goedkope artikelen in combinatie van het hoofdartikel hoeven dan niet eens te worden geretourneerd.

Tim 17-12-2022

Heel makkelijk besteld. Ik kreeg bericht dat de bezorging een dag later zou plaatsvinden maar dat is helemaal prima.