Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Patje kadetje 24-02-2023

altijd keurig netjes status updates, perfect verpakt en snel reagerende klantenservice ! SUPER !

Michelle van den Berg 24-02-2023

Lekker snel bezorgd.
Makkelijk te bestellen en altijd goeie service.

Fuck de mediamarkt. Love coolblue.

Kira 24-02-2023

Het product was wat het moest zijn, en de aankoop was snel gedaan. Wel duurde het leveren langer dan waarmee geadverteerd werd, en dat is jammer want daarop had ik het uitgekozen.

Sidney Summer 24-02-2023

Fijn bedrijf om te bestellen. Heb er besteld, omdat de blender die ik wou kopen daar het goedkoopste was. Erg fijne blender en prima optijd bezorgd. Geen moeilijkheden.

Evert 24-02-2023

Snelle levering van uitstekend product! De website werk snel en is zeer duidelijk, goed zal vooral de voorkeur, aanbevelingen daarop van Cool Blue!

Glenn Romme 24-02-2023

Een Apple watch besteld 4 maanden geleden, ineens laadt deze niet meer op.
Geen krasjes, geen beschadigingen, niet gevallen, helemaal niets mis mee verder.
Opgestuurd en ik krijg hem ongerepareerd retour, omdat deze gemodificeerd zou zijn door een 3de partij?!
Coolblue weigert mee te werken aan een oplossing, nemen niet eens het fatsoen om terug te bellen.
Werkelijk nog nooit zoiets meegemaakt, hele slechte service.

Ronald 24-02-2023

goede overzichtelijke website die mij helpt om mijn product te selecteren, redelijke prijzen en snelle levering

Marco 24-02-2023

M'n glimlach was al snel verdwenen toen ik de helpdesk wilde bereiken. Meerdere pogingen gedaan, helaas zonde van de tijd.

Femke de Bat 23-02-2023

Handige zoekfunctie met uitgebreide filters waardoor je heel goed kan kiezen. Ook zijn de filmpjes met tips handig na aankoop als je je gadget wil installeren

Kees 23-02-2023

Coolblue heeft een groot aanbod en een snelle, milieubewuste levering. Omruilen of retour is geen probleem.

Jacqueline 23-02-2023

Veel en goede heldere info op de website over het product. Gemakkelijk product vergelijking. Goede prijs-kwalitrit. Bijzonder snelle levering.

Fouad 23-02-2023

Snelle levering, goede service, een altijd up to date site plus goede adviezen en aangeraden producten.

Koster 23-02-2023

Afgelopen week een Eufy deurbel aangeschaft.
Goede service, snelle levering en wat ik prettig vindt is dat je een tijdvak van een uur krijgt waarin wordt bezorgd.

Kort om prima voor elkaar.

Thomas Langendorff 23-02-2023

Alles ziet er geordend uit, ook is de info bij producten uitgebreid. Ook fijn dat bij de meeste producten een filmpje bij zit!!

I.Raams 23-02-2023

Voor mij is Coolblue een prima winkel. Vrienden van mij bestellen er regelmatig en hebben goede ervaring. Omdat ik het fijner vind om een artikel eerst te kunnen bekijken en dan een keuze te maken, was ik wat terughoudend. Ik heb dus toch besteld via internet. Dat ging prima. Duidelijke uitleg met videofilmpjes over het product. Product netjes afgeleverd op de afgesproken dag en tijd. Keurig verpakt. En ik mag het ook nog eens een maand uitproberen! En het oude, kapotte product kon voor recycling mee terug. Tot nu toe tevreden.

Kees D. 23-02-2023

Fijn Rotterdams bedrijf. Veel product informatie op de website. Duidelijke communicatie. Snelle levering. Kortom een aanrader!

Dwayne Tuinier 23-02-2023

Snelle goede service en levering wasmachine heeft wel helaas een klein deukje in de zijnkant wat waarschijnlijk ergens in transport is gebeurt en niet te zien was terwijl ingepakt (shit happens)

F.Nagel 23-02-2023

Duidelijke omschrijving en snel op de tijd bezorgd zoals beloofd. En op de ..... fiets!
Goed voor het milieu.

Moes 23-02-2023

Prijs was perfect, de bestelling was vertraagd door drukte bij postnl maar heb ik heel netjes melding gekregen, en volgende dag opgehaald, top service

Feline 23-02-2023

Duidelijke website, goede tool om producten te vergelijken en de 'coolblue's keuze' producten geven een goed beeld van welke producten goed zijn.

Yvonne v.S-W 23-02-2023

bestellen ging er makkelijk en de bezorging was snel en goed, vriendelijke bezorger.

Ceejee 23-02-2023

Een duidelijke beschrijving van de producten met de voor- en nadelen overzichtelijk op een rijtje. Snelle en nette levering.

John 23-02-2023

Plotseling behoefte aan een USB-A/USB-C memory stick en die werd de volgende ochtend voor 9:30 al, gratis, bezorgd. Met de fietsbezorger!!!

CPK 23-02-2023

PS5 met Hogwarts Legacy gekocht. Super service en heel snel. De medewerker was ook enthousiast over mijn aankoop. 🔝

Audrey Smeets 23-02-2023

Hele fijne service. De heren die kwamen bezorgen hebben het heel netjes afgeleverd, geïnstalleerd en nog een duidelijke uitleg erbij gegeven. Ze gaven tips en lieten daarnaast alles netjes achter.