Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4034 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

RCE 29-10-2022

verkeerde kleur geleverd van hoesje, geen gezeur en gelijk geld terug , hoesje mocht je houden.
Dat is service waar veel bedrijven van kunnen leren.

Rachel 29-10-2022

Coolblue is een superfijne winkel. Goed assortiment, snelle levering, bezorging op de fiets en uitstekende klantenservice!

Monique 29-10-2022

Goede service en wat je koopt hebben ze ook echt in huis. Leuk logo met dat blauw, gezellige mensen ook.

Nick1563 29-10-2022

Altijd goede service net humor. Communicatie over bestellingen is altijd goed. Eigenlijk nog nooit een negatieve ervaring gehad. Meestal zijn ze concurrerend in prijs maar niet altijd de goedkoopste, maar de service is ook wat waard.

Rene van Dinten 29-10-2022

Bijna alles ging goed. Het maken van de gewenste selectie op de site ging niet optimaal, puntje voor afgetrokken.

Helen 29-10-2022

Makkelijke website. Artikel zonder verzendkosten en op de afgesproken tijd binnen gekomen. Gebracht op de fiets. Super bedrijf.

W.Harthoorn. 29-10-2022

Mijn vorige oplader van Fitbit past niet en laad de Fitbit nu niet op.Ga je naar de winkel en laat je zien dat de oude Fitbit vervangencharge 2 Dan vertellen ze je er gelijk bij dat je ook een ander snoertje moet hebben. Bezwaar van internet bestellen voor iemand van 81. Nu heb ik niks.

jgm 28-10-2022

De bestelling wordt snel geleverd, de medewerkers komen afspraken na en de communicatie is prettig

DMJansen 28-10-2022

Duidelijk voor en nadelen van het product weergegeven. Aantal reviews op product geeft vertrouwen om de juiste aankoop te doen. Snelle en vertrouwde service waar je altijd op kan rekenen.

Natasja 28-10-2022

Ik had hier besteld omdat er snel geleverd wordt. Helaas was er een fout gemaakt bij Coolbleu en een verkeerd product geleverd. Hierover dezelfde dag 2x moeten bellen. Helaas moesten wij hun fout oplossen door het pakket naar een post nl punt te brengen, hier hadden we eigenlijk helemaal geen tijd voor. Daarna zou het bestelde product pas komen als hun verkeerd geleverde product bij Coolbleu aangekomen was, dus veel langer. Uiteindelijk via WhatsApp besproken dat wij het product opnieuw bestellen zodat we het alsnog de volgende dag kregen. Maar de volgende dag kregen wij niks, er was iets verkeerd gegaan met de voucher die we als compensatie hadden gekregen. Hier hadden wij echter geen bericht over gehad. Na weer bellen en 45 minuten aan de lijn gezeten, is het eindelijk opgelost. Uiteindelijk drie dagen later ontvangen.

Floor 28-10-2022

Goeie bezorging, mooi optijd, goeie communicatie. Enige minpunt was dat het wat duurder was dan bij een andere winkel. Maar omdat de service hier zo goed is betaal ik graag wat extra.

Anne Marie 28-10-2022

In mijn pauze even snel iets ophalen duurde zo’n 20 min.
De jongen die mij hoop verdween voor minstens 10 min, waardoor ik echt weg moest, anders was ik te laat terug.
Toen ik later terug kwam om mijn bestelling nogmaals op te proberen te halen was er, gelukkig, een jongen die binnen een halve minuut mijn bestelling te pakken had. Ik vertelde hem het verhaal en hij legde mij uit dat zijn collega al ontslag had genomen. Desalniettemin vind ik het bizar dat er iemand 10 min kan verdwijnen en ik daar maar stond voor niks.
Officiele reactie van Coolblue 08-11-2022

Beste Anne Marie,

Wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten in onze winkel bij het ophalen van jouw bestelling. Sorry voor deze ervaring!

Uiteraard zijn wij hierover in gesprek gegaan met de betreffende winkel, zodat wij dergelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Daarnaast stuur ik je een kleinigheidje op in een aparte e-mail, als tegemoetkoming voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Coolblue

Wim 28-10-2022

De site en het bestellen werken plezierig en eenvoudig. Ze geven voor vrijwel alles aan dat het de volgende werkdag wordt geleverd. In mijn geval duurt het een dag langer. Daar krijg je wel een mail van dat het helaas niet gelukt is. De volgende dag is de bestelling er wel netjes en op tijd.

Julia 28-10-2022

Goeie omschrijvingen van de producten en leuke mailtjes. Coolblue heeft een fijne en heldere vormgeving en fijn dat je producten kunt vergelijken. Top bedrijf!

Thijs 28-10-2022

De reviews van het product waren schepte wat verwarring, vooral omdat ik het gevoel had dat Coolblue hier adequaat op reageert, je kan alleen niet precies terug vinden wat Coolblue met een review doet, hiermee weet je dus niet zo goed wat de relevantie van een review nog is. Dat gezegd hebbende; Het product wat ik gekocht heb is zoals Coolblue het omschreven heeft, en voldoet aan de verwachtingen, daarbij was Coolblue ook de goedkoopste keuze en de partij die het uit voorraad kon leveren.

Betaling en levering verliepen soepel en snel, ‘s avonds op de bank besteld, volgende dag vóór de lunch al in huis.

Merijn 28-10-2022

Prima shop met soms een scherpe prijs, enige nadeel was op tijd besteld maar niet dezelfde dag verzonden.

A.te Meij 28-10-2022

GOEDE SERVICE Op tjid geleverd Cool Blue f telkens bij een bestelling goede service. Bij defecten wordt alles snel opgelost

Anoniem 28-10-2022

De informatie die je vind over de producten is goed, de levertijd is snel. De coolblue winkels zijn een verademing vergeleken met andere bedrijven zoals Mediamarkt. Teruggestuurde artikelen zijn met een kleine korting. Als je daar niet voor kiest dan weet zeker dat je een "nieuw" artikel krijgt.

Martijn 28-10-2022

Coolblue is voor mij altijd een fijne winkel om te zoeken naar apparaten met een stekker.
Altijd iets duurder dan 'de rest' maar wel met een goede service vergelijkbaar met die van die andere organisatie met een stevig mannetje.

De producten die we hebben gekocht zijn ook prima en vallen goed in de smaak bij de jonge gebruikers

iThunder 28-10-2022

Snelle levering en super goede service! Je merkt echt dat de klant centraal staat bij Coolblue.

Lizejudith 28-10-2022

Ik hoorde altijd dat het bij CB snel en makkelijk ging. Dit klopte helemaal

MKB Webfactory 28-10-2022

Alleen al om de service kies ik voor CoolBlue. Je betaald misschien een paar centen meer maar zoveel voordelen om voor CoolBlue te kiezen.

Marjolein 28-10-2022

Fijne vindbaarheid op de website. Hetgeen over het product beschreven staat klopt.
De levering ging heel soepel, het werd bezorgd met de bakfiets (heel leuke gewaarwording!). Tovert een glimlach op je gezicht 🙂😀😃

Ga zo door CoolBlue 👍

Erik 28-10-2022

Meerdere keren reeds meegemaakt en deze week weer dat tijdens bestellen, de slogan is volgende dag in huis maar dat dat dan toch weer later wordt.

c.v…..k@z…..nl 28-10-2022

Fijne winkel met zeer goede service,makkelijk te bestellen en betalen en ze komen na wat ze beloven