Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Magu 09-09-2022

Sinds dit jaar huren wij een wasmachine van coolblue. Door omstandigheden moest het rekeningnummer worden omgezet, nadat ik zag dat er een maand niet werd afgetrokken. Zodra ik dit zag belde ik naar klantenservice. Na alle gegevens te hebben veranderd vroeg ik of alles zo in orde was betreffende de betalingen: ja zeker verzekerde de medewerkster mij. Maar ik bleef aanmaningen ontvangen , die ik negeerde ondat mij verzekerd was dat alles in orde was. Na een paar weken ontving ik een mail van een incassobureau: over de maand waarvoor ik had gebeld moet 40 euro worden betaald , bovenop de gebruikelijke abonnementkosten. Ik heb vervolgens coolblue 3 dagen gebeld, en heb bij elke oproep minstens 30 minuten in de wacht gestaan. In elk gesprek moest ik telkens opnieuw uitleggen dat het om een fout van hun ging. De vriendelijke medewerkers hebben verschillende mails opgesteld voor de afdeling abonnementen en 1 daarvan beloofde mij het uit te zoeken en mij terug te bellen. ( Niet dus). Ik mocht zelfs weer bellen voor een compensatie… dat vond ik hilarisch; dus als zij een fout maken mag ik zelf om een compensatie bedelen ( met waarschijnlijk weer een half uurtje in de wacht ). Het uiteindelijke antwoord van de afdeling abonnementen: Bel zelf het incassobureau, misschien kunnen zij verder helpen. Dus nu moet ik door slechte informatieoverdracht van een medewerkster 40 euro betalen. Een waardeloze service en ja , wij huren zodra het abonnement afloopt ergens anders een wasmachine. ‘Alles voor een glimlach’ maar dan op mijn eigen gezicht.

Joep 09-09-2022

Coolblue leverde het product per fiets en zonder extra (lees: onnodige) verpakking.

Inge 09-09-2022

Snelle levering door de brievenbus, op het door mij gewenste tijdstip. De communicatie tussendoor was goed. Ik ben helemaal tevreden!

Arjen 09-09-2022

Hoi, puur om de prijs gekozen en de snelle levering. Plus ik kon goede vergelijk maken met verschillende versies van het produkt.

Coen 09-09-2022

Duidelijke uitleg over de producten met goed advies erbij. Daarnaast is het makkelijk om over de website te surfen. Levering van producten is ook snel en netjes verpakt

Maartje 09-09-2022

De bezorging was uiteindelijk een uur vroeger dan in de e-mail stond. Niet heel erg aangezien het nog steeds binnen mijn gekozen tijdvak was en er werd netjes gecommuniceerd met mij dmv bellen en sms. Die communicatie was voor mij een groot pluspunt. Ook erg fijn dat de bezorgers gewoon het gebouw binnen kwamen om het naar mijn persoonlijke voordeur te brengen, aangezien niet alle bezorgers dat meer doen/mogen.

van Wijnbergen 09-09-2022

Savonds BK pannen set besteld en de volgende dag rond 11 uur al geleverd.
Top dus kon ze gelijk savonds gebruiken .

Roel 09-09-2022

Goed online advies en vergelijking tussen artikelen. Snelle levering en daarbij niet gek geprijst.

Els 09-09-2022

Ik heb voor coolblue (eigen bezorgdienst) gekozen nadat ik mijn bestelling bij de deaer niet geleverd kreeg via post nl., het laatste bericht dat ik van post nl kreeg was dat de zending ontvangen was. Na mijn bestebik coolblue kreeg ik bericht van coolblue dat mijn bestelling in handen was gegeven van post nl. Het artikel zou de volgende dag geleverd worden, aldus post nl. Daarna weer bericht van post nl, de bestelling komt de volgende dag. Ik heb contact opgenomen met coolblue en zij hebben geregeld dat mijn bestelling toch nog geleverd werd.

M. Goedemans 09-09-2022

Alles staat zéér duidelijk omschreven en met goede foto's. Héél fijn dat ik vooraf melding kreeg van levering en werd keurig netjes op tijd langsgebracht met de fiets! Chapeau!!

Een_consument 09-09-2022

Tweedekans witgoed product werdt getoond voordat deze naar binnen werd bezorgd.
Snelle levering, gebeld voor aankomst.

Adam 09-09-2022

Een zaak waar de klant (nog steeds) als koning wordt behandeld. Kort geleden, heb ik een product geretourneerd(na aantal maanden gebruikt te hebben) voor reparatie. De technische afdeling heeft binnen een zeer korte termijn het product op defect(en) gecontroleerd en in samenspraak met de financiële afdeling kwam Coolblue tot de conclusie dat, de beste oplossing in mijn geval, zou zijn: het retourneren van het aankoopbedrag tw: geld terug in de vorm van een tegoedbon. Dit was een prima oplossing naar mijn oordeel. Kortom, kopen van een product is tegenwoordig bij verschillende aanbieders mogelijk, maar degene die de beste service levert, onderscheidt zich van de collega’s die op een minder chiquere manier tot een oplossing willen komen, zodra met het betreffende product iets mis is/gaat. Coolblue heeft naar mijn mening, zich absoluut op een voortreffelijke wijze onderscheiden van (uit de ervaring, meegemaakte minder chiquere oplossingen) andere aanbieders.

G.Boersma 09-09-2022

Duidelijke omschrijving producten en een goede afhandeling van retouren en garantie.
ook fijn advies in de winkel ook al heb je daar een artikel niet gekocht.

Blackbird 09-09-2022

Duidelijke site, groot aanbod, snelle levering, aantrekkelijk geprijsde en in goede staat verkerende tweedekans producten én goed dat producten niet onnodig in een extra doos worden verzonden! Ik hou verder enorm van de huisstijl van Coolblue en de grappige woordspelingen :)

Ria van den Heuvel 09-09-2022

Heb voor t eerst voor Coolblue gekozen.. Zeer te spreken over de presentatie; klantvriendelijkheid en aflevering op huisadres,. Aangenaam verrast.

Edith de Vries 09-09-2022

Fijne website/webshop waar alles makkelijk te vinden is met duidelijke informatie erbij. Na bestelling meteen informatie per mail over bezorging en snel geleverd!

gert jan 08-09-2022

snelle levering met extra gebruikers informatie veel keuze uit een groot aantal apparaten. Coolblue's keuze

Liudmyla 08-09-2022

Alles is top. Ik heb een telefoon gekocht. De levering is snel, de kwaliteit is uitstekend!

Marisol 08-09-2022

Ik ben erg blij met coolblue. Ik koop vaak van Coolblue online of van de fysieke winkel. Het personeel is supervriendelijk als ik bij winkel ben in Babylon, ik kan zien dat ze me het best adives geven, ongeacht. Online krijg ik ook de bestellingen binnen 24 uur thuis. De productgen hebben eerlijke reviews en ik ben zover tevreden met de producten die ik besteld hrb. De prijzen zijn ook redelijk.

Bert 08-09-2022

Duidelijke omschrijving, prima service en exact gekregen wat ik wou hebben.

Marij 08-09-2022

Een nieuwe printer besteld.
Zoals altijd de volgende dag keurig bezorgd, zoals we gewend zijn van Coolblue.

Helaas niet door Coolblue zelf, de bezorger nam helaas de oude printer niet mee…

Een bedrijf moet het oude apparaat eigenlijk altijd innemen! Nu dan maar zelf naar de milieustraat, beetje jammer!

Wel heel tevreden met de nieuwe printer, dat dan weer wel!!

Fabel 08-09-2022

Makkelijk en snelle levering, ook nog een prima prijs. Daar wordt je toch blij van.

Cecilia 08-09-2022

Ja.. echt super...
Had een lader gekocht voor mijn sporthorloge... en hij is echt zoals beloofd de volgende dag bezorgd. Echt heel tevreden! Omdat hij dus niet op te halen was in de winkel maar... dus wel zoals beloofd de volgende middag binnen!!!
Zo kon ik mijn sporthorloge op tijd weer laden! Ik ben echt super blij met de service. Met mede denk ik door de goede samenwerking met post nl. Deze heeft hem namelijk bezorgd!

Thijs 08-09-2022

Winkel lijkt echt afgestemd op de klant. Heel ander uitgangspunt dan andere webwinkels. Prijs is vaak redelijk goed, klantvriendelijkheid is top.

wim 08-09-2022

Snelle bezorging, laat weleens de wensen over bij anderen
Prijsstelling is ook prima met dank