Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

R van der Laan 31-05-2021

Gemakkelijke site, snelle levering en je kan een duidelijk tijdvak en dag aangeven, vriendelijke bezorger.

Koen 31-05-2021

Vrijdag laat in de middag besteld, de volgende dag kort rond de middag komt een vrolijke man op de bakfiets afleveren. En weet nog dat hij 6 m geleden hier ook stond, kan het vertellen met details. Nu daar gaat het toch over, online maar met een hart...

Jette Swart 31-05-2021

Supersnelle levering, goede communicatie en gratis bezorging en retour. Je kunt heel makkelijk zoeken en vergelijken op de website. Realistische, vaak gunstige prijzen.

Daan 31-05-2021

Ik werd getipt door een vriendin, dat het artikel dat ik zocht bij coolblue op voorraad was. Via alle andere aanbieders op ‘het net’ niet of 2 weken levertijd.
Bij COOLBLUE de beste prijs en de volgende in de bus. Super fijn werd ik op de hoogte gehouden dat m’n pakket binnen 15min geleverd zou worden, en bij afleveren keurig een berichtje dat deze in de brievenbus was gedaan. Top service
En wat ik helemaal FANTASTISCH vind is de transport-fiets !!!! Goed bezig COOLBLUE 👌🏼

Mildred 31-05-2021

Pakket zeer goed te volgen, tot een kwartier voor levering ontvang je bericht hoe laat de bezorger er is. Snelle levering. Goed en milieubewust verpakt. Zeer vriendelijke bezorger.

Ludwig 31-05-2021

Goed en duidelijk website, heel veel duidelijk informatie over producten en veel expertise. Met andere woorden je hebt het gevoel dat je in de winkel wordt geholpen maar dan online. Top

Virgil 31-05-2021

Een nieuwe smartphone besteld via de webshop van Coolblue. Gezien zij de smartphone nog wel op voorraad hadden, terwijl bij de grotere aanbieders volledig was uitverkocht (Zowel online als winkel voorraad) Via de site een reservering gemaakt, dezelfde nog dag opgehaald. Werd vriendelijk geholpen door de medewerkers, daarnaast goeie en snelle service gekregen. Top..!!

M.Fuhren 31-05-2021

Coolblue kun je van op aan .
Goede service ,duidelijke communicatie, perfecte levering,en niet te vergeten vriendelijke bezorgers die ook nog eens text en uitleg geven betreffende coolblue service.

Dineke 31-05-2021

De site is goed overzichtelijk, en met vriendelijke prijzen. Ik kies voor cooblue vooral vanwege de betrouwbaarheid van het verdrijf. Ik bestel met een gerust hart.

Pleun van Schijndel 31-05-2021

Bestelling plaatsen gaat makkelijk en duidelijk. Direct de volgende dag in huis!

Goede en vlotte service 31-05-2021

Ik heb al vaker wat besteld bij Coolblue. Soms gaat er wat mis bij levering, een 2ekans miste iets in de doos. Dit wordt netjes en snel opgelost. Deze keer wilde bij de bestelling de code van de kadobon niet verwerkt worden op het scherm.
een messengerberichtje en het wordt opgelost.
Ook hun 2e Kans vindt ik erg goed, soms zijn produkten alleen maar uit de doos geweest, of andere keer een krasje en dan krijg je het artikel en dan mag je er wel vergrootglas bij hebben. Voor mij is dit net het prijsverschil in een smalle beurs en goed om milieu te sparen

Kees Koenen 31-05-2021

Coolblue komt op mij over als een kwaliteitslabel. Jullie performen ook prima, behalve als je partners inschakelt. Zo was de Coolblue-bezorging prima op tijd en kwam de levering van mijn Coolblue-spullen via PostNL te laat.
En als jullie nog een verbeterpuntje zoeken: help je bezorgers hun klanten te bellen met een vrolijke, belangstellende 'Coolblue-tone-of-voice', zoals in de TV -commercials. Elk klantcontact is er één!

Jeroen 31-05-2021

Een tekentablet gekocht en het werd tegen 4 euro meerprijs netjes dezelfde dag geleverd. Ik kon het pakket volgen en alles ging zoals aangegeven. Top winkel dus!

Janneke 31-05-2021

De vergelijkingsfunctie is ontzettend prettig en daarom gebruik ik die ook steeds als ik Electronica nodig heb. Ik kon gebruik maken van een fijne aanbieding en de tijd van bestelling tot bezorging was erg snel.

Joost Kremers 31-05-2021

Eerlijke productomschrijvingen; snelle levering en altijd een glimlach. Zou Coolblue zeker aanbevelen.

Frans 31-05-2021

Komen hun verplichtingen na alles keurig op tijd zonder fratsen. Ze zorgde ervoor dat je keurig netjes op de hoogte werd gesteld dat je bestelling uit je wenslijst weer voorradig was. En je weer kon bestellen.

Bas 31-05-2021

Goede overzichtelijke webwinkel. Toont alle specificaties van product. Goede prijs en snelle levering.

Stefan Koelewijn 31-05-2021

De service die je krijgt is erg duidelijk en direct. Daarnaast is mijn pakket nauwkeurig oprijd bezorgd

Ester 31-05-2021

De tweede kans deals zijn altijd goed en ik vind het goed dat ze die aanbieden. Daarnaast kies ik voor coolblue voor de goede klanten service en goede bezorging.

Richard 31-05-2021

Keurig op tijd en op de fiets geleverd. Alleen vind ik jammer dat het product niet meer verzegeld was.
Ga er wel vanuit dat alles goed is.

Caroline 31-05-2021

Snelle levering, netjes verpakt, heldere communicatie kver levering en track & trace code die werkt. Zo wil je het hebben!

Gerd 31-05-2021

Coolblue biedt een prettige en overzichtelijke website met een ruim assortiment. Buiten dat, kun je er ook van op aan dat het bestelde artikel op de afgeproken datum wordt geleverd.

Wilfred 31-05-2021

Duidelijke webshop en eenvoudig en helder aankoopproces. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de bestelling.

Stan Hudepohl 31-05-2021

Snelle en goede levering. Handige mails voor je nieuwe aangeschafte product en goed geordende website. Alles wat je verwacht is er!

Guido Hof 31-05-2021

Snelle bezorging, correcte aflevering met instructies, prijs kwaliteit is prima.