Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Batu 10-05-2021

Afgelopen week 2 artikelen gekocht bij Coolblue. Ik ben heel tevreden met mijn aankopen. Mijn aankoop was ook in de aanbieding bij Coolblue en ik heb minder moeten betalen dan elders. Zoals beloofd heb ik mijn aankopen de dag daarna thuis ontvangen. Verder is mijn bestelling is ook gewoon groen bezorgd door een bezorger op de fiets. Coolblue heeft mij zeker een glimlach bezorgd !

Harry Pomstra 10-05-2021

Coolblue is de enigste webshop die altijd zijn afspraken nakomt. Afspraak is afspraak. Prijs klopt; kwaliteit klopt en levertijd klopt. Erg betrouwbaar. Ook is after sales en service uitstekend zowel telefonisch als in de winkel.

Leo 10-05-2021

Snelle levering. Goede en eerlijke adviezen. Vrolijk en vriendelijk personeel.

Henk S. 10-05-2021

De service is perfect, de levering is snel, het assortiment is ruim. De website met zijn filtermogelijkheden, klantenreviews en videoreviews maken en passende keuze eenvoudig.

Gropa 10-05-2021

Website informatie is heel overzichtelijk en duidelijk.
De levering is snel en komt exact overeen met de planning.
Bij het geleverde apparaat worden heldere tips over het gebruik gemaild.
We zijn heel tevreden met de Pocketbook ereader

Ellen KV 10-05-2021

Makkelijke website, handig ophalen in de winkel en top service van de medewerker in de wnkel

Femke 10-05-2021

Last minute verjaardagscadeau bedacht en online een reservering gemaakt. Ik kon direct terecht in de winkel in de buurt en werd hier super goed geholpen!

Peter 10-05-2021

groot aanbod en supersnel, alles klopt en als er eens iets kapot gaat is vervanging/reparatie goed geregeld

Michelle 10-05-2021

Makkelijke goed bereikbare site, artikel zijn goed geprijsd en de verzending gaat heel snel. Wat Coolblue in hun reclamespotjes verkondigd maken zo ook echt waar. Ik zou zeker weer voor Coolblue kiezen.

Pien 10-05-2021

Snel, duidelijk, keurig verpakt, zelfs Terschelling zorgde niet voor vertraging. De verrekijker is een nog beter dan verwacht. Ik raad dit zeker aan bij vrienden.

Carola 10-05-2021

Ik kies voor coolblue voor de snelle levering en vooral ook om de goede service en de vriendelijke medewerkers ! Soms betaal ik iets meer bij coolbue dan via een andere site maar ik betaal graag iets meer voor de goede service!

marcoreview587 10-05-2021

Super goede winkel, met vriendelijk personeel.
Ze helpen je bij het zoeken naar een goed product en geven je duidelijk advies.
Ik ben erg blij met mijn MacBook en overige artikelen die ik heb besteld.

Nu al een paar keer wat besteld en nog steeds tevreden over de keuze.

Ilona 10-05-2021

Er is een groot aanbod. Ik heb daarom gebruik gemaakt van de aangeboden tool om een keuze te maken. Dat was erg handig want zelf kom je er niet uit. Daardoor kon ik een paar selecteren en vergelijken en kon ik tot de keuze komen. Ik heb vergeleken met de concurrenten en dit was ook nog de beste prijs. Artikel werd netjes volgende dag (op tijd) afgeleverd.

Maxime 10-05-2021

Supersnel en makkelijke app. Je wordt goed op de hoogte gehouden van levering, etc. Het enige minpuntje vind ik het gebrek aan aangetekende levering of in ieder geval de optie daarvoor. Super dat jullie zo snel en ook nog gratis leveren op een keuze moment, maar het kan natuurlijk altijd dat je onverwachts toch niet thuis bent. Voor het bedrag van mijn bestelling had ik het fijn gevonden als ik het veilig had kunnen versturen en daar wil ik ook best voor betalen.

Nathalie 10-05-2021

Coolblue heeft een goed assortiment en een fijne klantenservice, beter dan gemiddeld moet ik zeggen. Een goede en persoonlijke klantenservice is tegenwoordig een luxe in ons land. Dus mijn oprechte complimenten aan Coolblue.

Joost 10-05-2021

Geweldige winkel met veel producten, ook makkelijk retourneren. Ik zou hier vaker bestellen.

Bnu 10-05-2021

Product was op voorraad, snelle afhandeling van het bestelde product. Deze is correct bezorgd.
Nadien hebben we contact gehad om de naam op de nota te wijzigen. Ook dit was geen enkele moeite en snel naar mij verstuurd.

Martin 10-05-2021

Zeer snelle levering en soepele retourprocedure/afhandeling van een verkeerd besteld artikel.

remco 10-05-2021

ik zocht een volautomatisch espressoapparaat en na vele reviews en beoordelingsites kon ik er nog geen touw aan vast knopen tot ik de pull down bij coolblue zag. enderlijk een duidelijk verschil tussen alle modellen. top. Daarnaast snelle levering zonder problemen. goed verpakt verstuurd ook. top!

Annette 10-05-2021

Perfecte service, heel vriendelijk op de app.
Helpen je goed, en heel duidelijk.
Bezorgd door vriendelijk meisje op de fiets, heel blij met coolblue! 🤗🤗

ejm.pelzer 10-05-2021

snelle vakkundige levering er wordt van te voren gebeld
de prijzen zijn ook heel redelijk

Bob Rademakers 10-05-2021

Mijn aangekochte radio was bij Coolbleu het goedkoopste adres hiervoor , daarna snel in huis , en prima verpakt in een stevige doos, kortom prettige aankoop en geweldig artikel en was makkelijk te bestellen en zelfs goede retourcondities.

f. van steenoven 10-05-2021

Helaas minder goeie ervaringen met Coolblue. Fijne snelle leveringen, aardige mensen aan de telefoon en leuke grapjes. Alleen, toen er een probleem ontstond waar we de klantenservice echt voor nodig hadden bleek de achterkant slecht georganiseerd. Medewerkers die (alleen met hun voornaam) door elkaar heen mailden. Geen systematiek, geen vaste contactpersoon, trage opvolging, tegenstrijdige info en uiteindelijk tegen het onvriendelijke aan. De klantvriendelijkheid lijkt meer een gimmick te zijn ipv wezenlijk onderdeel van de organisatie.

Slagter. 10-05-2021

Uitgebreid,overzichtelijk en duidelijk. Het produkt ziet er goed uit, netjes verpakt. In een woord prima!

Yvon Tuinman 10-05-2021

Duidelijke website, snelle afhandeling, correct bezorgd, goed verpakt.
Goed product.