Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gina 09-07-2022

De levering ging heel vlot. Ik had de strijkijzer de volgende dag meteen in huis.
Ik koos voor Coolblue, omdat ook voor een artikel beneden €50,00 geen verzendkosten berekend worden.

JFW 09-07-2022

Goede online uitleg om keuze te bepalen, prima prijsstelling en correcte levering

kris 09-07-2022

Website werkt perfect, geeft duidelijke keuzehulp en na het kopen is er razend snelle bezorging!

Frans Engelsman 09-07-2022

Produkt zou gisteren geleverd worden; helaas vertraging. had zelfs er eerder vrij voor genomen. Dus vandaag 9 juli zou het bezorgd worden om vanaf 15:15 uur. Zijn ze er voor 14:00 uur al geweest. Dus nu kan ik het afhalen bij een postadres: dus maandag pas.

Jaja, alles voor een glimlach.

Goedemorgen Frans,

Wat onhandig dat je pakket op deze manier is geleverd! Zeker als je vrij hebt genomen voor de levering snappen we dat dit een flinke tegenvaller is. Sorry.

Wil je contact opnemen met onze klantenservice? We helpen je graag verder om dit weer goed te maken.

Annemiek 09-07-2022

De service van CoolBlue is snel, goed en vriendelijk. De website is overzichtelijk. De producten die we er tot nu toe gekocht hebben waren eigenlijk ook altijd goed. Wij kopen graag bij CoolBlue.

Elianne van der Linden 09-07-2022

Geweldige onlinewinkel voor alles elektrisch. Producten altijd op tijd geleverd en ik koop om die reden hier altijd mijn elektronica. Ook vergelijken van producten is heel fijn.

HJB 09-07-2022

Eerder gekocht artikel was ondeugdelijk en Coolblue heeft (waarschijnlijk op instructie) van de leverancier) het artikel omgeruild. Was een jaar eerder gekocht.

Bizanet 09-07-2022

Prima service. Website overzichtelijk. Vlotte levering in mijn geval op de fiets . Vriendelijke bezorgers.

P 09-07-2022

Prima producten en prima levering.
Bij vertraging netjes een mail gekregen dat het een dag later zou komen

Sven 09-07-2022

Keurig op tijd geleverd. Fijne correspondentie en zeer uitgebreide beschrijving van de producten.

Pieter 08-07-2022

Net zoals bij eerdere bestellingen weer keurig geleverd! Snel en op juiste, afgesproken tijdstip. Daarnaast product goed verpakt én een verpakking op maat. Zonder lucht en opvulling!

Carla 08-07-2022

In principe ben ik altijd blij met de snelle levering en de duidelijk mails en contact over de levering. Echter de laatste maal kregen we tijdens de bezorgperiode (vroeg in de ochtend) een SMS dat de aflevering vertraagd was en we via Track en Trace het nieuwe bezorgmoment konden zien. Daar was echter niets gewijzigd. Wel kwam er na 5-10 minuten een 2e SMS dat de bezorger binnen 30 minuten bij ons op de stoep zou staan. Lang verhaal kort, de levering was inderdaad vertraagd (ruim 1 uur) Track en Trace gaf nog steeds oude tijd aan en er werd ook niet 15 min. voor bezorging gebeld dat ze bijna voor de deur stonden.
Een SMS terug sturen werkt niet, mails worden pas uren later afgehandeld. Dus onzekerheid hoe lang de vertraging is.

G. K. 08-07-2022

Site is prima, producten ook, goede aanbieding. Enige minpuntje was dat de levering binnen 24 uur zou zijn, en dat het 2 dagen later werd.

Zenne 08-07-2022

De stofzuiger werd een dag later bezorgd dan eerst was aangegeven. Maar daarna wel goed geleverd

Anoniem 08-07-2022

Eerste leveringsdatum is er niet geleverd in het tijdsvak. Pas 3 uur na het tijdsvak kreeg ik een bericht dat de levering vertraagd was en pas 2 dagen later zou arriveren. Ook dat tijdsvak is mijn bestelling niet op tijd geleverd. Zeer teleurstellend.

Goedemorgen,

Jeetje, wat balen dat we je op deze manier hebben teleurgesteld. Dit is niet de bedoeling geweest. Sorry.

Wil je contact opnemen met onze klantenservice? We lossen dit graag voor je op, en voorzien je daarnaast ook van een goedmaker.

Burt 08-07-2022

Coolblue.nl werkt gemakkelijk, bestelling is zo geplaats en zelfs nog sneller geleverd!

Thieu 08-07-2022

Duidelijke app, veel info en video presentaties
Klant gerichtheid
Scherpe prijzen

Max 08-07-2022

Via een mail de deals van deze maand mogen ontvangen. Hierop besloten tot aanschaf, maar dan direct. Winkelvoorraad via de site verwees naar vestiging Nijmegen. Na een hartelijke ontvangst en een koffie, uiterst vriendelijk, correct en snel geholpen. Parkeren voor de winkel is niet mogelijk, maar doordat de vriendelijke bediende mee sjouwde naar de auto, was ook dit geen probleem. Inmiddels al veel kijkplezier mogen hebben van de 55” televisie.

NickV 08-07-2022

Product was direct leverbaar uit het magazijn zonder een wachtijd van 1 of 2 weken en hij was netjes bezorgd door hele aardige bezorgers.

Hans 08-07-2022

Overzichtelijk, verschillende bruikbare alternatieven om als zoekfilter te gebruiken. In één oogopslag duidelijk of product leverbaar is en wanneer.

Puyt 08-07-2022

Fijne winkels en prima webwinkel. Groot assortiment . Snelle levering en kwalitatief hoog opgeleid en vriendelijk personeel.
Sapo Coolblue.

Simone Maddamin 08-07-2022

Overzichtelijk
Handige zoekfuncties
Nuttige reviews
Goede prijsstelling
Gratis bezorging
Doorslaggevende Leveringsgarantie, voor 23.00 besteld, volgende dag geleverd.
Volgens afspraak geleverd

Anoniem 08-07-2022

Meerdere keren iets besteld via coolblue, nooit teleurgesteld. Volgende dag in huis en de klantenservice is ook erg toegankelijk. Doet precies wat je wilt/nodig hebt.

Guillermo 08-07-2022

The shoop was good, I have good reviews and the service was good. However, you state and promise in your site to deliver next day. 3 days passes and I haven't received anything. Coolblue Hasn't sent the package yet to the carrier warehouse.

Good morning Guillermo,

Oops! It looks like something went wrong with your order. This isn't what you expected, nor is it what we promised. We're sorry.

Please contact our customer service so we can try to make it up to you.

Kind regards,

Valentine 08-07-2022

Super prettige webshop, met voor veel producten achtergrondinformatie en keuzehulp. Milieuvriendelijke bezorging met de fiets of via Budbee. Bezorger te volgen in de app. Ik word altijd blij van bestellen bij Coolblue!