Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronnie 23-06-2022

Deskundig personeel. Ook was de bestelling laat geplaatst en hij lag de volgende dag vroeg in de ochtend al in de gekozen winkel

Hanze 23-06-2022

Prima afhandeling zoals gebruikelijk. Goede info over aflevering. Goede retourregeling

Frank 23-06-2022

Duidelijke website, makkelijk bestellen en snel in huis. Wordt goed geïnformeert tijdens proces van bestelling tot levering.

Lex 23-06-2022

Normaal ben ik dik tevreden met Coolblue, maar dit keer komt de enquête vraag na een slechte ervaring. Coolblue verkoopt ook 2e hands spullen, met redelijke korting. Prima en eventuele schade is logisch. Wat niet logisch is, is AirPods toegestuurd krijgen die nog op naam van de oude eigenaar staan en (dus) traceerbaar zijn voor die oude eigenaar…
Officiele reactie van Coolblue 25-06-2022

Beste Lex,

Wat vervelend dat je een slechte ervaring met ons hebt meegemaakt. Zeker wanneer je AirPods nog verbonden zijn met de oude eigenaar. Dit mag natuurlijk niet gebeuren.

Wij controleren geretourneerde producten altijd of ze nog verbonden zijn, voordat wij deze aanbieden als Tweedekans. Jammer genoeg is dat in jouw geval niet goed gegaan. Is dit inmiddels al opgelost? Mochten ze nog verbonden zijn, neem dan even contact op met klantenservice@coolblue.nl. Wij nemen dan contact op met de oude eigenaar om dit op te lossen.

We zien je mail dan graag tegemoet. Voor nu alvast veel luisterplezier gewenst van je AirPods.

Coolblue

Bernard 23-06-2022

Cool Blue is gewoon een elektronicawinkel niks meer en minder. Alles met een glimlach, daar merk ik weinig van als ik iets online bestel. Niet dat het slecht is hoor, helemaal niet, maar het is niet meer of minder dan elke andere.

Marianne 22-06-2022

De prijs was concurrerend en de mogelijkheid om te vergelijken sprak me aan.

Diedo 22-06-2022

We zijn al jaren klant bij Coolblue. Wanneer er problemen zijn met de bezorging, wordt dit altijd netjes opgelost. De klantenservice is altijd vriendelijk, behulpzaam en kundig.

De garantie is uitstekend. Ooit eens een defect product gehad. Ik kon deze kosteloos retour zenden en ontving binnen korte tijd het gerepareerde product retour.

Duco 22-06-2022

Veel informatie op de website over de verschillen tussen de producten. Ruim aanbod. Snelle levering.

robert 22-06-2022

Online besteld, makkelijke site. Afhalen in winkel Almere, vriendelijk geholpen.

Alex 22-06-2022

Goed geholpen door de klanten service want er zat een klein krasje op het display maar hij weer gewoon en snel bezorgt en fijn winkelen

Justin 22-06-2022

Coolblue is een goede winkel. Heeft veel producten voor een goede prijs. En bij ons tot op heden altijd snelle levering.

Ruud 22-06-2022

Super. In de middag besteld en de volgende ochtend netje op de aangegeven tijd bezorgd.

Yvon 22-06-2022

De overzichtelijkheid op de website (of in de app) maakt dat je makkelijker een keuze maakt in de vele goede producten die Coolblue heeft. De supersnelle service waarbij gelet wordt op milieubewust vervoeren van de producten maakt het helemaal af!

KasArnhem 22-06-2022

Coolblue heeft een heel goed, divers aanbod. De webshop is enorm goed overzichtelijk waardoor kijken en vergelijken uitstekend mogelijk is. De service is erg snel en vriendelijk. Retourneren gaat ook probleemloos. Het enige punt van kritiek is dat de prijzen soms iets competetiever mogen zijn.

Debbie 22-06-2022

De winkel was gebruiksvriendelijk en de fietsbezorgservice was super goed. Er werden netjes op tijd updates gestuurd, zodat ik goed wist waar ik aan toe was. Top!

Laura 22-06-2022

Super geholpen in de winkel. Service staat echt vooraan! Werd heel snel geholpen, en kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Joop 22-06-2022

Snelle, correcte levering. Vriendelijke en behulpzame bezorger. Duidelijke uitleg over de leveringsvoorwaarden.

Annet nijenhuis-ter harmsel 21-06-2022

goede en snelle levering. geheel volgens wens. duidelijke communicatie.
geen verbeterpunten.

Harm 21-06-2022

Snelle levering, goede prijs en vooral prettig personeel. Weinig te klagen. Duidelijke informatie en vlotte installatie.

Mariska 21-06-2022

overzichtelijk, gebruiksvriendelijk, goede klantenservice en vooral nette prijzen. Ik betaal soms liever iets meer via coolblue dan via een andere webshop omdat ik weet dat de service goed is.

Jan jonker 21-06-2022

Had een deurbel besteld maar was niet de goeie .. via app om kunnen ruilen voor de goeie .. goeie service!!

Ron 21-06-2022

Ruime keuze, voordelig, snelle correcte levering, overzichtelijke site met goede informatie over producten.

Annemieke B 21-06-2022

Snelle levering
Prijs klopt
Service
En milieubewust!! De koerier kwam op de fiets, in de stromende regen... och arme...

Lisanne 21-06-2022

Snelle levering van de producten en leuk dat ze tegenwoordig ook met de fiets komen! Ook zeer tevreden over de producten.

Michel 21-06-2022

Fijne duidelijke website met alle nodige informatie betreffende de artikelen . Goede service.
Snelle bezorging . Deze winkels zouden er meer moeten zijn .