Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4058 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J.T. 09-01-2022

Over alles tevreden, behalve de communicatie m.b.t. de levering. Het pakketje werd niet op de afgesproken dag geleverd en ik heb daar geen bericht over gekregen.

Marjon 09-01-2022

Het apparaat voldoet aan mijn verwachting. Het apparaat is geleverd volgens de informatie, die door Coolblue is gegeven. De bezorging verliep ook goed

Q 09-01-2022

Jammer dat de bestelling niet binnenkwam op de uitgekozen datum, wel goede service

M. 09-01-2022

Snelle levering. Alleen jammer dat ik €15 euro teveel betaald heb omdat de tandenborstel elders dus goedkoper is.

Annemiek 09-01-2022

Snelle levering, goede product omschrijving en vergelijkingsopties en super vriendelijke klantenservice

Teddy 09-01-2022

Duidelijk webshop, produkten zijn goed omschreven, makkelijk en vlot bestellen. Volgende dag al geleverd top! Goed en stevig verpakt, aanrader!

Sander 09-01-2022

Product is zoals beschreven. Dit is prima. Echter de levering viel erg tegen. Bij Coolblue besteld vanwege snelle levering. Voor 24uur besteld, volgende dag geleverd. Dit was zeker niet het geval. Duurde nu 3 dagen. Bij navraag was er door drukte niks anders mogelijk. Achteraf blijkt de planning grote gaten te bevatten waardoor een eerdere levering toch mogelijk had moeten zijn. Werd niet echt moeite gedaan om eerdere levering mogelijk te maken. Gemiste kans en had voor hetzelfde geld ook ergens anders kunnen bestellen met mogelijk een snellere levertijd.

frans 09-01-2022

Alles voor mijn glimlach, is zo van toepassing! Had een hometrainer gekocht en het stuur was niet goed. Binnen een dag omgeruild met een nieuwe. Zoo goed geregeld!! Kan menig bedrijf zich nog aan tippen. Ga nu nog een een rondje :).

karin van Heijst 09-01-2022

Prima shop, snelle levering op de afgesproken dag. Ook goed op de hoogte gehouden van de vordering van levering.

Mark 09-01-2022

Op zoek naar de Honeywell Round Connected thermostaat voor mn nieuwe ATAG HR CV ketel, wilde een eenvoudige thermostaat zonder poespas die werkt met Google Home. Deze dus prima geschikt en elders veel duurder. CoolBlue was de goedkoopste en ben erg blij met de snelle levering. Top!

Jurjen 09-01-2022

Ik snap niet van electronica. Toch wil ik bepaalde zaken aanschaffen. Ik heb het gevoel dat ik kan vertrouwen op Coolblue en dat ik dus geen miskoop ga doen. Vertrouwen vind ik net iets belangrijker dan eindeloos zoeken of iets een paar euro goedkoper kan

Harm 09-01-2022

Besteld en de volgende dag keurig bezorgd. De bezorger belde zelfs nog netjes een half uur van tevoren.

M. Koops 09-01-2022

Bestellen op Coolblue is altijd een fijne ervaring.
Snelle verzending en goede klantenservice.

betrouwbaar en snel 09-01-2022

betrouwbare en snelle levering tegen een concurrerende prijs.
Lamineer apparaat werkt als een tierelier.

Diana 09-01-2022

Hele duidelijke site. Er staat duidelijk uitgelegd wat het product allemaal kan. Je kunt zelfs filmpjes kijken van het product als je dat zou willen. Snel verzonden ook! Prima service.

Joona 09-01-2022

Een plezier om bij Coolblue te bestellen, altijd eerlijk advies en geleverd volgens afspraak.
Ook weet je dat je bij Coolblue ook na je aankoop nog op goede ondersteuning kan rekenen.
Top bedrijf!

Hanneke 09-01-2022

Met name de vriendelijkheid van de medewerkers van Coolblue is opvallend! Of je nu in de winkel bent, een vraag hebt over een bestelling of iets wil retourneren, altijd wordt je snel en adequaat geholpen. En, omdat tot nu toe (en ik ben al klant vanaf het eerste uur) alle medewerkers mannen waren: bij Coolblue werken de ideale schoonzonen.😂
Leuk dat de bestelling per fiets komt. En dat je ook op een ophaalpunt kan laten bezorgen.
En de website werkt prima.

H.J.A Kuijper 09-01-2022

Website is duidelijk, bestelling ging voorspoediq en de aflevering conform verzoek en de afspraak.

Matthijs 09-01-2022

Eigenlijk altijd snelle levering. Ook goede service bij installeren of retour. Goed advies ook via chat of telefoon.

Nikhil 09-01-2022

De website is overzichtelijk en het product kwam snel bij mijn deur. Wat een topservice!

Tom 09-01-2022

Uitgebreid assortiment, uitgebreide productomschrijvingen. Goed klantenservice, overall een super bedrijf!

Henk Pit, Eibergen 09-01-2022

Het zoeken en bestellen van het gewenste artikel ging vrij eenvoudig, ondanks dat ik vrij laat op de dag heb besteld zijn is mijn bestelling de vorige dag keurig afgeleverd. Top!

Michael 09-01-2022

Helaas voldeed het product niet naar verwachting en ging het retour. Maar wat een nette service en vriendelijk personeel, behulpzaam en zeer meedenkend. Niet de laatste keer dat wij bij jullie bestellen.

Ruud 09-01-2022

Snelle bezorging, duidelijke info. Site gaf alle mogelijkheden. Tevens de mogelijkheid van bezorging bij een ophaalpunt.

Mees van Huffelen 09-01-2022

De enige winkel die mijn product verkocht. Snelle levering. Geen aanmerkingen