Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

M 10-08-2021

Goede servies, hulp en snelle levering. Website duidelijk en juiste voorraad melding.

Roelof 10-08-2021

Prima services, bestel procee verliep makkelijk en vlot.
De spullen werden netjes de volgende dag bezorgt zoals beloofd.

Van oord 10-08-2021

Alles goed omschreven, duidelijk overzichtelijk. Om 21.30 uur besteld ofzo iets en inderdaad om 12.00 uur had ik hem. Dus snelle makkelijke manier van bestellen

Hans 10-08-2021

De shop is prima, alleen als je beloofd om het op een bepaalde dag af te leveren, moet dat wel nagekomen worden. Dat was niet het geval. Een bericht van de vervoerder : we hebben u niet thuis getroffen, dus bieden wij het morgen opnieuw aan. Onzin! Ik was gewoon thuis en heb mijn werk niet af kunnen maken.
CoolBlue top ! Bezorging slecht!

Frans 10-08-2021

afspraken goed nagekomen, op tijd en snel geleverd.
Duidelijk en goede voorlichting

M. Spoelstra 10-08-2021

De site is erg gebruiksvriendelijk. De "Coolblue's keuze" helpt met eigen keuze als je door het bomen het bos niet ziet. Omschrijving en specificaties zijn duidelijk. Levertijd, mits voorradig, is super snel.

Jaap 10-08-2021

Snelle, correcte levering van een goed product. Levering is op een ludieke manier (per bakfiets) bezorgd

Marise 10-08-2021

Super goede webwinkel, goed assortiment, snelle levering en als je belt voor advies wordt je enorm goed geholpen. Eerste winkel waar ik kijk als ik iets nodig heb.

Ire 10-08-2021

Op zaterdag een iPhone besteld omdat deze op zondag geleverd zou worden. Uiteindelijk heb ik hem nu nog steeds niet. Weet niet of dit door cool blue komt of postnl

Kerm 10-08-2021

Coolblue staat bekend om een super service. Dit merk je in communicatie, levering, betaling en bij het gebruiksgemak van de website.

George Simissen 10-08-2021

Fris en betrouwbaar bedrijf met een klantvriendelijke uitstraling en een overzichtelijke website met een heel divers aanbod, van harte aanbevolen!

tpj hans 10-08-2021

levering van Miele wasmachine, was tijdelijk niet leverbaar, bericht gehad en direct op afgesproken tijd geleverd, aangesloten en in werking gezet.
uitleg hoe hij werkt was wat kort, (daarom geen 10)

Diede Schutten 10-08-2021

Bij Coolblue is altijd alles goed voor elkaar. In de winkel en online. Bij geen enkele andere winkel kan ik op zaterdagavond een product bestellen en deze op zondagmiddag ontvangen zonder extra verzendkosten!

Ik ben voor altijd Coolblue- fan 💙

Rj 10-08-2021

Keuze in winkel Utrecht is beperkt.
Wel handige keuzehulp voor het kiezen voor het juiste product op website.
Bestelproces prima op orde, je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop.

Michael 10-08-2021

Nou hier zakt werkelijk mijn broek van af.
Wat een organisatie alles maar werkelijk fout daar.
In het verleden iets overgekocht maar is stuk gegaan.
Heb het aangeboden bij Coolbleu.
Kreeg netjes de mail dat ik een shoptegoed kreeg heel netjes.
Toen ik wilde gaan bestellen gebeurde het volgende.
Shoptegoed stond bij de oude klant in zijn webshop terwijl ik de reparatie op mijn gegevens heb verzonden.
Nu inmiddels 4 dagen verder en meer dan 6 uur aan de telefoon nog steeds niet opgelost.
Als ik alles uit moet gaan schrijven wat er allemaal fout is gegaan heb ik nog wel een A4 tje nodig.
Wat ​een slechte organisatie qua klantenservice en klachtafhandeling

yasmijn vels 10-08-2021

beste service en snelle levering, had bank betaling gedaan een dag erna betaald en werd gelijk verzonden

Efraim de Jong 10-08-2021

De kwaliteit van de muziek is erg goed.
eerst gebruikte ik de samsung galaxy buds maar naar 1 jaar was het toe aan verandering. De eerste keer toen ik de samsung galaxy buds live uit teste was ik helemaal verbaasd dat de muziek zo goed klinkt.
Wat wel een nadeel is dat er maar dat er maar totaal 2 verschillende rubbertjes worden geleverd dus let goed op of de maat goed is.

De reden is dat ik het bij coolblue heb gekocht is omdat ze erg klant gericht zijn en ze zoeken altijd voor een oplossing.

Myr 09-08-2021

Super die Coolblue! Koffiezetapparaat was stuk, ‘s avonds een nieuwe besteld en gelijk de volgende ochtend al de bestelling in huis! Konden we toch weer een lekker bakkie drinken.

JB 09-08-2021

snelle levering. was klein onderdeeltje kapot dit werd keurig afgehandeld, erg vriendelijke meedenkende medewerkster aan de lijn gehad

Sjors 09-08-2021

Prettig om juiste hoes te selecteren in het grote aanbod. Goede omschrijving. Duidelijke review. Besteld en volgende dag thuis bezorgd.
Top!

Ed 09-08-2021

Prima zaak, ook voor 2e kans spullen. Snelle gratis levering en concurrerende prijzen. Indien nodig een meedenkend advies.

J Martens 09-08-2021

Super website en winkel! Super vriendelijk geholpen in de winkel in Arnhem. Wij kiezen bijna altijd voor Coolblue vanwege de goede en snelle service. Wanneer er iets stuk is kan je het gewoon opsturen en zorgt Coolblue dat je het gerepareerd terug krijgt binnen een korte tijd. Bij twijfel zeg ik doen! :)

Koen 09-08-2021

De website van CoolBlue is duidelijk en overzichtelijk met veel aanbod van producten. Levering verliep snel.

anninga 09-08-2021

Goede website ,met overzichtelijk aanbod van producten, heldere reviews hetgeen de keuze vergemakkelijkt, snelle service en betrouwbare levering. Top en daardoor een aanrader.

Amanda 09-08-2021

Snelle levering en fijn om reviews terug te kunnen lezen. Het bijbehorende filmpje waarin een medewerker het product thuis uitprobeerd en hier een eerlijke mening over geeft, heeft mij overgehaald om het product te kopen.