Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4100 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M 31-01-2022

Heldere site met duidelijke uitleg. Producten makkelijk te vergelijken. Snelle service.

Marc L 31-01-2022

Coolblue is een fijne winkel. Mooi overzichtelijk en fijne bezorging. Ga zo door!

Vincent 31-01-2022

altijd tevreden over levering en snelheid van levering. Indien niet goed dan mag het ook gewoon retour hoewel dit nog niet vaak nodig is geweest.

Margreet 31-01-2022

perfect als je iets via site hebt besteld, makkelijk af te halen bij filiaal in de buurt. goede service (bescherming op nieuwe Iphone plakken. Ging de eerste keer niet helemaal perfect, direct een nieuwe beschermer gepakt en deze erop gezet. super service. Het enige is als je iets in de winkel direct wilt kopen (in ons geval oplader) dat het dan een redelijk ingewikkelde route is. niet gewoon uit het schap pakken afrekenen en gaan........

Rene 31-01-2022

Alles gaat goed tot je een product hebt gekocht wat niet goed is. 2 Keer opgestuurd en 2 keer beschadigd of kapot terug gekregen en klacht nog niet verholpen. Nu moet ik de Bosch keukenmachine opnieuw opsturen maar ik ben er klaar mee en wil mijn geld terug of ern nieuwe machine maar daar valt niet over te praten. Eindeloos terug blijven sturen en ik heb al 4 uur asan de telefoon gezeten. Vriendelijke maar slechte service die geen echte oplossing wil zoeken. Nooit meer Coolblue.

Beste Rene,

Wat ontzettend jammer dat het zo lang duurt voor je een oplossing hebt voor je keukenmachine. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak.

Helaas kunnen we met de gegevens die we ter beschikking heb niets terug vinden over deze situatie. Mocht dit nog niet opgelost zijn dan kun je contact met ons opnemen via e-mail, telefoon of Whatsapp. We helpen je dan graag meteen verder.

Pepper 31-01-2022

Bijzonder tevreden over de snelle en correcte levering. Het meer dan uitgebreide leverings assortiment met concurrerende prijzen, echte TOP organisatie.
Ook de duidelijke uitleg, met ondersteuning van een filmpje, is een pre.

Yvonne Heugen 31-01-2022

Ik heb na lang vergelijken een Utimate Ear Boombox besteld. Betaald met creditcard en naar nu blijkt komt deze uit België en wordt verstuurd met BPost waarvan de trackingcode niet werkt. Behalve mail dat pakket wordt verstuurd vanuit België naar Nederland na 3 dagen nog niets ontvangen. Coolblue telefonisch klantenservice nog niet kunnen bereiken. Langdurig in de wacht. Volgende keer let ik beter op door wie zending wordt verstuurd. En maandag maar weer bellen.

Beste Yvonne,

Wat jammer dat er problemen zijn met de levering van jouw pakketje. Je wil natuurlijk snel met je Boombox aan de slag.

In ons systeem zien we dat de bestelling via onze Belgische website is gedaan. Ook staat het land van levering op België en is er geen volledige Nederlandse postcode ingevoerd. In het vervolg willen wij je adviseren om gebruik te maken van onze Nederlandse website.

Wij gaan er van uit dat je jouw pakketje inmiddels hebt ontvangen. Is dit toch niet het geval? Neem dan contact met ons op via e-mail, telefoon of Whatsapp. We helpen je hier dan meteen mee verder.

Met een glimlach,

Ja voor zekerheid kies je voor Coolblue 31-01-2022

Het vertrouwde bij Coolblue is dat je je keuze van bestelling binnen de afgesproken tijd bezorgt word.

Edwin Dekkers 31-01-2022

Zeer heldere webshop met ruim assortiment.
Veel producten tijdelijk uitverkocht…zou voorstellen deze dan ook niet te presenteren.

Christien 31-01-2022

Fijne service. Goed advies. Ze doen ook echt iets met je feedback. Zo was ik ooit op zoek naar een nieuwe oven, waarbij met name de maten van de bruikbare ruimte aan de binnenzijde voor mij erg belangrijk waren.
Daar kon ik echter niet op zoeken. Dat heb ik aangegeven. Ter maanden later ging ik nog eens kijken en wat schetst mijn verbazing? Ik kon selecteren op de maten van de binnenzijde.
Ik ben echt fan van de tweede kans artikelen service. Zo helpen we met elkaar de afvalberg iets kleiner te maken.

Michel 31-01-2022

Onjuiste informatie over levertijden en bezorging. levering onvolledig en nog steeds niet compleet

Beste Michel,

Wat ontzettend jammer dat de levering van jouw pakketje niet is verlopen zoals het zou moeten. We snappen het als je hier van baalt. Wij balen er zelf ook ontzettend van.

Het is op dit moment een stuk drukker dan normaal. Dit zorgt voor wat problemen in de bezorging. Excuses voor het ongemak. We gaan er van uit dat je jouw pakketje inmiddels hebt ontvangen. Mocht dit toch niet het geval zijn neem dan gerust contact met ons op via telefoon, e-mail of Whatsapp.

jhj 30-01-2022

weinig lawaai, scant de verschillende ruimtes en deelt ze logisch in.
super eenvoudige bediening.
zuigkracht instelbaar. in de stilste stand zuigt hij niet alles op.
zeer tevreden.

Marjolein Stromeier 30-01-2022

Altijd vrolijke medewerkers, altijd goede service en advies. Erg goed aanbod, scherpe prijzen!

Johan Barelds 30-01-2022

Al jarenlang een begrip. Je komt er altijd vanzelf terecht als je op zoek naar een bepaald product bent. Altijd een heldere omschrijving, snelle levering en een goede prijs. In mijn geval een Fotocamera voor de laagste prijs die ik op het internet kon vinden. Super!

Eric Meijer 30-01-2022

Koop al jaren bij naar tevredenheid bij Coolblue! Top producten tegen een scherpe prijs en binnen een dag netjes geleverd. De leveringen zijn netjes op aangegeven tijd en met de bakfiets, als het mogelijk is. Grote apparatuur met bestelbus en oude apparaten kosteloos mee retour. TOP winkel!

Laumen 30-01-2022

De reden waarom ik een goede review geef is omdat alle informatie klopt.
Morgen geleverd is ook echt morgen in huis.
Daarnaast middels track&tracé het pakket goed te volgen.

Isa van Wijk 30-01-2022

De lader van mij iPhone was kapot. Ik heb snel een nieuwe besteld bij Cool Blue en de volgende ochtend lag hij al op de deurmat. Super fijn!

Borns 30-01-2022

Coolblue is een zaak met prima service, een "zekerheidje", als ik iets bestel kan ik verwachten dat het op de afgesproken datum geleverd wordt en zonder enige schade. Ik heb zelf nog niet een product hoeven terug sturen, echter van een vriend heb ik vernomen dat ze daar ook goed mee omgaan.

Huibert 30-01-2022

Net perse de allergoedkoopste batterijzaag, maar wel waar voor je geld. En de zekerheid dat je het artikel kan ruilen of terugsturen. Makkelijk te vinden op de site. Afreken proces gaat soepel. En het artikel werd volgens afspraak geleverd.

Vincent 30-01-2022

Coolblue gekozen ivm snelle levering, deze werd volledig nagekomen. Oude apparaat werd meegenomen, was ook fijn, nieuwe apparaat werd tot in de keuken neergezet. De instructies waren minimaal, had wel iets meer gemogen.

Fijne winkel 30-01-2022

Super service goed bereikbaar.
Alleen de prijzen zijn vaak aan de hoge kant.
Coolblue geeft aan dat ze een heel goede service bieden

Klopt maar de prijs is ook heel belangrijk

Het is gewoon een kwestie van gunnen

Maar de prijzen mogen wel meer marktcomfoor zijn

Herman van de Beek 30-01-2022

Het gemak en de vele keuze,net personeel en nette aflevering en plaatsen.Het optijd bellen over aflevering

Maarten 30-01-2022

Mijn favoriete online winkel voor de grote spullen. Denk aan TV, witgoed, pc etc
Laatste aanwinst: koelkast. Model nergens anders te krijgen dan bij Coolblue zelf en weer juiste keuze.
Had een zeer dure SMEG van ca 1700€ Nu voor minder dan 700€ geslaagd en tevreden
Ps met name product informatie en videos zijn nergens beter als je een keuze moet maken

Isabella Harpenau 30-01-2022

Goede prijzen, duidelijke website en super snelle bezorging! Ik had ook echt een super vriendelijke bezorger die netjes 15 minuutjes van te voren belde en de TV met een glimlach naar binnen bracht. Ook gaf hij nog garantie advies. Kortom: super tevreden met CoolBlue

SajoerLodeh 30-01-2022

Duidelijke communicatie
Makkelijk te gebruiken webinterface
Filters werken erg goed zodat je makkelijk een producg naar wens kan vinden