Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4290 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Buurman 18-04-2022

Betrouwbare winkel snelle levering niet altijd de goedkoopste maar vaak wel mooie aanbiedingen

Ram 18-04-2022

Goede service. snelle levering. zeer goede klantervaring.

Marcel 18-04-2022

Mooie 2e kansje gepakt , zoals beschreven als nieuw!

Lekker goedkoop en waarom niet.

Robot is top.

Tirza 18-04-2022

Coolblue is top! Besteld op vrijdagmiddag, zaterdagmiddag het artikel
al in huis!

Netjes ngepakt en goed op de hoogte gehouden via de mail inzake de verzending van het pakket.

Ik heb al vaker bij Coolblue besteld, en blijf deze winkel aanraden! Van mijn wasmachine tot Apple producten, hier haal ik ze vandaan!

Jasper 17-04-2022

Super handige site. Snel besteld en de volgende dag netjes geleverd. Ook fijn dat ze precies aangaven wanneer ze kwamen (tussen 13-14u in mijn geval) en een kwartiertje voordat ze er zijn nog een berichtje sturen. Dat had ik eerder niet zo meegemaakt bij een ander bedrijf. Ook cool dat het op de fiets gebracht werd.

Moik 17-04-2022

Altijd snelle levering en de info op de site klopt met het product, verder ook goeie klantenservice.

Jos 17-04-2022

Adobe Photoshop programma besteld. Dit werd geleverd op een DVD. Aangezien er geen DVD reader in mijn laptop zit heb ik contact opgenomen met de klantenservice voor overleg omdat ik vermoedde dat er ook een code in de verpakking zou zitten voor het downloaden van het programma. Klantenservice adviseerde het zegel te verbreken om een en ander te checken. Als het niet zou lukken dan mocht het programma retour en zou ik geld terug krijgen. Uiteindelijk de verpakking met verbroken zegel retour gestuurd . Reactie ......het zegel is verbroken en het geld wordt niet gerestitueerd.
Officiele reactie van Coolblue 18-04-2022

Beste Jos,

Wat vervelend om te lezen dat ons advies zo bij je terug is gekomen. Dat is niet de bedoeling.

We kijken graag met je mee naar een goede oplossing. Als je wenst hier samen naar te kijken, mag je de ordergegevens met een korte toelichting mailen naar geenglimlach@coolblue.nl

Vriendelijke groeten,
Coolblue

Floris 17-04-2022

De winkelmedewerkers zijn vriendelijk, altijd klaar om te helpen en te praten over de producten

Annelien 17-04-2022

Overzichtelijke website. Je kunt via de website makkelijk bestellen. Snelle levering. Goed verpakt.

Dennis 17-04-2022

Betere aftersales. 2e kans product besteld, waarbij er een ander product in de doos zat dan had moeten zitten. Hiermee terug naar de winkel gegaan en dan alsnog bij moeten betalen. Dit vind ik niet servicegericht. Zeker niet voor een winkel die claimt niet de goedkoopste te willen zijn (en vaak zeker niet is), maar wil uitblinken in service.

Roy 17-04-2022

Webpagina lekker overzichtelijk makkelijk te bestellen en snel geleverd.
Producten worden snel geleverd of kunnen snel worden afgehaald. Personeel vriendelijk. En winkel overzichtelijk.

Afke 17-04-2022

Overzichtelijke site, goed uitleg product en gebracht met de fietskoerier. Top!

Lion 17-04-2022

Goed assortiment, snel geleverd, goed geprijsd. Al jaren vaste klant en nooit teleurgesteld. Zonnepanelen werden ook professioneel en op Coolblue vriendelijke wijze geoffreerd en geïnstalleerd.

Mir 17-04-2022

Snelle verzending, tweedekans artikel zag er prima uit en geluid uit de koptelefoon is top. Ook goede extra aanbieding op de JBL producten.

Riky Braakhuis-Horstman. 17-04-2022

kwam op deze site via Interpolis die adviseerden om rookmelders aan te schaffen.
alles liep perfect en super snel.
we hebben ze al geplaatst.

Ben 17-04-2022

Snelle levering van rookmelder. Produkt netjes geleverd. Goed verpakt. Goede samenwerking met Interpolis.

Henry 17-04-2022

Het product was goed verpakt. Levering was niet zoals ze beloofd hadden. Het pakket werd een dag later geleverd.

Evelien 17-04-2022

Een tweedekans koelkast gekocht, eerst toch wat twijfel en 'angst' dat er wat mis mee zou kunnen zijn.... bij de levering zag de koelkast er perfect uit. Niets mis mee. Alles netjes in orde.

Tim 17-04-2022

Fijne site, goede keuze. Bezorging prima, maar ze mogen wel wat behulpzamer zijn om bijvoorbeeld het product te helpen neerzetten waar het moet staan.

Roland R 17-04-2022

Supersnelle levering, correcte prijs, duidelijk website en uit eigen voorraad leverbaar.
En zo moet het!

Jonne 17-04-2022

Ik kies wanneer kan altijd voor Coolblue. Dan weet ik dat ik mijn pakketje snel krijg en dat ik goed geholpen wordt als er iets verkeerd gaat. Vooral de “Tweede kans” artikelen zijn altijd verrassend goed, minimale tot geen gebruikssporen en altijd wel minstens 20 euro korting!

TM 17-04-2022

Ruime keuze, goede prijsstelling, efficiënte klantenservice en snel retour- en garantiebeleid.

Annette 17-04-2022

3 lenzen en een camera gekocht hier.

Snelle service en super goede kwaliteit.
Heel blij mee!

Victor 17-04-2022

fijne selectie op site. fijne bezorger, snel bezorgd.
chill dat ze even belde toen ze er was.
product naar gewenst en op voorraad.

T. 17-04-2022

Duidelijke site, goed verpakt en snelle levering.
De omschrijving (men name wat er mist) bij tweedekans producten kan nog iets beter.