Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sven 03-02-2023

Binnen 12 uur een nieuwe wasmachine besteld, geleverd en aangesloten. What a time to be alive.

Koen 03-02-2023

Product is snel geleverd
De bezorger was beleeft toen hij mij belde
Het product is geweldig

Jad 02-02-2023

I bought a brand new TCL TV from Coolbue and in 5 months time the TV went off and had a black screen for no reason. I registered the repair and informed them because it has a warranty.
They promised they will follow up with me in 2 working days. This is the 17th day so far with no response or follow up or solution whatsoever about the problem.

During that time, I called multiple times and I sent many Whatsapp messages and emails about the issue and everytime they told me to wait for more time until I figured they wete buying time because they had an issue with the repair center and did not inform me about it.

The customer service is not up to the required level and they do not keep up with their promises.
Officiele reactie van Coolblue 06-02-2023

Hi Jad,

How unfortunate that your television went off and didn't turn back on. Our apologies that the repair process didn't go as you may expect from Coolblue!

Luckily, we see that we offered you a different solution in the meantime.

We hope you will enjoy your new television.

Kind regards,
Coolblue.

Nijboer 02-02-2023

Coolblue communiceert duidelijk, verpakt de producten netjes en geeft heldere pakketpost updates.

A.K. 02-02-2023

Snelle levering en perfecte afhandeling bij het ophalen in de winkel in Rotterdam.

Robert 02-02-2023

Fijne overzichtelijke site met goede product omschrijvingen. Het vergelijken van producten is ook handig en prettig.

Paul van Dooren 02-02-2023

Duidelijke omschrijving van het product. Snelle levering. Goed kwaliteit van het product. Goede informatie over levermoment.

Kim Williams 02-02-2023

Het is een erg mooie winkel met super aardig personeel. Ik zou iedereen aanraden om hier iets te gaan kopen omdat de service in heel veel andere winkels heel ver te zoeken is. Hier niet. Ik kom ook zeker terug voor de persoon die mij heeft geholpen als ik nog eens iets nodig heb wat ze bij coolblue verkopen. Het is lang geleden dat ik zo prettig heb gewinkeld.

Evelyne 02-02-2023

Betrouwbaar en snelle levering. Goed product.
Communicatie is ook goed. Website is prima.

Shirley 02-02-2023

Mooie en degelijke pan, lichtgewicht en ruim.
Ik heb hem nog niet in gebruik,omdat ik wacht op mijn nieuwe kookplaat, maar ik kijk ernaar uit.
Mijn oude grote wokpan was oud en zwaar.

B Westerdijk 02-02-2023

Coolblue. Vaste adres voor al mijn gaming apparatuur. Betrouwbaar, snel en service hoog in het vaandel. Enig puntje van kritiek: waar is mijn Coolblue doos om mijn levering! Ik had al een middag knutselen ingeplanned!

Maarten 02-02-2023

Goede service, duidelijke communicatie en goede bezorging met installatie mogelijkheid.

Diederik 02-02-2023

Coolblue is onovertroffen qua assortiment, stijl, humor, klantvriendelijkheid en gebruikersvriendelijkheid.

Heidi van der Heiden 02-02-2023

Snelle levering van mijn koelvriescombinatie, goede prijs voor tweede keus. Alleen draairichting deur moet veranderd worden. Op internet stond rechtsdraaiend en ik kreeg m linksdraaiend. Wordt vrijdag kosteloos gedaan. Topservice.

Marieke 02-02-2023

Coolblue leiden, service meer dan fantastisch.
Problemen met de switch
5 dagen na de dertig dagen omruilgarantie
Officieel valt het in de garantie en wordt het aangeboden ter reparatie.
Maar wij kregen keurig een nieuwe.
Echt top.

Jo Tribulet 02-02-2023

De meeste mensen hebben dit ook ervaren wat ik ervaren heb als men iets koop bij Coolblue, dat de klant koning of koningin is.

Michiel 02-02-2023

Snel geleverd tegen de beste prijs. Goede info op de website waardoor moeilijke keuze makkelijker wordt.

Klaas Beeksma 02-02-2023

Wat een makkelijke en duidelijke site, in een paar klikken besteld en betaald. Zeker niet mijn laatste keer om hier wat te bestellen, in èèn woord Top 👍

Manny 02-02-2023

Vlotte levering,in stevige doos.
Ook de waterkoker was helemaal naar onze zin.
Zeker iets om aan te bevelen aan vrienden en kennissen

Joost 02-02-2023

Zeer prettige kopers ervaring! Duidelijke text en uitleg betreffende het product. Ook de levering was uitmuntend maandag avond na 22:00 besteld volgende dag om 12:15 in huis.

S. R. 02-02-2023

Zowel de site als de app werken erg goed. Ik heb verschillende producten aangeschaft op Coolblue waaronder producten die gericht zijn op gaming maar ook producten die gericht zijn op muziek. Alles werd ontzettend snel geleverd. Daarnaast was alles erg duidelijk in de app terug te vinden. Afgelopen week heb ik in de avond, rond een uur of 10, een controller voor de ps5 besteld. Deze was de volgende dag al in huis. Super!

Branko Schmetz 02-02-2023

Snelle service en op de site wordt prima uitleg gegeven over het product. Top geregeld

Merel 02-02-2023

Nog nooit ontevreden geweest over CoolBlue!
Op alle vlakken heb ik een positieve mening. De medewerkers in de winkel zijn goed ingewerkt en altijd goed gehumeurd! De webshop is goed te navigeren, producten bestellen gaat bijna iets te makkelijk. Ook de klantenservice is goed bereikbaar, en er wordt altijd meegedacht aan een passende oplossing.
De fietsbezorging vind ik een hele goede stap naar duurzamer 'webshoppen'. Ook bij vertraging van het versturen van een bestelling krijg ik netjes een update in mijn mailbox met excuses. Het is een klein (en automatisch) gebaar, maar er is duidelijk over nagedacht!

Laurens Aarssen 02-02-2023

Goede spullen en een enorme service, ook van de bezorgers. In een woordTOP.

Edwin 02-02-2023

Zeer fijne winkel word goed op de hoogte gehouden over de levering en word netjes gebeld 15 minuten van te voren als ze komen en word door zeer vriendelijke chauffeurs geleverd