Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Catijn 23-05-2021

Ze zijn erg klantvriendelijk. Ik ben blij met mijn nieuwe oplader. Ook met de verpakking, het was niet meer dan alleen de doos.

Marcel 23-05-2021

Er zijn natuurlijk webshops waar je de producten goedkoper kunt krijgen, maar écht, trust me, ik betaal graag wat meer voor de zéér, maar dan ook zéér goede service van Coolblue!
Werkelijk, Coolblue steekt met kop en schouders boven de rest uit!
Als ik heel eerlijk ben, dan kan eigenlijk niemand tippen aan Coolblue!
Ik koop redelijk veel bij Coolblue en kan het iedereen aanbevelen!
Gewoon een keertje proberen, dan zal je het zelf ervaren.
Enuuh néé, ik werk niet bij Coolblue en heb er ook geen aandelen...😁

Germ 23-05-2021

Een overzichtelijke site, veel keus, goede prijsverhouding en snelle levering.

Alwin 23-05-2021

De site is erg goed en als je er niet uitkomt zijn ze aan de lijn meer dan behulpzaam. De geroemde klantenservice is voor mij de trigger om vaak bij Coolblue te kopen. Nooit gezeur en moelijkdoenerij bij retourneren, Coolblue is echt top!

R. de Munnink 23-05-2021

goede en snelle afhandeling van de aanschaf van een nieuwe harde schijf voor mijn laptop.

FXvBH 23-05-2021

Geachte heer mevrouw.
Wat voor ons belangrijk is bij aanschaf van nieuw, is dat we geen "terug in de doos geschoven" artikel willen ontvangen. Dit is ook nu weer goed gegaan. Contact, bezorging, alles is volgens afspraak verlopen. Prijs voor artikel naast de geboden service gelijkwaardig aan andere aanbieders. Dus helemaal in orde.

Janet de Jong 23-05-2021

Mijn ervaring is een supersnelle service. Erg snelle levering. Geen gezeur, maar handelen. We waren een keer niet tevreden over een wasdroger. Mail gestuurd. Volgende dag stonden ze al voor de deur en hebben ze de wasdroger omgewisseld voor een andere. Helemaal Top!

Eric 23-05-2021

Vriendelijk personeel en deskundig! Afhandeling gaat altijd vlot. Bij een probleem krijg je meteen hulp

Jerela 23-05-2021

Snelle Levering. Smorgens als je wakker wordt weet je al welk tijdsvak.
Aardige berzorgers.
Mooie koelkast, goed verpakt en dus geen beschadigingen.

Eline 23-05-2021

Duidelijke omschrijving, goed werkende app, levering kiezen welke dag, snelle levering

Yipkajee 23-05-2021

Altijd snelle levering, netjes verpakt. Vaak de beste prijs. Ook als er iets niet goed is, goede actie om te vervangen onder garantie.

Mark 23-05-2021

Bij coolblue heb ik tot op heden altijd goede ervaring gehad met klantenservice, website en hun producten. Als overal word er wel eens iets geleverd wat al kapot is en dat is bij coolblue goed geregeld. No questions asked, morgen heeft u een andere en nemen we oude mee retour. Top!!

Ook weer met dit bestelde horloge, overzichtelijke verzend updates en tevredenheid check na levering.

Tim 22-05-2021

Het is cool en het is blauw, dus de naam klopt wel. De winkel met karakter, de winkel die (bijna) alles heeft, de winkel met interessante aanbiedingen en prijzen. De winkel die je je schoen laat zetten met Sinterklaas. De winkel met een eigen bezorgservice. Ik heb mijn bestelling opgehaald in Leiden. 5 minuten gewacht en 10 minuten aan de beurt geweest. Vrolijke medewerkers die grapjes waarderen, in plaats van wachten tot ze naar huis mogen. Dat mag beloond worden. Bij deze. Dankuwel!

Greet 22-05-2021

Alles top en snel geregeld, je weet gewoon zeker dat het goed is! Zeer aan te bevelen.

Danielle 22-05-2021

We bestellen wel vaker bij coolblue en van de week was t weer raak en hadden we onverwacht snel iets nodig. Nog tot laat op de avond iets besteld en de volgende dag keurig afgeleverd.
Kan niet anders zeggen dan top, coolblue!!

Liz 22-05-2021

Er werd een combipakket aangeboden bij de nieuwe printer. Daar stonden 2 foto's bij : een donkere en een gekleurde van de cartridges. Mijn bestelling bevatte alleen de kleurencartridges. De zwarte bleken ook nog uitverkocht.
U beeldt meer af dan uw klanten ontvangen. Dat kan alleen tot teleurstellingen leiden.

Liek 22-05-2021

Tablet, screenprotector en beschermhoes gekocht, makkelijk te vinden op de site. Gunstige prijs. Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van het geleverde tijdstip. Een aanrader.

Jeroen 22-05-2021

Wij gaan binnenkort verhuizen daarvoor hebben wij ook een nieuwe tv met muurbeugel aangeschaft. Na Even oriënteren hebben wij een keuze gemaakt in het erg ruime aanbod. De tv hebben we alvast in gebruik genomen maar de muurbeugel gaat in de nieuwe woning aan de muur. Woensdag hebben wij het besteld en donderdag was het al bezorgd. De bezorger heeft het bij mijn partner op het werk bezorgd en bood zelfs aan om het in haar auto te leggen. Dat noem ik nou eens goede service. Al paste hij niet in haar autotje dus heb ik hem zelf maar opgehaald daar . Nu gaan wij samen genieten van de nieuwe tv. Hartelijk dank voor de goede en snelle service.

Cora 22-05-2021

Heel goed! Ik heb een "tweede kans" product gekocht en er zat een verkeerde oplader bij.
Binnen 10 minuten had ik reactie op mijn mail, met een goede oplossing. Super!

Diana 22-05-2021

Duidelijke omschrijving van de producten. Snelle levering. Goed verpakt. En netjes zonder problemen bezorgd met duidelijke beschrijvingen voor installatie. Kortom erg tevreden. De website is ook makkelijk in gebruik.

MdK 22-05-2021

Ik heb een papiervernietiger gekocht.
Jullie website is duidelijk, veel keuze, nette prijs en de volgende dag werd het afgeleverd!

Thijs 22-05-2021

Nieuwe laptop besteld, duidelijke product omschrijving, goede prijs en zeer snel geleverd.

Rick 22-05-2021

Makkelijk te bestellen , snel geleverd en geen verzendkosten. Perfect en prima product !!

Shirley 22-05-2021

Duidelijk, veel voorraad, leuke marketing, snelle levering. Veel aanbod van heel veel artikelen. Goede prijzen

Hennie 22-05-2021

Ik heb een barbecue gekocht bij Cool Blue en daar ben ik heel tevreden over.
De ene dag besteld, volgende dag in huis.
Personeel was heel vriendelijk en accuraat.
Volgende aanschaf zal daarom ook bij Cool Blue zijn.