Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

GeenLevering 16-05-2021

Coolblue schuift klant probleem door als hun koeriersdienst postnl pakket niet levert. Als klant heb je dan drie problemen; wél betaald, geen pakket, én een probleem met postnl.
Officiele reactie van Coolblue 20-05-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook.

Helaas kan het voorkomen dat er een vertraging ontstaat, Sorry!

Coolblue

Foolblue 16-05-2021

Product besteld, is nooit bezorgd. Dramatische bereikbaarheid op alle kanalen.
Officiele reactie van Coolblue 20-05-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat jij de dupe bent van onze drukte. Wij verwachten dat je ondertussen jouw bestelling hebt ontvangen.

Veel plezier ermee en ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Peter 16-05-2021

Goede informatie en goede, snelle levering. Coolblue Keus is ook een goede keus in alle prijsklasses

Truus Kooistra 16-05-2021

Ook voor senioren zeer gebruiksvriendelijk, bestellen makkelijk, producten prima en geweldige accurate informatie, zowel wat betreft de site als de levering. Levering snel en op de aangegeven tijd. Zal het iedereen aanbevelen, dikke tien.
Prijzen scherp en concurrerend.

Julian 15-05-2021

Ik vind het altijd een goede ervaring, ik raad mensen zeker om bij coolblue hun spullen te kopen.
Alles wordt uitgelegd door middel van filmpjes.
Zo weet je wat dd nadelen en voordelen zijn en hoe het product werkt.

De levering is mooi optijd en goed verpakt!

Jorn 15-05-2021

Als online marketeer weet ik als geen ander hoe websites werken. CoolBlue heeft z'n zaakjes goed op orde. Alles werkt makkelijk en snel. Klasse!

Peter Esseveld 15-05-2021

Duidelijke website, goed productinformatie, helder menu om tot een keuze van een product te komen. Telefonisch contact met specialist, in ons geval bij keuze vaatwasser was erg prettig, installeren van vaatwasser was deskundig, kleine noodzakelijke aanpassing in installatie werd door klantenservice serieus genomen en direct opgepakt, goed dat medewerker klantenservice afspraken kan regelen (ipv het signaal alleen maar mogen doorgeven zoals bij veel andere bedrijven. Aanpassing werd binnen paar dagen vakkundig uitgevoerd. Kortom heel tevreden zoals Coolblue thans werkt.

Ashley 15-05-2021

Makkelijk en snel een keuze kunnen maken voor welk apparaat er bij mij past. Heb bestellen was erg eenvoudig en ik vond het persoonlijk super fijn dat ik zelf een bezorg moment kon kiezen. Ik ben 100% tevreden met mijn aankoop en de gemakkelijkheid van de bestelling!

Nicole 15-05-2021

De site is gebruiksvriendelijk, het bestelproces is simpel. Mails over voortgang zijn duidelijk en vriendelijk. Snelheid van levering is bijna bizar. Kortom, heel tevreden.

Mohamed 15-05-2021

Prima webshop met als groot voordeel deskundig advies per productgroep. Alleen lastig navigeren soms en je krijgt af en toe rare suggesties als je een product in de winkelwagen hebt.

Robert 15-05-2021

Goede producten die overzichtelijk worden gepresenteerd. Prijzen zijn vaak het goedkoopst. Levering loopt.altijd op tijd.

Prikkie 15-05-2021

Snelle levering, goede informatie. Goed verpakt. Ik ben er blij mee. Hopelijk in de toekomst ook.

RosaS 15-05-2021

Levering was niet in orde, gekozen voor avondlevering (extra kosten) maar het stond 's ochtends al bij de buren... niet handig!

Han 15-05-2021

Overzichtelijke webshop en super goed advies en ondersteuning door de vriendelijke klantenservice medewerkers. Service met een glimlach wordt echt waargemaakt!

Coen 15-05-2021

Goede service, vriendelijke medewerkers aan de telefoon, meedenken in een oplossing

Bastiaan 15-05-2021

Wij al veel hebben mogen ontvangen van jullie en tot heden zijn wij nergens in teleurgesteld. Top snelle levering en bezorging op tijd en door super mensen,

M. Stel 15-05-2021

Levering goed, en ze zijn erg vriendelijk, net nare ervaring gehad met BCC , dus vond dit een verademing.

Lody Abma 15-05-2021

Vaker iets besteld met snelle en correcte levering. Vriendelijke bezorgers.

😊😊😊 15-05-2021

Komplete assortiment, geen prijsverschil met andere bekende winkels, gratis thuisbezorging, snelle levering en vooral die 😊. Top inderdaad 🙏

Marjolein 15-05-2021

Ik heb onlangs een nieuwe telefoon aangeschaft bij Coolblue, maar ik twijfelde nog tussen 2 modellen. Door de duidelijke site heb ik de 2 telefoons makkelijk kunnen vergelijken en mijn keuze kunnen maken. Ik heb de telefoon de zelfde dag nog kunnen ophalen op een van de locaties. In de winkel zelf werd ik door een vriendelijke mevrouw goed en snel geholpen. En had ik binnen no time mijn telefoon. Top winkel!

Roy 15-05-2021

Fijne webshop en als het op voorraad is is het de volgende dag in huis en zelfs op zondag

Bas 15-05-2021

Prima klantenservice, werd snel en vriendelijk geholpen. Kon gelijk weer verder met mijn bestelling.

Harrie Vos 15-05-2021

Nette levering en de reden van het tweedekansje klopte volledig de punten die mankeerden waren ook de enige.

De kunder 15-05-2021

Goede service, vriendelijke mensen, deskundig als je vragen hebt, snelle levering.

Malika Lechkar 15-05-2021

Snelle levering en up to date houden van de leveringsproces. Zelfs retourneren is top.