Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerard 09-01-2023

Ik had een Senseo tweedekans besteld . Deze was erg slecht verpakt en deed het ook niet goed.
Het briefje met de klacht van de vorige klant zat nog in de doos . Ik heb het idee dat de Senseo gewoon doorverkocht is en niet gecontroleerd is .
Dit ben ik absoluut niet gewend van Coolbleu.
Jammer
Officiele reactie van Coolblue 12-01-2023

Beste Gerard,
Wat een vervelende situatie, dat is natuurlijk alles behalve de bedoeling. Ik zie dat je het product inmiddels naar ons geretourneerd hebt. Voor het ongemak heb ik een Coolblue-tegoed aan jouw account toegevoegd. Hopelijk mogen we je de volgende keer weer laten zien hoe het wel moet.
Met vriendelijke groet, Coolblue.

Elin 09-01-2023

Ik kreeg bericht dat 'mijn' printer weer leverbaar was.
Makkelijk besteld, snel geleverd.
Ook nog een fijne mail met instructies.

Mark 09-01-2023

Overzichtelijke website met de nodige en relevante info per product. Ook de snelheid van levering is erg snel hoewel het voor mij niets eens zo snel hoeft. Prijs was het meest gunstig vergeleken bij de concullega's.

Mijn aankoop was een Sandisk Extreme Portable SSD 1TB V2. Deze SSD is vrij klein waardoor hij makkelijk in je broekzak pas. De snelheid is wat mij betreft prima. Als bonus is deze SSD voorzien van een wachtwoordbeveiliging. Mocht je het wachtwoord niet meer weten dan is er altijd nog de optie formatteren.

Patrick 09-01-2023

muismat besteld en kwam de volgende dag aan zoals op de website aangegeven goed verpakt geen vouwen in de mat. daarnaast was de info die op de website was aangegeven over het product waar en erg hulpzaam

HenkSt 09-01-2023

De slogan vandaag besteld, morgen geleverd. VERGEET HET MAAR.
Mijn geval. Ik heb donderdag avond besteld, in de verwachting van vrijdag geleverd, helaas gaf de website aan dat het maandag zou worden. Pfff dacht ik, want ik wilde het vrijdag hebben. Wel kon ik voor zaterdag kiezen, JA LEKKER, want dan moest ik wel 19 euro extra betalen. Maar ja, ik wilde het wel hebben , dus heb ik deze extra maar betaald. Wat schetst mijn verbazing , ik kreeg een email dat ze op zaterdag pas om 18.00 uur zouden komen. Leuk hoor, want ik moest boren om eea op te hangen, maar op zaterdag na 19.00 uur doe ik dat niet meer, en zo ook doe ik dat ook niet op zondag. Conclusie is dat ik pas op maandag mijn spullen op kon hangen hetgeen ik al op vrijdag had willen doen , en ook nog 19 euro voor Jan met de korte achternaam extra betaald. COOLBLUE zo moet je niet met je klanten omgaan. Het was een bestelling van binnen 3000 euro. Corebusiness toch ?..?
U zult begrijpen dat ik teleurgesteld ben.

Frits 09-01-2023

Duidelijke beschrijving van het artikel waardoor snelle en juiste keuze kan worden gemaakt. Super snelle levering op de volgende dag en na installatie prima werking
Maw ik ben zeer tevreden !

Jeff Peters 09-01-2023

Goede en duidelijke website. Op de hoogte gebracht door middel van zowel een mail als en sms en een telefoontje van de bezorger. Alles netjes uitgepakt en geïnstalleerd met uitleg. Alle verpakkingsmateriaal weer mee terug genomen. Zeer vriendelijke en behulpzame bezorger. Ik zou hier zeker weer opnieuw bestellen.

Irene Heskes 09-01-2023

Zeer klantvriendelijk, supersnelle levering, zelfs met de bakfiets.! Artikel zorgvuldig ingepakt. Wij kunnen Coolblue van harte bij iedereen aanbevelen!

Albert 09-01-2023

De schop is erg overzichtelijk en product vergelijking is ook goed om het goede apparaat uit te kiezen. Zo heb ik voor mij de goede Wasmachine uitgezocht en goede kwaliteit/prijs verhouding.
De bezorg service is geweldig. Woon op 1e verdieping zonder lift. De 2 hele vriendelijk bezorgers hebben de wasmachine naar boven getild en op zijn plek gezet geïnstalleerd.
Mijn oude wasmachine hebben ze mee terug genomen.
Dus ik ben uiterst tevreden👌🏻👍🏻

Thomas 09-01-2023

Goede communicatie, ik was onverwachts niet thuis bij bezorging en werd super netjes gebeld door de bezorger wat hij met het pakket moest doen

Mi 09-01-2023

heldere omschrijving de producten, vergelijking mogelijk. Te verbeteren: informatie over retourlogistiek - inname van oude apparaat

Hugo 09-01-2023

Overzichtelijke en prettig vormgegeven webshop, goede communicatie en een zeer snelle levering. Niets op aan te merken.

JK 09-01-2023

Bezorging snel en binnen het tijdsbestek wat vooraf is aangegeven. Echt onderscheidend is dat ze aangeven te zullen bellen als je niet thuis bent. In mijn geval was dit nodig, maar is wel een unieke service.

Maartje 09-01-2023

Handige en overzichtelijke website. Snelle levering is met name echt een pluspunt. Alle artikelen die ik wilde waren op voorraad.

Nico 09-01-2023

Goede service snelle afhandeling van de orders. Deskundige klantenservice uitgebreide informatie van de artikelen. Een goede en betrouwbare webwinkel

Mark 09-01-2023

Goede prijs in vergelijking met concurrentie. Daarnaast snelle levering en goede service

René Denneman 09-01-2023

Duidelijke artikel beschrijving en er wordt zelfs objectieve hulp aangeboden bi artikel keuze. Verder snelle levering met reële prijzen.

Ronald 09-01-2023

Coolblue doet altijd keurig wat ze belooft (is tot nu toe mijn ervaring).
Heldere communicatie.
Ik heb ongevraagd informatie per email ontvangen over het gekochte product.
(Leuk dat er ook met de fiets wordt bezorgd! )

Britt 09-01-2023

Product was snel verzonden en ik had het pakket ook snel binnen. Ook is de service bij Coolblue altijd fijn

Eef 09-01-2023

Altijd goede service. Duidelijke site met extra uitleg en instructies, mooie aanvulling. Verder snel geleverd, goede informatie en netjes ingepakt.

Peter 09-01-2023

Super prettige manier van bestellen met een hoog gebruikersgemak. Heel erg fijn. En Coolblue zorgt er ook nog eens voor dat men de afspraken nakomt om binnen 1 dag te leveren. SUPER!

Leon E. 09-01-2023

Al veel aankopen gedaan bij Coolblue en elke keer weer dik tevreden. Ze hebben een uitgebreid assortiment, goede en goed bereikbare helpdesk en leveren een prima service tegen een concurrerende prijs.

Tineke de Graaf 09-01-2023

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik een bepaald product wilde hebben zodat ik er zelf niet naar de winkel hoefde te gaan.
En omdat ik weet dat het een betrouwbare site is was de keuze snel gemaakt.
Ook werd er woord gehouden over de bezorgtijd van het product. (Super).

Thom 09-01-2023

Coolblue doet bijna altijd wat het beloofd, voor 23:59 besteld, volgende dag in huis. helaas was dit rond de jaarwisseling niet, wat ik ook wel begrijp. de snelste optie was in de winkel ophalen, stukje rijden maar de beleving in de winkel is perfect. vond wel dat ik wat lang moest wachten maar was te overzien

E. 09-01-2023

Zoekende naar statieven voor mijn luidsprekers kwam ik langs de Coolblue website waar ik precies vond wat ik zocht. Prijs en levertijd waren ook nog eens duidelijk beter dan bij andere (web)shops. Besteld en reeds de volgende dag in huis. Ondanks dat de installatiehandleiding gedeeltelijk ontbrak was het geheel binnen 10 minuten gemonteerd. Zeer tevreden met mijn aankoop.