Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jacobus Bonte 11-11-2021

Ik ben tweedagen na elkaar bij het filiaal in Leiden geweest en ik kan alleen maar zeggen dat ik door het personeel daar perfect ben geholpen en ik ben dus erg blij met deze zeer fijne koop ervaring.

RJG 11-11-2021

Goed assortiment, overzichtelijke website, betrouwbaar, snelle leveringen. Goede services en dan bedoel ik echt goed, mocht je een probleem met een product hebben dan lossen ze dat tot nu toe altijd netjes op! Dit laatste is wel een grote motivator om bij Coolblue te bestellen. Ook hun installatie teams doen het netjes, ze hebben dit jaar mijn vaatwasser vervangen en dat ging echt heel netjes en vakkundig.

Niek 11-11-2021

Was de goedkoopste online en 16(!) uur na de bestelling al in huis. Had van 1 item per ongeluk 2 besteld, werd gelijk voor me geregeld. Weer een 100% goede ervaring.

Ton 11-11-2021

Er is een uitgebreide keuze aan artikelen met een duidelijke uitleg qua functionaliteit en uitleg over voor en tegens van een product. Bestellen gaat makkelijk en de levering ging precies zoals afgesproken

Henk 11-11-2021

Heel mooi toetsenbord voor pc netjes geleverd voor mijzelf de perfecte winkel

Danny 11-11-2021

A good selection of products and availability with detailed product info and lot's of helpful reviews. I picked up my products the same day at the Amsterdam store which has friendly staff and good service.

Jan Wind 11-11-2021

Gewoon een fijne webwinkel om een goede keus te maken en een aankoop te doen.
Overzichtelijk, een ruime keus en leuke aanbiedingen.
Goede service en snel.
Al met al een winkel die ik niet voorbij ga

Stan 11-11-2021

zeer betrouwbare web-/fysieke winkel. heb de nieuwe Call of Duty gekocht :)

Roy 11-11-2021

Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad met Coolblue. Of het nu gaat om het zoeken op de site, het op tijd bezorgen, eventueel retourneren, enz. Alles dik voor elkaar.

Ian 11-11-2021

Fijne website.
Goede ervaring met service gehad in het verleden, probleem toen snel en vakkundig opgelost.

Geert 11-11-2021

snelle levering prima informatie en klantvriendelijkheid uitstekende service

Muhammed Tokyay 11-11-2021

Doe reeds jaren bestellingen bij Coolblue en immer tevreden! Ook bij defecte materialen, sublieme service!!!

Carlo 11-11-2021

Ik had gehoopt dat de volume van de chat en game afzonderlijk geregeld konden worden. Zo leek het ook bij de artic 5 filmpje van jullie door de draaiknop aan de kabel. Nu ben ik qua geluid enzo wel tevreden maar niet met de werking van de volumeregeling.

Inge 11-11-2021

Ik vind het overzichtelijk dat de producten vergeleken kunnen worden. Ook worden er suggesties gedaan. Door de grote hoeveelheid aan mobiele telefoons zag ik door de bomen het bos niet meer. Met de hulp van Coolblue heb ik een goed apparaat gekocht dat aan mijn verwachtingen voldoet.

Michael 10-11-2021

Bestelling op zondag geplaatst zou maandag bezorgt worden moet er zelf achteraan belle om te vragen of het wel of niet bezorgt word op maandag avond helaas werd het die avond niet bezorgt en word het nu donderdag pas bezorgt

PCM 10-11-2021

Snelheid, goede zorg voor het toegestuurde product en een langjarige positieve ervaring met een prima, no-nonsense (na)service maken dat de keuze voor CoolBlue een voor de hand liggende is.

Fiederelsje 10-11-2021

Overzichtelijke website.
Keuze menu en vergelijken van producten.
Levering was goed aangegeven.
Eerst een berichtje dat tussen een bepaald tijdslot geleverd zou worden.
Later een berichtje van de chauffeur met een specifiek tijdstip.

Rozon ICT 10-11-2021

Al heel veel besteld in deze webshop zowel zakelijk als privé, altijd erg goede en snelle levering/service. Eén keer een probleem gehad waar met een retourzending waarvan de doos leeg was bij ontvangst, Coolblue is tot het uiterste gegaan om te achterhalen waar het artikel (Macbook) gebleven was en dat is gelukt en geld terug! Bij mij kunnen ze niet snel meer stuk.
Toppers!

Sietse 10-11-2021

Ik vond de bezorg methode waar je opties had hoe het bezorg zou worden heel fijn. 1 puntje minder omdaf ik berichten bleef krijgen over mijn levering

Zacharias 10-11-2021

Prima app en informatievoorziening rond het bestel en verzendproces. Aankoopproces zeer soepel.

Jean-Marie De Dobbelaere 10-11-2021

Uitzonderlijk positieve klanten ervaring.

Coolblue is enige webshop die ik ken om zo een score te behalen :

- duidelijk webshop

-extra goede informatie ivm levering, duidelijke communicatie, en tot mijn grote verrassing duidelijke leveringstijdstip tot op het uur, en bijklend telefoontje 15 min voor levering

- medewerkers levering heel vriendelijk, professioneel

- gewoon een super ervaring. De andere grote webshop kunnen van Coolblue nog veel leren.

Marco 10-11-2021

Zeer groot aanbod en nooit problemen gehad met (gratis) retourneren. Ook de Coolblue keuze is handig bij het kiezen van een product.

Frank 10-11-2021

De website van Coolblue is overzichtelijk met voldoende informatie en het bestellen is zo gedaan. Maar dan komt de uitdaging, de bezorging via Budbee. Aangegeven dat bezorgd moest worden op maandag tussen 17:30 en 22:00. Maar helemaal niks die avond. Uiteindelijk werd het product op woensdag bezorgd. De 5 als cijfer geef ik niet voor Coolblue die krijgen een 9 maar Budbee krijgt een 1 en dat maakt gemiddeld een 5.

H.Hofmeijer 10-11-2021

Coolblue maakt ZELF een fout door verkeerd product te sturen. Dezelfde dag ongeopend terug gestuurd. En retourmelding aangemeld. Dan mag je verwachten dat ze snel het juiste product toesturen. NIETS IS MINDER WAAR ! Je raakt verzeild in de malle molen van retourzendingen schijnbaar, waarbij de klantenservice zeer moeilijk te bereiken is, de boot afhoudt, en op een gegeven moment niet meer op je mails reageert. Heb nu via de creditcard maatschappij een betwistingsformulier ingevuld en wil dus mijn geld terug. Wat een slechte organisatie!! Het meest frustrerende is nog dat zij ZELF de fout hebben gemaakt. Je mag dan verwachten, dat ze die dan snel willen herstellen. NIET DUS ! Voor mij hebben ze afgedaan.

RCM 09-11-2021

Duidelijke website en snel kunnen vinden wat ik nodig had. Snelle levering en werd goed op de hoogte gehouden waar mijn pakketje zich bevond.