Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Jolijn 13-04-2021

Vorige week was mijn laptop kapot gegaan, echt balen. In deze tijd is het erg lastig om op korte termijn een nieuwe laptop te kopen. Daarom vind ik Coolblue echt een uitvinding! Ik kan in mijn eigen tijd, op het gemakje lekker de website afspeuren, op zoek naar mijn nieuwe laptop. Zelf heb ik niet heel veel verstand van de nieuwste technologie, maar alles staat duidelijk beschreven op de website. Je kan gebruik maken van filters en andere hulp waardoor je in een korte tijd terecht komt bij een laptop, voor een mooie prijs, die het beste geschikt is voor jouw. Geen ingewikkelde betaalprocedure, goede afhandeling met bevestigingen via de mail en tevens ook een snelle levering van mijn nieuwe laptop. Ik heb mijn nieuwe laptop namelijk zaterdagavond besteld en zondag had ik hem al in huis en kon ik er gelijk mee aan de slag. Echt ik raad Coolblue bij iedereen aan en ik ga in de toekomst zeker vaker gebruik maken van Coolblue.

Mike 13-04-2021

De site van Coolblue is goed georganiseerd, item's zijn makkelijk te vinden. Bestellen gaat makkelijk en op een natuurlijk manier. Betaling gaat soepel.
Nadat er besteld is, is het volgen van je bestelling duidelijk.
Bestelling wordt duidelijk en goed aangekondigd en ook daadwerkelijk uit gevoerd.
Ik ben zeer tevreden over prijs/kwaliteit van het product en over de aflevering door Coolblue.

Pauline 13-04-2021

Verpakking helemaal open en beschadigd (stofzuiger). Contact met klantenservice om dit te melden en nogal bot te woord gestaan, niet gewend van cool blue.

Manouck Zander 13-04-2021

Heel duidelijk, er wordt goed verteld wat je opties zijn en er kan goed worden vergeleken. Goede verzending ook, was de dag er na ‘s ochtends binnen!

:( 13-04-2021

Mijn product blijkt na uitpakken kapot en hij is nu al bijna 2 weken ter reparatie nog niet retour

Thom 13-04-2021

Alles verloopt heel soepel en het is heel duidelijk! De product omschrijving laat ook goed zien wat het product inhoud en wat de specificaties zijn. Er staan bij de meeste producten zelfs een filmpje. Ook de vergelijking tussen producten is heel makkelijk, zo wordt een keuze maken een stuk makkelijker. :)

Patrick3723 13-04-2021

We bestellen regelmatig wat op coolblue. Fijne site waarbij duidelijk vermeld staat hoe een artikel werkt of hoe je een geschikte keus kunt maken. De keer dat ik er niet uit kwam wat betreft een handsfree setje werd ik door een ( in mijn gevoel ) deskundig iemand te woord gestaan. We hebben sinds kort zonnepanelen via coolblue. Ook dit was een fluitje van een cent. Ze namen alles uit handen voor mij. Mijn ouders hebben inmiddels ook zonnepanelen via coolblue.

Lindy 13-04-2021

Online product besteld en bij de winkel ophalen. Ging erg zorgvuldig en snel! Er was genoeg personeel dus een (korte) vraag stellen was ook mogelijk. Personeel was vriendelijk en nam ondanks de snelheid toch tijd voor de klanten.

Esther 13-04-2021

Ik ben en blijf fan van Coolblue. Snelle levering, komen afspraken na, supergoede service. We hebben meerdere keren problemen gehad met een laptop en werd altijd top afgehandeld.
Als een product elders wellicht wat goedkoper is, dan nog bestel ik liever bij Coolblue omdat ik weet dat als er iets is, de serviceafdeling er is om ons te helpen.

Ada 13-04-2021

De site is duidelijk. Toen iktochn9geenvraag had ben ik prettig geholpen in de chat. De levering was ook erg vlot. En op de fiets, dit kon omdat het geen groot pakket was. Kan me voorstellen dat een wasmachine wel met de auto wordt gebracht ;-)

Ingrid 13-04-2021

Mooie draagbare harde schijf besteld voor de pc van mijn moeder. Super snelle levering.

Caroline 47 13-04-2021

Prettige webshop met veel nuttige informatie op de website, vriendelijke mensen aan de telefoon en in de fysieke winkel, men denkt heel goed met je mee. Zo koop je nooit iets dat niet geschikt voor je is. Ik koop er tegenwoordig alle apparatuur die ik nodig heb. Laatste grote aanschaf: een wasmachine, uitstekend verzorgd, correct en vriendelijk personeel dat de boel keurig installeert.

Mischa Holtkamp 13-04-2021

Ik vind dat ze alles hebben en goeie kwaliteit hebben. De klant vriendelijk heid is super goed en het retouren is super fijn!

Ydo 13-04-2021

Fijne webshop met goede informatievoorzieningen en handige bestelmogelijkheden. Ook zetten ze zich in voor milieu door aanpassingen aan hun verpakkingen en bezorgfietsen.

Frank 13-04-2021

Bij Coolblue weet je waar je aan toe bent. Garantie is dik in orde. Ook als je wat hulp nodig hebt met een aankoop kan je bij een van de medewerkers terecht. En heb je spijt van je aankoop? Geen nood, gewoon terugsturen. Daar doet Coolblue inderdaad niet moeilijk over.

Ina 13-04-2021

Coolblue levert wat je bestelt en ook op tijd! Daarnaast is de prijs meestal één van de laagste van het artikel dat je bestelt.

Milan 13-04-2021

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, snelle bezorging en geen gezeur over de garantie.

Jaap 13-04-2021

Makkelijk en overzichtelijk zoeken op de site snel besteld en snel geleverd zeer tevreden

Jos 13-04-2021

Super hoor.

Bestelling ging makkelijk, meteen mailtje betreft de levering de volgende dag.
Mailtje gehad over de tijd wanneer ze komen leveren, en zoals in de mail aangegeven word, beld de chauffeur 10 minuten voordat hij bij je aande deur staat.
Twee heel leuke vriendelijke jonge kerels, en goedeuitleg over de artikelen en behulpzaam.

Ik ben over alles heel tevreden.

G.M.Massalt 13-04-2021

Snelle levering zoals beloofd. Had abusievelijk dubbel besteld en retour gestuurd, wat erg gemakkelijk ging, volgende dag bericht dat ik mijn geld terug kreeg.en ja vandaag na 3 dgn op de rekening.prima coolbleu Lees voor een glimlach!!

Yolanda 13-04-2021

Duidelijke site, goede prijzen
Bijna alles is op voorraad dus snel in huis!

Albert von Piekartz 13-04-2021

Of je nu online iets besteld of zelf naar een filiaal gaat, je wordt altijd keurig geholpen. Daarbij houd Coolblue zich keurig aan de gemaakte afpraken! Maakt niet uit of er een koelkast geïnstallee09rd of een muis voor de PC geleverd moet worden.

Ronald groeneweg 13-04-2021

Ik heb op 18 maart 2021 me bestelling ontvangen van Coolblue.
Deze bestelling was niet compleet dus heb ik hier op 18 maart een melding van gemaakt.
Ze zouden dit gaan uitzoeken en binnen 7 werkdagen bij mij terug komen.
Niks meer van gehoord natuurlijk.
Na 3 x mailen hebben ze vandaag 13 april eindelijk contact met mij opgenomen en gezegd dat het pakket daar goed is weggegaan en dat ik dus maar aangifte moet gaan doen.
Belachelijk!
Hun maken een fout, bestelling is netjes betaald en ik vind het bizar dat er een maand later pas antwoord op komt en dat ik dus maar aangifte moet gaan doen.
Ik hoop dat Coolblue blij is met die paar tientjes die ze van me gestolen hebben, ik ga er nu geen tijd en energie meer in steken.
Ik zal nooit meer iets bij hun bestellen!

Yvonne Janssen 13-04-2021

Ik heb ‘s avonds een stofzuiger besteld. Makkelijk via de app van Coolblue en de volgende morgen om 11:00 stond de pakket bezorger al aan de deur. Helemaal nu we allemaal in lockdown zitten is dit een geweldige uitkomst. Je kunt in alle rust (en veiligheid) je spullen bekijken en vergelijken en dan geheel contactloos kopen. Zeer tevreden, makkelijk app , dit was mijn eerste keer bij Coolblue maar gelijk enthousiast.

Isaak 13-04-2021

Zag een goede en prima deal staan op de website via de app van Coolblue. Betalen ging soepel, het op de hoogte gehouden worden van de bezorging verliep netjes en het afleveren was prima! Heel erg tevreden.