Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Caroka 26-08-2021

Wij zijn erg tevreden over Coolblue omdat het een zeer betrouwbaar bedrijf is. Goede service, erg vriendelijke mensen en goede prijs. De site is duidelijk, snelle levering en goede mogelijkheden om te retourneren als dat nodig is.

Tineke 26-08-2021

Supersnelle levering, goed contact. Veel uitleg op de site over de produkten

Yvon 26-08-2021

Prettig geholpen in de winkel.
Fijn om online de voorraad te kunnen zien en apart laten leggen zodat je niet voor niks naar de winkel gaat. Voordeel van zelf naar de winkel was in deze dat ik het artikel nog steller in huis had

Anne 26-08-2021

Supersnelle bezorging. Ook heel fijn dat je vlak van te voren een sms’je krijgt als ze er bijna zijn.

Coolblue heldere informatie en top service 26-08-2021

Ik heb gekozen voor Coolblue vanwege de uitstekende ervaring met eerdere bestellingen en de heldere presentatie van de verschillende opties op de website met duidelijke criteria. Zo vind ik heel snel welk product het best geschikt is. Daarnaast is de service van Coolblue erg goed. Snelle en betrouwbare levering. Je krijgt ook een heldere mail na bestelling met tips voor het gebruik van mijn bestelling ( in mijn geval een Robot stofzuiger)

Pam 26-08-2021

Fijne website, bestellen is gemakkelijk en mijn bestelling werd de volgende dag keurig afgeleverd. Ook de prijs was prima in orde.

Lucas 26-08-2021

Coolblue is een fijne webschop die veel dingen voor goede prijzen verkoop en ze bezorgen altijd erg snel.

Kees Overgaag 26-08-2021

Mijn moeder ging verhuizen naar een verpleeghuis, en had daar wat nieuwe spullen nodig. Ik kwam bij CoolBlue uit om een aantal redenen.
Ruim assortiment producten tegen concurrerende prijzen.
Bezorging aan huis.
Maar bovenal de luxe om het bezorgmoment heel nauwkeurig vooraf te weten.
Ik had geen zin om bij het verpleeghuis tussen 12:00-18:00u op de stoep te zitten wachten, en dat is bij CoolBlue niet nodig. Een tijdslot van een uur, en een telefoontje als de bezorger binnen een kwartier arriveert. Klasse!

Esther 26-08-2021

Duidelijke informatie op de website, website is gebruiksvriendelijk. Bestelling volgende dag al in huis, alles netjes verpakt en alles zoals ik had verwacht. Helemaal tevreden.

Pjotr Giling 26-08-2021

De artikelen die ik wilde hebben zaten in het assortiment. Één daarvan was op het moment niet meer leverbaar maar ik kon via een e-mail op de hoogte gehouden worden wanneer het wel weer leverbaar was. Afgelopen week kreeg ik inderdaad bericht dat het artikel weer te bestellen was en heb daar dan ook meteen gebruik van gemaakt. De levering was snel en de producten bevallen zeer goed.

Bus Insurance Services 26-08-2021

IK HEB VOOR COOLBLUE GEKOZEN, OMDAT ZIJ PRECIES HADDEN WAAR IK NAAR OP ZOEK WAS. VANAF DAT MOMENT WAS HET ALS EEN WARM BAD. ER ZIJN VELE WEBWINKELS MAAR DIT WAS IN ALLE OPZICHTEN (GEBRUIKTE TEKSTEN EN INFORMATIE) ONGEKEND. OOK DE ENORME VRIENDELIJKHEID VAN DE BEZORGER (KAN IK NOG IETS VOOR U DOEN OF BETEKENEN, MISSCHIEN HEEFT U NOG OUDE BATTERIJEN LIGGEN? HET WAS EEN HEERLIJKE PERFECTE BENADERING IN ALLE OPZICHTEN. EN ZELFS EEN SMSJE VLAK VOOR DE BEZORGING. OVERAL IS OVER NAGEDACHT.

Rein N 26-08-2021

Mn pakketje werd snel geleverd, goede afhandelende acties op de webshop, duidelijk waar je bent in het order proces

Tamara 26-08-2021

Goede levering op tijd en hele goede service ook retourneren gaat eenvoudig overzichtelijke site 👍🏻

Edi gerritsen 26-08-2021

Datgene wat je zoekt is eenvoudig en snel te vinden . Duidelijke product omschrijving . Snelle levering met track en trace . Goed ook dat ze veel met fietskoeriers werken , chapeau .

Henk 26-08-2021

Bij Coolblue Utrecht zijn altijd enthousiaste medewerkers die meedenken en met handige tips komen omtrent je aankoop of advies over wat je wellicht beter kunt aanschaffen.
Bezorging van online gekochte artikelen is tot heden altijd op afgesproken tijd.

ajkaio 26-08-2021

Vaak bij besteld, nooit problemen gehad. Altijd op tijd bezorgd, nette bezorgers die komst tijdig aankondigen.

Keukenmachine 26-08-2021

Je wordt goed en correct geholpen. Ze doen echt alles voor een glimlach. De slagzin wordt echt waar gemaakt!

Rens 26-08-2021

De reden dat ik bij coolblue bestel is omdat ze betrouwbaar zijn, de levering snel en kundig is en omdat het erg gemakkelijk is overzichtelijke te bestellen en het product te vinden dat je nodig hebt via hun website. Dan nog niet te vergeten het kundige advies van de medewerkers zelf en de fijne, vriendelijke en snelle bezorging met de mogelijkheid je eigen oude product te laten recyclen. Enorm handig want dit scheelde mij een rit naar de stort met een 65inch tv waarvan ik betwijfel of die in mijn VW UP past. Coolblue bedankt!

Jeroen 26-08-2021

Wat een slechte service en organisatie. Ee wordt een kapotte tv geleverd. De volgende dag komen ze een nieuwe brengen maar weten niet dat hij ook geïnstalleerd miet worden. Kunnen ze niet. Ik had het voor de zekerheid nog eens aangegeven aan ze. Ja meneer komt gioed De bezorgers weten ervan. Niet dus. En dat ze dan iemand langs sturen? Nee.dat wordt weer de volgende dag. Drie dagen bezig , thuis blijven om een simpele tv werkend te krijgen.

Martijn H 26-08-2021

Altijd weer leuk om bij Coolblue iets te bestellen! Je wordt vriendelijk ontvangen en doen nergens moeilijk over, hier hebben ze klanttevredenheid goed begrepen!

Nick 26-08-2021

Prima site. Goede prijs en snelle levering.
Je koopt niet elke dag een tv maar voor de overige huishoudelijke apparaten kom ik terug.

voorhorst 26-08-2021

omdat het makkelijk is om artikelen te bestellen en het is altijd op voorraad.

Ramsaransing 26-08-2021

Je kunt makkelijk vergelijken op de site. Tevens goeie beschrijving en komt afspraken na. Vandaag besteld morgen in huis. Ga zo door!

Frank 26-08-2021

We hebben daar een stofzuiger gekocht, aantal keer gerepareerd en elke keer weer stuk.
En hoe er dan gecommuniceerd wordt met je, echt belabberd!

jeroen 25-08-2021

in april camera gekocht, en nu al problemen mee.
camera kraakt bij inschakelen.
ik heb coolblue aangeboden te ruilen voor robuuster exemplaar die beter tegen buiten kan.
krijg alleen maar terug van coolblue dat de 30 dagenbedenktijd voorbij is en mij veel plezier wensen met die camera...
echt een flutbedrijf