Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willem 15-04-2022

Altijd een fijne ervaring. Helder overzicht, niet een te ruim aanbod (ik kijk naar jou, Bol) en alle producten zijn van degelijke kwaliteit.

Hetty 15-04-2022

Goede advies van de klantenservice, snelle levering, product voldoet aan de verwachtingen.

H.Fraterman 15-04-2022

Overzichtelijke Website, makkelijk bestellen en een vlotte afwerking. De bezorging ging ook perfect, dus ik heb geen klagen. Prima in orde.

Frank 15-04-2022

Coolblue heeft een duidelijke website en daarnaast is de bezorging erg snel. Tenslotte geeft men duidelijke aflevertijden aan, waardoor het voor mij makkelijk is om mijn leven te plannen naast het bestellen van producten.

Willem 15-04-2022

Veel keus en gemakkelijk producten vergelijken zodat je beter tot een keuze kunt komen. Daarbij ook een snelle levering en goed geprijsd.

Leece 15-04-2022

Snel gevonden wat ik zocht, snel en correct geleverd en product voldoet aan verwachting

Sheila 15-04-2022

Super snelle levering, alles is duidelijk aangegeven, goed product.
Gewoon superblij met de bestellingen bij coolblue altijd!

Jos 14-04-2022

Bij Coolblue weet je zeker dat een product snel en zorgvuldig wordt verstuurd en afgeleverd.

Ferry 14-04-2022

Coolblue is een mooi bedrijf . Nederlands.
En komen hun afspraken na.
En daar houden we van.

Willy Hendricksen 14-04-2022

Vlotte levering na bestelling, pakketje op brievenbus gelegd, bel niet gehoord?

Marcus den Turck 14-04-2022

Ja kan er lang of kort over zijn, voor mij een goede ervaring met Cool bleu, je wordt netjes geholpen en snelle levering, correct geregeld.

Nik 14-04-2022

Supper snel binnen een dag geleverd, en de iPad hoes werkt Supper goed.
De magneet op de achterland blijft ook goed vast zitten en schiet niet los.

Yvonne 14-04-2022

Snelle afwikkeling van de bestelling en goede informatie over het product. De aankoop was netjes en zorgvuldig ingepakt.

joris 14-04-2022

Altijd snel in het leveren en voldoende op voorraad. Waarom geen 10? omdat terugstoren van geld soms erg lang duurt, maar het komt uiteindelijk wel goed.

Dick van Loon 14-04-2022

Goede en duidelijke afspraken in de email.
Keurig personeel die bestelling komen afleveren op.

Lilly 14-04-2022

Coolbleu heeft super service!
Altijd alles optijd geleverd…
En mocht er eens een keer een klacht zijn is het altijd zo naar tevredenheid opgelost!
Mijn zoon Kai Teeuwen en ik zijn vaste klant!😘

JBM 14-04-2022

Coolblue blijft gewoon mijn favoriete webshop! Groot aanbod, zeer makkelijk navigeerbare website en super klantenservice. Tot nu toe is de belofte " voor 23.59u besteld, volgende dag in huis" nog altijd uitgekomen.
Ik ben zéér tevreden!

Johannes Hofman 14-04-2022

Artikel besteld. Bestelling gaat soepel. Direct een bevestiging met erg snel verzendgegevens. Je wordt perfect op de hoogte gehouden van de bezorgtijd (kleine bandbreedte van de bezorging) en ontvangt 15 minuten vooraf nog een bericht. Bezorgd met fiets in milieuvriendelijke verpakking met een glimlach.

Arie 14-04-2022

Ik zocht een weerstation. Op internet is lastig te bepalen of deze weerstations aan de verwachting voldoen. Na contact met Coolblue, was de aanbeveling, bestel er één en kijk of deze aan je verwachting voldoet. Ik heb er één besteld en die voldeed inderdaad niet aan de verwachting. Retourneren en geld terug, was geen enkel probleem, zoals ook van te voren beloofd.
Prima service dus!!!

Jessica 14-04-2022

Coolblue is altijd al een superfijne winkel om iets te kopen. Ze zijn heel klantgericht en houden zich altijd aan de afspraken. Ook de pakket service is een echte verademing ten opzichte van alle anderen. Als ik kan kiezen voor Coolblue en er toch iets meer voor moet betalen gaat mijn voorkeur daarnaar uit omdat ik weet dat het dan altijd goedkomt. Ga zo door!

Jan 14-04-2022

Heel snel geleverd en voor een goede prijs. En alles werkt ook perfect. Dus tevreden.

Fabio 14-04-2022

A really nice and easy experience on the website lots of good deals and delivery choices are very convenient. Will not hesitate to come back.
Very satisfied.

Dennis Zwarthoed 14-04-2022

Ik heb ‘s avonds een bestelling geplaatst en het werd de volgende dag al bezorgd! Ik ben superblij met CoolBlue, snel en goed. Aanrader voor iedereen.

JP 14-04-2022

Als alles verloopt zoals beloofd, en je bent blij met je aankoop en de bezorger is ook nog eens uiterst vriendelijk, dan kan je toch niet anders dan een 10 geven?

a.r.roelofsen 14-04-2022

14.4.2022. afgelopen zondag de niet goed functionerende Dyson ingeruild voor een Philips steelstofzuiger 8000. correct. vriendelijk en snel geholpen filiaal Alexandrium. ik ga niet via google, maar via hier.