Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3842 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marianne 01-05-2022

Hele goede service bij garantie. Per ongeluk zelf verkeerde bestelling gedaan. Via twitter snel en goed opgelost. Top service

Dick 01-05-2022

Goede prijs, snelle levering. De inbouwoven werd keurig bezorgd tot in de keuken.

Marjon 01-05-2022

Gewoon goede informatie, product voldoet aan de informatie die je krijgt, duidelijk, bezorging op tijd.

Ans van Tergouw 01-05-2022

Ik kwam er voor de eerste keer en ben zo professioneel geholpen en aardig te woord gestaan, dat het voor vast staat dat ik er zeker weer ga komen! Super medewerkers!

Sarah 01-05-2022

Site is duidelijk, je krijgt gebruikstips via de mail en pakket werd meteen de volgende dag geleverd!

Martin 01-05-2022

Garantie loopt via Coolblue. Goede website met handige info. Downloaden van handleidingen

Mehmet 01-05-2022

Heel veel producten, site is super overzichtelijk, snelle levering service op en top!!

Nvt 01-05-2022

Doelmatig, duidelijk in afspraken, degelijk in de levering: in een woord : kwaliteit

Roos 01-05-2022

Altijd fijne, handzame website. Je kan producten met elkaar vergelijken en handige filmpjes kijken die gemaakt zijn door experts. Op deze manier kan je altijd de goede keuzes maken bij het kopen van een product.

DV 01-05-2022

Top service! Een 'tweede hands' DAB radio gekozen. Alleen retour gezonden, dus nog nieuw. Bleek de stekker niet te werken. Zelf andere stekker gebruikt, meteen in contact met service afdeling. Kreeg 101 opties, snelle leuke mails. Heel tevreden met aankoop én service!

Super tevreden 30-04-2022

Altijd tijdige levering en geweldige klantenservice! Tevens zijn de tutorials erg handig.

Claudia 30-04-2022

Artikel wat ik zocht was bij Coolblue het scherpste geprijsd en werd het snelste geleverd.

Robert 30-04-2022

eenvoudig zoeken en selecteren zodat je snel bij het juiste artikel met de specificatie die ik zocht terecht komt.

René 30-04-2022

Coolblue heeft een ruime keuze en levert snel. Jammer alleen dat ze het oude apparaat niet mee terug nemen.

Mark 30-04-2022

Super service, en eenmaal in het winkel duidelijkheid over het wachttijd voordat ik aan de beurt was. Ook vriendelijke en expert advies over wat ik best kon kopen.

Marcel 30-04-2022

makkelijk bestellen, goede grote keuze, snelle levering. alles naar wens verlopen

Jason 30-04-2022

Ik heb bij Coolblue besteld omdat ik weet dat het een goede en betrouwbare winkel is.
Mijn product was makkelijk te vinden en de informatie over het product was volledig.
Minpuntje bij de bestelling is dat Coolblue automatisch extra producten aangevinkt heeft staan die niet bij het product horen, als je niet goed op let ben je meer geld kwijt.
Het bestelproces verliep verder soepel en je krijgt na afloop een bevestiging van de bestelling en de bezorging.
Het fijnste vond ik de bezorging, ik kon de bezorger in real time zien rijden via de tracking pagina + een geschatte aankomsttijd + hoeveel stops er nog voor je zijn.

Arnold van Dam 30-04-2022

Altijd goede ervaring met CoolBlue. Het enige minpunt dat ik ervaar, je kunt maar voor 14 dagen vooruit iets bestellen en laten bezorgen. Dat zou ik graag langer zien.

Jules 30-04-2022

Super! Bestelling de volgende dag bezorgd. Op de fiets nog wel.

Bezorger was ook zeer enthousiast en heeft zelfs mijn oude batterijen meegenomen. Top!

Peter 29-04-2022

Netjes bezorgt met de bakfiets , vriendelijke bezorger, en via mail en. msm de goede bezorgtijd aangegeven

Stef 29-04-2022

Samsung Ecobubble wasmachine besteld bij Coolblue voor een scherpe prijs. Vlak na het bestellen werd het product echter nóg goedkoper. Na een belletje met de klantenservice kreeg ik het verschil moeiteloos teruggestort. Top service.

Wasmachine is kundig geplaatst door de bezorgers van Coolblue, die mijn oude apparaat weer hebben meegenomen. Ik kan Coolblue aan een ieder aanbevelen!

willem 29-04-2022

Coolblue stuurt verkorte installatie / gebruiksinformatie, zodat je niet eerst de hele handleiding hoeft te lezen. Je kan kiezen op welke dag er wordt afgeleverd. Detail...op website staat dat oude apparatuur retour kan worden gegeven, maar bij aflevering via PostNL kan dat niet (en dat staat er niet bij)

Rob 29-04-2022

Ik krijg tot 2 maal toe bericht wanneer de bestelling bezorgd wordt: vn keer welke datum, en Later ook welk tijdstip. Helaas, er komt niemand opdagen. Dan krijg ik bericht dat de bezorger de volgende dag komt, en in welk tijdblok. Helaas : wèèr mis: krijg ik 'n SMS dat de bezorger er over ca 16 minuten is: 2 uur eerder dan eerder aangegeven.
Als je niet weet wanneer de bezorger komt, zag dat dan, want dit is zinloos.

Wouter 29-04-2022

Zeer goed!!

Voor het eerst een tweedekans product besteld! “In originele en geopende verpakking” product is als nieuw scheelt weer €15,- volgende keer zeker weer!

Altijd netjes en snel bezorgd!!!

Monique 29-04-2022

Hele slechte communicatie van de klantenservice.
Deuk in mijn geleverde koelkast. En slangen van mijn vaatwasser te kort.
Oh mevrouw dan ruilen we ze om!
Nou ophalen op verkeerde tijd dan doorgegeven.
En daarna willen ze pas 5 dagen later leveren omdat eerst de retour verwerkt moet worden.
Door verhuizing en mijn inbouw koelkast moet achterlaten, kon ik de hele inhoud van de vriezer weggooien.
Dus eerst heel vriendelijk. Oh dan ruilen we ze om.
1400 euro betaald. Maandag betaald. Dinsdag geleverd. Vrijdag opgehaald. En dan tot woensdag niks. Goed geregeld Coolblue!!!
Officiele reactie van Coolblue 02-05-2022

Beste Monique,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam is verlopen. Natuurlijk baal je, dat doen wij ook.

Binnen Coolblue maken wij dit bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue