Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Tom Egbers 12-06-2021

Top geregeld! Snel, accuraat en vriendelijk. Afspraak nagekomen en apparaat geïnstalleerd.

Gerrit 12-06-2021

55inch tv besteld , volgende dag bezorgd, op de opgegeven tijd door vriendelijke bezorger, zonder haast!
Top gedaan Coolblue.

G 11-06-2021

De aankoop is geruisloos verlopen.

Denk om uw taalgebruik, het is niet jij en jouw maar u en uw. Kijk verder alle tekst na, veel tienertaalgebruik.

Johan 11-06-2021

Altijd goed bij Coolbleu, een ruime en overzichtelijke keuze.
Zeker als je snel wat nodig hebt is het meest de volgende dag al bij je thuis.
Al met al TOP en FIJN om bij Coolbleu te shoppen!

Anja 11-06-2021

Laatst een koel vrieskast gekocht.
Zou geleverd worden op vrijdag ... zat deze niet in de auto.
Zou de andere op maandag pas krijgen
Alles wat uit mijn koelkast kwam kon ik weggooien.
Mijn ouders hadden vlees gekocht voor in de vriezer deze is die vrijdag bezorgt en stond te vergaan op mijn aanrecht.
Coolblue zou mij hiervoor 50 euro geven.
Ik ging er niet mee akkoord.
Ze zouden binnen 4 dagen contact met mij opnemen maar tot op heden ( 3 weken geleden) nog steeds niets gehoord)
Ben er zeker niet blij mee .....

TD 11-06-2021

Afgelopen woensdag bij Coolblue online een airco besteld en betaald. Kreeg keurig een bericht dat deze vrijdag wordt geleverd.

Op vrijdag geen levering. Contact gezocht met de klantenservice van Coolblue.

Antwoord van CoolBlue: Product was toch niet leverbaar, ze storten geld pas over 6 dagen terug.

Kort samengevat: Ze hebben een niet up to date voorraad beheer. Slechte communicatie en dan mag je ook nog eens bijna een week op je geld wachten.

JJonTheMix 11-06-2021

Never disappoints, products delivered on time and delivery and service support always tries to do the best for their clients. Awesome! Keep up the good work!

Wasmachine 11-06-2021

prijs is supergoed in vergelijking met andere winkels en afspraken wo%den na gekomen en super lieve bezorgers die op de afgesproken tijd komen

Kevin 11-06-2021

Zoals eigenlijk altijd is de service en snelheid fantastisch. Nu ook via de site dmv de goede info bij het artikel uitstekend een keuze kunnen maken!

Kees Doornheijn 11-06-2021

Doe wat je zegt en zeg wat je doe! Goede communicatie! Eigenlijk Business As Usual

Bart 11-06-2021

Altijd goede snelle service van cool blue
Ze zijn milieubewust pakjes worden vaak op de fiets gebracht en ze maken gebruik van karton ipv plastic.
Daarnaast is cool blue vaak zo’n beetje de goedkoopste

wendy lodder 11-06-2021

Gewoon goed. Snelle bezorging. Handig ingepakt. Website overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Aalt Jansen 11-06-2021

Ik ben zeer tevreden over Coolblue
Ze leveren snel en de prijs/ kwaliteit verhouding is prima

Mike 11-06-2021

Goede service, zowel via klantenservice als bezorg team. Ook ook extra advies na de installatie van de wasmachine.

Ij 11-06-2021

Bestelling zeer snel klaar en prima service. Medewerkster bracht het zelfs naar de auto!

cois 11-06-2021

alles perfekt verlopen : bestelling, levering volgens afspraak , faktuur volledig in orde : professioneel

Daniel von Hollerath 11-06-2021

Toen er aangebeld werd met mijn pakje, verwachtte ik het neerdwarrelend stof te zien, nagelaten door een wegspurtende werknemer van Bpost of NLPost. Niets daarvan: aan de deur stond een stralende glimlach, gedragen door een vriendelijke vrouw.
Beloofde leveringstermijnen naleven is één, het bestelde geleverd krijgen door een werknemer van de leverancier is twee. Alsof het persoonlijk gebracht werd. Het onderstreept de klantvriendelijkheid! Ik zou zelfs met meer plezier mijn belastingbrief invullen mocht die zo aangebracht worden...

rene 11-06-2021

Dinsdag morgen laptop besteld met nog een aantal accessoires, dinsdag avond geleverd. Werkt perfect.

Michel 11-06-2021

Perfect assortiment, customer journey is de benchmark! Updates tijdens het leverproces ook zeer prettig, niet teveel, afdoende zo

Anneke 11-06-2021

Fijne website , veel keus, goede prijzen, snelle levering, aardig personeel

Roy R. 11-06-2021

Het is fijn shoppen op deze manier en een snelle levering. Prijs en kwaliteit verhouding is oké.

Lars 11-06-2021

Top winkel, nooit problemen mee. Fijne manier van communiceren ook de garantie is erg prettig. Had hier een radio gekocht een jaar lang in gebruik gehad. Deze deed het helaas niet goed meer. Kom nog omgeruild worden ookal was hij eigelijk buiten het garantie termijn.

Emile 11-06-2021

Vakkundige mensen, snelle en betrouwbare service en goed bereikbaar ivm vragen. Leuk dat de bezorgers op een fiets de spullen komen brengen.

Nicks 11-06-2021

Fijne service. Snel thuisbezorgd en duidelijke product omschrijving, dat is ook zeker wat waard.

Prijs is soms bij specifieke producten iets hogen dan de concurrent, mogelijk dat er geen prijsupdates zijn geweest dan bij Coolblue.

Boehmer 11-06-2021

Lekker snel en overzichtelijk. Bestelling is goed te volgen en Coolblue heeft een breed assortiment.