Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4014 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

anoniem 01-08-2022

Ik heb een koffer besteld voor vakantie. Deze zou de dag daarna binnen komen. Ruim van tevoren besteld, voor het geval dat er iets fout zou gaan. De dag daarna inderdaad een pakketje binnen gekregen, geen koffer nee. Een bbq. De klantenservice gebeld, en die zeiden dat ik de bbq terug kon sturen. Als coolblue de bbq binnen kreeg, sturen ze pas de koffer op. 2 dagen later is de koffer gestuurd. Zou dus de dag later binnen komen. Nu blijkt het dat ik de koffer nog een week later binnen krijg door een of andere storing. Ik heb geluk dat ik een koffer mag lenen van mijn schoonouders, maar anders had ik geen koffer gehad voor vakantie. Ik ben zeer boos en teleurgesteld.

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk ontzettend vervelend als het net even anders loopt dan verwacht. Hier balen wij ook van.

We lossen dit graag voor je op, daarvoor hebben wij wel jouw medewerking nodig.

Sorry voor het ongemak.

HM 01-08-2022

komt goed de afspraken en na en heeft een goede service. Wij zijn zeer tevreden over Cool blue

Sam 01-08-2022

Zag een mooie aanbieding voor een Samsung Galaxy tab a8 op de site. Bestellen gaat eenvoudig en soepeltjes, communicatie is perfect en snel en netjes de volgende dag geleverd met nog een smsje 15 minuten voordat de bel gaat. Vriendelijke bezorger die me aanspreekt met m'n naam. Goed gevoel bij Coolblue! (en met de tablet ben ik ook blij :) )

Erika 01-08-2022

Snelle levering.. vrijdagavond besteld zaterdag 08.20 uur geleverd
Goede service . Toch verder naar binnen gebracht dan aangegeven (op de plek :)
Vriendelijke bezorgers

Gea Pijning 01-08-2022

Altijd goede aanbiedingen en prima spullen. Ook een goed advies van Coolblue!
En supersnel geleverd: de volgende dag al in huis.

Maik 01-08-2022

Erg betrouwbaar en zeer snelle levering donderdagavond besteld en zaterdagochtend al binnen en helemaal netjes verpakt.

Pauline 01-08-2022

Ik ben altijd fan geweest van Coolblue en bestel er regelmatig maar ik ben deze keer teleurgesteld omdat de door mij bestelde tv te laat werd geleverd. Coolblue belooft de volgende dag (zaterdag) te leveren maar de tv kwam pas op maandag. Ook viel het mij tegen dat ik tijdens het bestelproces niet kon kiezen voor de optie om de tv te laten plaatsen en instellen.

Beste Pauline,

Dank je wel voor je review en tof dat je regelmatig besteld. Dan is het extra zuur als het een keertje anders loopt dan verwacht. Wij zijn hier ook niet blij mee. Sorry!

Juul Driessen 01-08-2022

Fijne service ondanks de vertraging laten ze wel weten hoe het komt en wanneer het pakket wel komt

Miranda 01-08-2022

Ik vind de site erg overzichtelijk en de leveringen gaan ook altijd heel snel

Douwe 01-08-2022

De website is zeer gebruikersvriendelijk. De levertijd is erg kort. Je krijgt het product meestal de volgende dag al geleverd.

Marc 01-08-2022

Prijs : goed. Bezorgen met fiets : goed. Omzetten VVV cadeaubon naar Coolblue cadeaubon is gedoe.

Erwin 01-08-2022

Ik vind Coolblue echt super. Site is overzichtelijk, bestellen gaat snel en simpel. Levering is snel en deels milieuvriendelijk (bakfiets), ik word er blij van.

Marcel 01-08-2022

fijne site, duidelijke communicatie vanaf het moment van bestellen. Daarnaast erg blij met mijn Samsung galaxy watch 4 classic voor een scherpe prijs

MeijerD 01-08-2022

Alles wat je wilt, snel en gemakkelijk. de bezorging is beleefd en professioneel en bezorging binnen 24 uur is fantastisch

Mike Baak 01-08-2022

Ik heb speciaal een latere aflever datum gekozen. Maar op de dag zelf krijg ik een mail dat het druk is bij PostNL en dat het maandag wordt ipv zaterdag. Terwijl het een cadeautje is voor mijn dochter op zondag!

Beste Mike,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als uitgerekend jouw bestelling de dupe is van de drukte bij ons. Wij balen hier ook van.

Ondanks de vertraging hopen wij dat jouw dochter een mooie verjaardag heeft gehad.

Ron & Joke 01-08-2022

21 juli laadde mijn mobiel niet meer op. Oplaadpoort beschadigd.
Wij kwamen om 18.00 uur de winkel in Almere Stad binnen en werden super goed geholpen door ***. Mijn mobiel aangezet en backups opgestart. De mobiel van mijn man was ook aan vervanging toe, dus we hadden 2 toestellen uitgezocht. *** heeft ons (als dummies) overal mee geholpen en alle bestanden overgezet. Wat een geduld en service!
Wij bevelen deze winkel zeker aan,

de lotusbloem 01-08-2022

Artikel is netjes binnengebracht en geplaatst.
ben alleen niet een kwartier ervoor gebeld om te zeggen dat ze eraan kwamen.
en ze kwamen een beetje gehaast over.
verder prima behandeld.

Prachtig in alle opzichten 01-08-2022

Duidelijke communicatie via de mail en telefonisch. Apparatuur netjes aangesloten en uitgelegd. Altijd op de hoogte gehouden van de aflevering.
Keurig personeel dat weet van zaken.

Sophie 01-08-2022

Wij gebruiken coolblue voornamelijk voor kleinere aankopen die binnen een dag geleverd zijn. Coolblue levert niet alleen snel maar zet ook in op duurzaamheid door met de fiets te bezorgen, wat wij heel prettig vinden.

Mike 01-08-2022

Duidelijke webshop en goede service.
Ik had een tweede kans genomen, deze bleek later beschadigd. Kon deze zonder probleem omruilen voor een nieuwe.

Sylvesterrr 01-08-2022

Al mijn zoveelste aankoop bij Coolblue en zoals altijd snel geleverd, conform de belofte, in goede staat. Coolblue is misschien niet altijd de goedkoopste, maar de deskundige hulp bij het kiezen op de website waardeer ik zeer. Het is dat er geen fysieke Coolblue winkel bij mij in de buurt is, anders zou ik daar eens vaker heen gaan.

Syl 01-08-2022

Goede service, via Whatsapp prima contact. Ook tijd voor een gezellig praatje over bijvoorbeeld wat ik het weekend gaan doen.

Elisa 01-08-2022

Betrouwbaar en snelle levering goederen. Extra service door verpakkingsmateriaal mee te nemen terwijl ik hier niet voor betaald heb. Namen de tijd om een vraag te beantwoorden. Mijn vraag in de chat werd direct beantwoord op een leuke vlotte correcte manier. Zeer tevreden over de mails voor de aflevering en zelfs erna nog. Klant is hier echt koning🎉Dat gevoel.. Je bent geen nummer

Sander 01-08-2022

Gebeld met de klantenservice over een vraag van een artikel. Zij hebben mij geduldig te woord gestaan en ook doorslag gegeven voor de aankoop van het product.

jean mulders 01-08-2022

zeer vriendelijke site.
ook hoe alles afgehandeld word allemaal dik in orde.
behoudens het pakje.
als jullie dit in een dikke enveloppe hadden gestopt kon het door de brievenbus nu moest ik thuis blijven omdat het in een kartonnen dooe zat van 8 cm dik