Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Patrick 07-08-2022

Stofzuiger besteld rond 23:00 ‘s avonds en de volgende ochtend via PostNL ontvangen. Andere sites boden deze stofzuiger ook aan en voor een soortgelijke prijs, maar bij geen van de concurrerende sites zou ik mijn bestelling de volgende dag ontvangen. Da’s nou Coolblue!

Ron 07-08-2022

Levering was niet op orde. Heb een nieuwe aangeschaft en keurig netjes een voorstel gekregen die ik heb geaccepteerd.

Wiesje 07-08-2022

Tot dus ver alles correct behandeld en bezorgd. Prima producten. Ben zeer tevreden

John 07-08-2022

Duidelijk overzicht, goed om te weten wat voorradig is. Prima prijsstelling t.o.v. andere aanbieders. Ondanks online bestelling komen we af en toe in de winkel. Deze is goed bereikbaar. Altijd koffie klaar tijdens het wachten. Professionele hulp.

Ron 07-08-2022

Snelle levering. Goeie service en groene bezorg dienst (op de fiets) ook goede nazorg. Is het aangekomen en hoe bevalt het...

Josta Liedenbaum 07-08-2022

We hebbe jullie shop gekozen omdat de expresso koffieautomaat die wij wouden hebbe de goedkoopste was.

Harm 07-08-2022

Mijn ervaringen zijn over het geheel genomen zeer positief. In dit geval had ik een kabel nodig voor de I-phone in de auto. De volgende dag in uitstekende conditie bezorgd.

Tommies 06-08-2022

Super makkelijke site. Geen kleine lettertjes en alles op elkaar afgestemd! Top!

Treesie 06-08-2022

Supersnelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden.
Verder goede service en telefonisch goed bereikbaar.
Coolblue is niet altijd het goedkoopste maar vanwege goede service en snelle levering kies ik vaker voor dit bedrijf.

martijn 06-08-2022

lekker snel bezorgd zelfs een kwartier te vroeg was de fietsers. top service.

Bvg 06-08-2022

Duidelijke communicatie, erg vriendelijke bezorger en toch de tv iets verder binnen gebracht dan net over de drempel. Direct na de bestelling toch nog een vraag mbt telefoontje als ze bijna bij je zijn, ondanks bericht voor langere wachttijden toch snel een medewerkster aan de lijn.

senseo apparaat 06-08-2022

Snelle en correcte bezorging. Bevestiging per email snel en keurig, betaling en bevestiging accuraat .

Dewi Roodbeen 06-08-2022

Duidelijke reviews, mooie productfoto’s en beschrijving helder. Bestelling en levering super snel. Heel blij mee.

Jan Dieleman 06-08-2022

Het is ons nog niet duidelijk wat er bedoeld word met 50 euro EXTRA INRUILWAARDE . Na 3 keer 20 min aan de telefoon in de wacht nog niemand kunnen spreken.

Leander Dewaide 06-08-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding! De heren hebben hem naar 4 hoog gedragen terwijl het 33 graden was! Heb boven een lekker koud drankje aangeboden. Wat waren ze dankbaar en wij met onze nieuwe koelkast!!

Erik 06-08-2022

Beste online shop als je het mij vraagt. Heb sinds het bestaan van Coolblue nog geen klachten gehad. Als er wat mis is met je bestelde product dan kijken ze mee voor de juiste oplossing. Bezorging is altijd op orde en de communicatie snel en adequaat. Een voorbeeld voor andere webshops en winkels.

pierre 06-08-2022

2 de keuze 7'' go tom tom gekregen vandaag uitgepakt test gereden alles perfect

Lisette 06-08-2022

Apparaat bevalt goed en hele vriendelijke bezorgster van het fietsteam (Rayna)

Frant 06-08-2022

Bij Coolblue besteld omdat het op voorraad was
Keurig bezorgd door Coolblue zelf per fiets
Afhandeling en bezorging keurig geregeld

E. v.d. Berg 06-08-2022

Via de telefoon de bestelling geplaatst. Kon het zelf niet voor elkaar krijgen om het de volgende dag geleverd te krijgen. Maar super geholpen en netjes geleverd de volgende dag

Theo 06-08-2022

De site is een van de dingen die ik waardeer als slecht.
In het verleden waren "voordeel pakketten" dat helemaal niet en moest je lang rekenen om de juiste bestelling te doen voor de laagste prijs.

Mijn aankoop was deze keer een makkelijke en direct nodig.

Daarna voor iets anders alweer een site probleem gehad.
Via Twitter werd dat door een medewerker maar niet begrepen.
Officiele reactie van Coolblue 09-08-2022

Beste Theo,

Dank je wel voor je review. Jouw feedback zullen wij binnen Coolblue bespreken ter verbetering van onze dienstverlening.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Ness 06-08-2022

Hi , ik heb deze shop gekozen voor mijn aankoop omdat ik er goede dingen over gehoord heb ! Goede service en snelle levering , dit heb ik ook ervaren.
Heel fijn !

Stanley 06-08-2022

Duidelijke website, veel informatie. Medewerker Luca was zeer behulpzaam en deskundig. Levering geweldig snel. Werkelijk de volgende dag het bestelde in huis.

TD91 06-08-2022

Levering is altijd al een sterk punt geweesr bij Coolblue, volgende dag in huis netjes binnen de tafgesproken tijd. Top

Sjors 06-08-2022

Super goede servers, heb twee keer gebeld over bestelling beide keren heel goed geholpen!
Aanrader als bedrijf