Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4044 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martijn 21-05-2022

Doen wat ze beloven tegen een prima prijs. Tot nu toe nooit problemen gehad, altijd snelle levering en goede communicatie. Is een winkel waar ik uiteindelijk altijd terug kom.

Mel 20-05-2022

Coolblue kan ik iedereen aanbevelen! Goede service, update per mail en goede bezorg service! Ook is de klantenservice van Coolblue goed bereikbaar! Wat ik zeg heel belangrijk vind!

Maxim 20-05-2022

Niks op aan te merken. Besteld bevestiging gekregen met tijd binnen de aangegeven tijd bezorgd pakketje in prima toestand blije klant.

Nico 20-05-2022

Website is duidelijk en helpt je bij de juiste keuze maken van het soort product wat je wil kopen. Het assortiment is in sommige productcategorien wel wat gering vergeleken met andere websites.

Super snelle levering en ook retouren wordt niet moeilijk over gedaan.

Marieke 20-05-2022

De filterfunctie maakt het zoeken makkelijk en meteen goed overzichtelijk! Fijne webwinkel 👍🏻

Giovanni 20-05-2022

I ordered an office chair from coolblue because I wanted something of good quality without having to spend too much time looking for it. I trusted coolblue to have quality product in their catalogue as for electronics, but I was really disappointed by the quality of the office chair I received.

Arie 20-05-2022

Altijd snel geleverd en prima service. Men neemt ook oude batterijen en lampen retour. Handig!

Corry ten Brummelhuis 20-05-2022

Voor deze shop gekozen door mond op mond reclame .
Vond de site heel overzichtelijk en het keuze programma maakte de keuze gemakkelijk .
De bezorgers waren toppie . Echt met een glimlach .

Carla 20-05-2022

Miele wasmachine de volgende dag ontvangen, hulpvaardige bezorgers. Gaan normaal voorzichtig met goederen om. Daarbij ook goede ervaring met klantenservice.

Maarten 20-05-2022

Het product (schuurmachine) staat goed beschreven op de site. De levering was snel en correct. Het apparaat doet geheel aan mijn verwachtingen. Prima schuurmachine voor een redelijke prijs.

Marja 20-05-2022

Zonder gedoe besteld bij Coolblue! Geleverd in 24 uur en ook bepaald niet duur!

Evert Zwaan 20-05-2022

Coolblue altijd goed wat betreft assortiment, site, klantvriendelijkheid en snelheid van leveren! 🤩👍🏼
Zijn niet altijd direct de goedkoopste, maar je kan ook niet àlles hebben 😉

Petra 20-05-2022

Communicatie verloopt snel en duidelijk, er wordt met je meegedacht. Bestelling snel ontvangen.

Frank 20-05-2022

Leveren niet op overeengekomen datum wat besteld werd.
Medewerksters aan telefoon begrijpen produkten niet en kunnen niet doorverbinden naar produkt specialist, waar Coolblue het altijd over heeft

Marion 20-05-2022

Duidelijke website. Makkelijk om bestelling te plaatsen . Volgende dag in huis.

Hm 20-05-2022

Coolblue maakt het makkelijk om te kiezen omdat je goed kan vergelijken en er ook keuzehulpen zijn waarin je kan aangeven wat voor jou belangrijk is. Daarnaast bezorgen ze het ook op ieder moment en hebben de bezorgers het ook voor mij naar binnen gebracht. Hierdoor heb ik ervoor gekozen om mijn tv te kopen bij Coolblue in plaats van in de winkel.

Djunita 20-05-2022

Kon makkelijk mijn item reserveren en de volgende dag ophalen. Meneer die me hielp afrekenen was aardig en beantwoorde uitgebreid mijn vragen. Ik heb de hele week al veel plezier van de koptelefoon!

Tinus 20-05-2022

Vandaag besteld morgen in huis echt top hoor je vaker maar gebeurt zelden bij coolblue wel echt top.
Zeer tevreden

Arie Kraak 20-05-2022

Snelle levering, goed online advies bij de keuze van het gewenste product uit de vele mogelijkheden.

Hartemink 20-05-2022

Goede site. Fijne winkel. Heel makkelijk je product kunnen vinden. De bezorgers waren top. Heel vriendelijk en behulpzaam. Houden zo 😉

GvL 20-05-2022

Attente klantenservice, vriendelijk, snel. Heel erg prettig voor een website!

Immer 20-05-2022

Helaas was de doos kapot toen hij bezorgt werd. De afhandeling van de klantenservice was perfect en daarom geef ik een 10!

RHB 20-05-2022

Duidelijke website met veel ondersteunende info
Opgegeven levertijden worden ook echt aangehouden.
Veel produkt vergelijkings mogelijkheden.

Martin Kombrink 19-05-2022

Het is makkelijk om een hoog cijfer te geven. Maar niks is minder waar. Jullie doen het goed. En waarom dan? Jullie hebben als slogan "Alles voor een glimlach". Is die glimlach dan aan jullie kant of aan die van de klant? Ik denk allebei. Jullie zijn vriendelijk en behulpzaam en doen zoals ik kan zien ook echt alles met een glimlach. En als wij wat bestellen staan we al met een glimlach te wachten bij de voordeur, want met Coolbleu is het altijd een feestje. Dit klinkt mooi, maar zo voelt het ook.

En waarom geen 10? Er zullen altijd dingen beter kunnen en daarom blijft er altijd iets over om te optimaliseren.

Succes met elkaar en blijf glimlachen.

Hartelijke groet,

Martin Kombrink

Adri 19-05-2022

Heldere website. Product zoals omschreven. Snelle levering met Coolblue fiets.