Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nijsten 28-10-2021

Heb een artikel besteld en kreeg verkeerde toegestuurd
Probeer contact te krijgen met jullie erg slecht
En krijgt je iemand eraan wordt je ook nog in de wacht gezet omdat ze het moet navragen … na half uur wachten nog niks

Joost 28-10-2021

Heldere product informatie, plezierige goed werkbare interface, goede pro-actieve informatie over de bezorging en dan een kwartiertje voor aankomst van de bezorger-op-de-fiets nog even een SMS berichtje dat-ie er aan komt. Helemaal top.

Vasily 27-10-2021

Slimme horloges besteld voor mijn vrouw.
Snelle levering en leuke korting!
Goedkoper dan via officiële Samsung website!

Willem 27-10-2021

Mijn ervaring was erg goed, nette prijs, snelle en vriendelijke bezorging. Raad dit bedrijf zeker aan.

Groeneveld 27-10-2021

Prima winkel! Wasmachine en drogerset besteld. Netjes een mail gekregen met het tijdstip en een kwartier van te voren gebeld door de bezorgers. Onze oude apparaten werden netjes meegenomen. Apparaten zijn we ook heel erg tevreden over.
Wij bestellen hier voortaan vaker!

Ben 27-10-2021

Helder en vlot, gemakkelijk te vinden wat ik nodig had naast mijn aankoop, doordat jullie daar een advies voor gaven.

Niek 27-10-2021

Contact gehad met verschillende partijen voor zonnepanelen. CoolBlue deed een aanbieding met Enphase omvormers. Hoewel duurder was dit wel een oplossing die het best bij mij paste.
Hierna kwam de ‘schouwer’ om te kijken hoe alles geplaatst zou moeten worden. Ook of bijv. meterkast in orde was en wat de kabel route zou moeten zijn. Hier alles doorgesproken en tevreden over hoe Coolblue dit kon oplossen.
Op de dag van plaatsing bleek toch het eea anders te zijn dan afgesproken bij de schouw:
- De afgesproken kabel route niet gevolgd. Nu zijn de kabel goten (beter) zichtbaar in de woning
- Fout geboord door de trap
- Al het stof/resten achtergelaten (trap, meterkast, slaapkamer van kind)
- Bij de schouw werd aangegeven dat ik op het dak mocht kijken hoe het eruit ziet, dat mocht uiteindelijk niet
Deze feedback gegeven. Hierop is netjes gereageerd. Helaas was er niets anders dat ze konden doen is het stofzuigen van de meterkast (de andere zelf maar gedaan want je wil toch een schoon huis)
Nou, het ligt, nu kan het terugverdienen beginnen. De panelen liggen er vanaf eind april op. Het eerste volle jaar zou deze set 873 euro moeten opleveren. Volgens de leverancier van electra is de verwachte terugbetaling slechts 530 euro per jaar. Dit is een verschil van 343 euro per jaar. Hoewel ik had verwacht dat de aanbieding wat positief was, vind ik dit gat te groot.
Als laatste word de belastingteruggave geregeld. Dat lijkt allemaal prima te gaan. Een lang proces, komt door de belastingdienst.

Barbara 27-10-2021

Bij de aanschaf van de Samsung Buds stond een aanbieding van een gratis draadloze uplader t.w.v. € 59,95. Dit hebben twee van onze gezinsleden onafhankelijk van elkaar gezien. Bij ontvangst van de bestelling: wel de oordopjes maar niet de beloofde oplader. Deze was ook ineens "verdwenen" bij de oordopjes en stond nu ergens anders. Heel vreemd...

Cornell 27-10-2021

De aankoop was via internet snel geregeld en was de volgende dag netjes optijd bezorgd ook de installatie service was super ben er blij mee

Nina 27-10-2021

Goede snelle levering, geen problemen precies op tijd zoals aangegeven in de correspondentie van Coolblue.
Het apparaat werkt ook goed

Wilma 27-10-2021

De wasmachine werd aangesloten door twee heel aardige mannen. Mijjn wasmachinekraan bleek kapot te zijn, door de vasthoudendheid en creativiteit van de mannen werd het probleem opgelost! Waardoor de wasmachine toch kon worden aangesloten.
Ik was erg blij met deze mannen die de tijd namen om het probleem op te lossen.

Cootje 27-10-2021

Tot nu toe altijd tevreden over snelle levering.
Duidelijke website en gemakkelijk bestellen.

christy 27-10-2021

altijd goed advies, mooie prijs/kwaliteitverhouding en altijd op tijd geleverd

Willem 27-10-2021

Welkom in zowel fysieke als digitale shop. En je wordt flexibel geholpen, rekening houdend met hoeveel je er eigenlijk zelf al van weet.

Guusje 27-10-2021

Eergisteren mobiele telefoon besteld. Ook omdat er stond vandaag besteld morgen geleverd. Ik kreeg gelijk een mail met bevestiging en dat het gisteren geleverd werd. Tussen vijf en zeven dus ik wacht volg track en trace niets dus. Om negen uur een vreemd mailtje dat ik eerst moet betalen en dan pakje geleverd krijg maar ook dat ik het pakje terug moet sturen. Zeer verwarrend. Dan om deze tijd telefoontje bezorger dat er iets mis ging en ik morgen dus vandaag pakje krijg. Ik kijk en zie track en tracé geeft niets aan . Betalen ook niet . Ik gebeld ja de betaling duurt drie dagen. Dan pas krijgt U pakje. Hoe kunnen ze adverteren met vandaag besteld morgen in huis. Betalingen gaan tegenwoordig gelijk via bankieren . Wat een bar slechte srrvice. Heel vervelend want heb het product vandaag nodig ! Nog nooit zoiets meegemaakt.

Ludwig van Alphen 27-10-2021

Goed overzichtelijk en duidelijk alles uitgelegd en duidelijke tekening en overzichtelijk

Jolanda 27-10-2021

De informatie op de site was zeer uitgebreid en ook over de levering was ik zeer tevreden! Netjes door een medewerker op de fiets geleverd en door een mail, een sms en ook nog een kwartier voor levering op de hoogte gesteld wanneer het product geleverd werd! 👍

Yassine Gherbi 26-10-2021

Buiten de garantie periode alsnog een shoptegoed ontvangen en met een bijbetaling een soortgelijk product gekocht. Omdat ze het product niet meer konden repareren en de fabrikant dit product niet meer produceert. Top service van Coolblue! Precies de reden waarom ik nergens anders mijn electronica koop. :)

Paul 26-10-2021

Site is prima, product prima, klantenservice moeilijk te bereiken en post NL levert nooit op de dag dat je afspreekt.

Renoe 26-10-2021

Goede, duidelijke website, uitgebreide productinformatie. Prijzen van de producten liggen lager dan op andere webshops/ winkels. Snelle goede levering, bezorgers zijn opgewekt en vrolijk :) Tevens geven ze goede uitleg en installatie van mij tv was gratis.

Christiaan 26-10-2021

Gewone prijzen, maar bovengemiddelde service. Op zaterdag besteld en zondag geleverd. Reden om bij Coolblue te bestellen is de wijze van aftersales/service: behulpzaam en vriendelijk.

Brenda 26-10-2021

Ze leveren ook op zondag!
Echt super.

Ze handelen de bestelling snel af, versturen het op tijd en verpakken het pakket goed.

Alleen jammer dat PostNL het niet bij de buren of bij een afhaalpunt had gebracht, daardoor vandaag pas ontvangen.

The 26-10-2021

Vind het prettig dat ze de Coolblue keuze hebben. Ik baseer hierop vaak mijn oordeel. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Bezorging netjes.

Eamrunderkamp 26-10-2021

Pakket niet aangekomen. Was een fout in het sorteerproces. Had het zo gepland dat mijn nieuwe telefoon, en bij coolblue bestelde oortjes op dezelfde dag aan zouden komen. Foutje kan gebeuren maar heb 3 dagen sinds hij bezorgd zou moeten worden nog steeds niets vernomen. Een mailtje zou geen kwaad kunnen.

adriaanse 26-10-2021

Breed en redelijk diep assortiment. Goede informatie. Vrolijke en positieve uitstraling.