Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4303 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kofffie machine 20-12-2022

Prima service en snelle levering.vooral de duidelijke online handleidingen zijn plezierig

marleen 20-12-2022

de reviews en goede beschrijvingen van het product zijn erg fijn. het is makkelijk om producten te vergelijken

Jos 19-12-2022

Snel en netjes geholpen, product was een dag later al bij mij, zoals afgesproken

Kevin 19-12-2022

Bestelling was binnen verwachte tijd ontvangen. Klant service dienst was goed en tevreden.

Nynke 19-12-2022

Duidelijke omschrijving van het product.
Snelle levering met daar goede informatie over.
En wat ik echt enorm waardeer is dat er niet nog eens een doos om de doos van de printer heen is gegaan.

Multimull 19-12-2022

Duidelijke en makkelijk toegankelijke website/bestel proces. Zeer snelle levering; 23:50 besteld: 10:30 volgende dag in huis! Ook uitgesteld bezorgen op specifieke datum is soms handig.

Woppiez 19-12-2022

Vriendelijke vlotte levering....netjes geplaatst.
Oude apparaat meegenomen....
We zijn zeer tevreden!!!

Mark 19-12-2022

Zoals gebruikelijk: perfecte afwikkeling, vriendelijk personeel (aan de telefoon en per mail) en een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Stefan 19-12-2022

Coolblue maakt zijn pay-off iedere keer waar; alles voor een glimlach. Een van de bestelde monitoren had problemen. Na het terugsturen bleek dat (1) de monitor er niet meer was en (2) hij een stuk duurder was geworden. Coolblue heeft vervolgens alles netjes geregeld en inmiddels heb ik een gloednieuwe en werkende monitor terug.

Dankjewel allen!

Nicole 19-12-2022

Coolblue levert goede kwaliteit op een leuke manier. De levering gaat snel en vaak ook nog met de fiets. Ik heb nog nooit problemen gehad met een bestelling van coolblue, dus hoe de klachten afhandeling gaat weet ik niet.

Arno 19-12-2022

Snelle levering van de producten, mocht er wat niet goed zijn aan je product dan is retour sturen simpel en je wordt goed geholpen door de servicedesk.

Sommige producten zijn goedkoper bij een concurent maar de service is beter bij cool blue, gewoon geen gedoe.

Tim 19-12-2022

Mooie aanbiedingen, goede ondersteunende info. Product doet wat op de website Wordt aangegeven. Levering zoals beloofd op de website.

Mireille 19-12-2022

Super slecht om hier wat gerepareerd te krijgen. Je moet vooral wachten. Meer hebben ze niet te melden. Wacht nu al 6 dagen op een belletje van een monteur. Koelkast is stuk, ze bieden geen oplossingen en verschuilen zich achter LG. Die glimlach kunnen ze niet leveren en klantenservice ook niet!
Officiele reactie van Coolblue 23-12-2022

Goedemorgen,

We zien dat we vandaag hebben gereageerd op jouw review op trustpilot. We willen je daarom vragen dit antwoord in te zien.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Rainier 19-12-2022

Fijne webwinkel. Al meerdere keren besteld in het verleden.
Deze keer voor het gemak gekozen voor bezorging bij een PostNL servicepunt.
Pakket was daar uiteraard snel geleverd. Na afhalen van de bestelde Airfryer gelijk in gebruik genomen.

Choco 19-12-2022

Coolblue was de enige met het gezochte toetsenbord op voorraad. Ik heb ze ná de aanschaf gewezen op een foutje op de site en daar een kortingsbon van € 10 voor gekregen.
Had niet gehoeven, een aardig en zeer gewaardeerd gebaar!

Karolina 19-12-2022

Super snelle levering, 's avonds besteld volgende dag binnen. Bij coolblue was de prijs ook gunstiger dan bij andere winkels.
Leuke tips bij product, ook leuk dat je min en plus punten van de product mag weten. Heel eerlijk.

A. Meijer 19-12-2022

Door gladheid kon mijn pakket niet bezorged worden. Keurig telefoontje op de tijd van de bezorging. Volgende dag keurig bezorgd op de nieuwe tijd.

Ron 19-12-2022

Super snelle levering van exact hetgeen besteld is. 's avonds rond 21 uur besteld en de volgende ochtend rond 9.30 uur al geleverd. Nespresso koffiemachine. Prima, heel blij mee.
Wat wel heel jammer is dat het koffiezetapparaat in maar liefst 4 dozen verpakt zat. Apparaat is heel en veilig aangekomen, dus als dat de bedoeling is, dan is het geslaagd. Papierbak wordt daarbij wel weer erg overdreven aangevuld lijkt ons

Marta 19-12-2022

S'avonds besteld en de volgende dag geleverd. Dat noem ik service, vooral zo dicht bij kerst

Aart 19-12-2022

levering altijd conform afspraak. Geweldige en goed bereikbare klantenservice!

C 19-12-2022

Als vragen heb over het product telefonisch niet bereikbaar . Gewoon waardeloos bedrijf
Officiele reactie van Coolblue 23-12-2022

Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen dat de wachtrij om ons te spreken te krijgen zo lang heeft geduurd.

In de periode rondom Black Friday en de feestdagen hebben wij het drukker dan normaal. We proberen altijd onze uiterste best te doen je zo snel en goed mogelijk te helpen.

We doen daarom een beroep op je geduld rondom deze drukte. Gelukkig zijn we op meerdere kanalen te bereiken voor vragen. Om het makkelijk te maken, hierbij de internet pagina met alle mogelijk contactopties. Onze klantenservice zit tot 23.59 uur voor je klaar.

Fijne warme feestdagen!

Coolblue

Trudie de Block 19-12-2022

Makkelijke website . Snelle bezorging . Super vriendelijke bezorgers die een duidelijke uitleg gaven over het schoonmaken van de droger.

Marco 19-12-2022

Snelle levering goed product.
Kanttekening, als je in het weekend geleverd wil hebben gaat het niet op dat voor 23.59 uur besteld de volgende dag GRATIS geleverd.
Dan is het minimale transsportbedrag 19,95..
Tenminste als je een oven besteld.

Eric 19-12-2022

Snelle levering, top product! Eigenlijk telkens weer dik tevreden over bestellingen bij Coolblue.

Willem 19-12-2022

Geweldige prijs, super strak op de hoogte gehouden van tijdstip bezorging en hele vriendelijke kundige bezorgers / installateurs!