Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maikel 30-11-2022

Snel en gemakkelijk te bestellen. Over het algemeen iets duurder dan de andere maar wel altijd heel snel. En milieuvriendelijk want de bezorger was op de fiets.

Ingeborg 30-11-2022

Goede informatie. Prima prijs en supersnelle levering ondanks Black Friday!

Sjoukje 30-11-2022

Nieuwe wasmachine en droger besteld.
Tevreden over de apparatuur, maar ook over de heren die het kwamen brengen.
Vriendelijk en behulpzaam!

GV 30-11-2022

Goede service, heldere omschrijving van producten, snelle levering en goede kwaliteit.

Celina Severiens 30-11-2022

heel blij mee, goede levering en netjes bezorgd. zeker een aanrader om het hier te bestellen!

Myrthe 30-11-2022

Goede en snelle service, kunnen concurrenten nog wat van leren. De beschrijving van het product was duidelijk en overzichtelijk. Het product was snel geleverd en goed verpakt.

Lidian 30-11-2022

Het is zo leuk om te zien dat je product met de fiets gebracht wordt.
Goede communicatie.
En lekker op tijd geleverd.

R. Bansi 30-11-2022

Medewerker in Amsterdam heeft mij fantastisch geholpen. Wat was hij geduldig en kon echt goed uitleg geven omtrent de aankoop van een game pc.

Uitstekende service bij coolblue gehad. Zal zeker zonder twijfel naar Coolblue gaan voor nieuwe apparatuur vanwege goede service.

Raymon 30-11-2022

Zelfs met de drukke Black Friday dagen super snel bezorgd,
S’avonds 8 uur besteld en gewoon netjes de volgende ochtend in huis.
Altijd goede ervaringen met coolblue

Wout 30-11-2022

Topbezorger! Was z’n laatste rit en toen zei hij bij de drempel, weet je ik zet m wel gelijk in je washok voor je, dan hoef je hem alleen nog maar aan te sluiten!

Robjeej 30-11-2022

Goede user interface, heldere taal, en goede service. Ik vind het vooral prettig dat ik producten met elkaar kan vergelijken, en dat het direct duidelijk is hoe lang het duurt voor een bestelling er is.

Erik-Jan 30-11-2022

Ik heb een PS4 game besteld. Scherpe prijs, snel verstuurd, genoeg updates over de status van de bestelling, prima verpakt, kon niet beter.

Rob 30-11-2022

Vorige week bezicht ik de winkel in Arnhem om een desktop pc aan te schaffen. De oude oc was gecrasht en ik kreeg hem niet meer aan de gang. Aan de hand van goede adviezen in de Coolblue winkel heb ik uiteindelijk besloten om en asus laptop aan te schaffen. Ben na pasr dagen gebruik blij dat ik deze beslissing heb genomen, alles werkt goed en ik kan nu overal werken in huis.

Mohamed Abdullah 30-11-2022

De specificatie op de website van coolblue is meer inhoudelijk dan van tweakers

Susan 30-11-2022

Duidelijke website, ruime keuze, keuzehulp, producten vergelijken en snelle levering. Ik maak al jaren gebruik van Coolblue, kijk wel eens ergens anders, maar kom dan toch altijd weer bij Coolblue uit. Aanrader dus.

Marlon De Bruijn 30-11-2022

Ik bestelde op zaterdag 26 november een product omdat dit op zondag 27-11 geleverd zou worden. Ik heb een hele dag gewacht en niets gekregen. Op maandag idem dito. Contact met Coolblue resulteerde in: ‘wacht maar even af’. Ook toen post.nl aan gaf pas op 4 december te gaan bezorgen. Ik snap dat het probleem waarschijnlijk bij post.nl ligt, maar mijn afspraak is met COOLBLUE en ik kan als ontvanger géén verhaal halen bij post.nl. Ik had meer “inzet” verwacht van COOLBLUE, zeker na hun belofte van bezorging op zondag.
Officiele reactie van Coolblue 02-12-2022

Beste Marlon,

Dank je wel voor je review. Je hebt gelijk, het is drukker dan verwacht en jij bent de dupe. Dat spijt ons oprecht.

We doen er samen met onze vervoerder alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Coolblue

Wil 30-11-2022

Heel veel duren dingen die je kan bestellen en als je op zondag wil laten bezorgen dan kan je als volgende bij de dichtbij zijnde afgifte post zelf afhalen beetje jammer
Verder is het product mooi en degelijk prijs is oke

Ralph 30-11-2022

Een groot assortiment aan producten en meestal de volgende dag in huis. Ook bij herstel binnen garantie is de service prima. Recent bij een klacht van een videodeurbel werd in de winkel de bel zonder problemen vervangen door een nieuw exemplaar.

Akoena matata 30-11-2022

Op zaterdag een jbl koptelefoon besteld voor mijn dochter voor een mooie prijs. De bezorging werd aangekondigd per e-email. Ik ben niet gewend dat dit soort aankondigingen kloppen. Maar waarempel: op de aangegeven tijd werd er 's ochtends vroeg aangebeld. Nadat ik de automatische deur geopend had, kwam de koerier dit naar de 2e etage brengen. Met een nat pak, de druppels op zijn bril en een dikke smile leverde hij het pakketje af. Ik mocht tekenen en hij wenste mij een fijne dag verder of veel plezier met de aankoop (ik was nog niet helemaal wakker en stond eigenlijk perplexed). Ik mompelde wat terug en ging weer naar binnen mijzelf afvragend wat een toffe peer dat was. Zo'n service kom je eigenlijk niet meer tegen. Overigens viel de jbl koptelefoon ook nog eens in de smaak van mijn dochter 😁

Tatjana 30-11-2022

Fijne winkel, houdt je met alles goed op de hoogte en de bestelling wordt goed verpakt.
Ook vind ik het fijn dat ze je nog info sturen over de spullen die je besteld heb!

Thijs 30-11-2022

Coolblue doet waar het voor staat ‘Alles voor een glimlach’

Is iets niet in orde? Coolblue doet er alles aan om een passende oplossing te vinden. Mijn drone was defect, voor dat de defecte drone bij hun was had ik al een nieuwe in huis.. zelfs op zondag! Top service!

BvK 29-11-2022

Geweldige klant ervaring . Vrijdag besteld en zaterdagochtend geleverd. Keurig ingepakt en leuke mails met tips om optimale beleving te creëren ik voel me een echte klant.

Ivan 29-11-2022

Vooraf goed geïnformeerd aangaande levering van een bestelling. De bestelling keurig op tijd binnen de aangegeven tijdslot.
De verpakking is mooi en professioneel. De inhoud correct zoals ik het besteld had, kortom: professioneel.

Dorothé van Sonsbeek 29-11-2022

Cool blue, erg tevreden over deze site.
Fijn, overzichtelijk, snelle bezorging, en vriendelijke bezorgers.

Karin 29-11-2022

Prima website, duidelijke omschrijvingen van de producten en snelle service. Vaak wel wat duurder dan de concurrentie maar kwaliteit mag wat kosten.