Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

W 09-01-2022

Coolblue heeft altijd snelle levering, met updates wanneer iets eraan komt. Ze hebben een groot assortiment waarin artikelen goed te vergelijken zijn. De plus- en minpunten van artikelen staan altijd aangegeven en per product zijn er veel reviews te lezen op de site. De service is top, als iets niet in orde is doen ze er alles aan om het wel in orde te maken. Daarnaast zijn ze erg klantvriendelijk en proberen ze een leuke ervaring te creëren met alle extra dingen zoals bijv. wachttherapie. Ik ben meer dan tevreden over deze winkel en heb dan ook nog nooit een vervelende ervaring gehad hier. Niks op aan te merken dus.

Olivia 09-01-2022

Snel en makkelijk bestellen, duidelijke uitleg over product en levering op tijd.

Karin 09-01-2022

Ik ben heel blij met Coolblue. Ik had een nieuwe telefoon gekocht en moest de leverdatum een dag opschuiven. Daarom klantenservice gebeld en alles werd meteen geregeld.
Ik heb vaker bij Coolblue gekocht en ze hebben duidelijk mijn voorkeur boven andere winkels die bruin- en witgoed verkopen

Aad 09-01-2022

Geselecteerd op aanbieding Etna oven (via Kieskeurig). Na eerdere positieve ervaring met CoolBlue direct opnieuw gekozen voor dit bedrijf met opnieuw alleen positieve ervaringen! Prima website, goede e-mail - correspondentie , supersnelle vervanging van het kapotte apparaat, vriendelijke bezorgers (wel helaas in deze periode 2x2 bezorgers zonder mondkapjes!). Achteraf via e-mail nog extra oven-adviezen. Wij kunnen eigenlijk geen negatieve punten vinden, ook weer positief dus!

Gewoon Geweldig 09-01-2022

Zoals altijd snel en correct bezorgt levert alleen de beste spullen wel voor een prijsje meer maar het snelle handelen en de service maken dit meer dan waar!

Gitta 09-01-2022

Snel en goed gelever, goede beschrijving en goede manier van producten vergelijken

Gerard 09-01-2022

Alles netjes en op tijd afgeleverd door het bezorg team. Vriendelijke mensen en gaven duidelijk uitleg over hoe en wat het product voor het eerst te gebruiken

Martijn 09-01-2022

Redelijk snelle levering tijdens de feestdagen duidelijke webshop handig zoeken.

Esther 09-01-2022

Het bestellen ging prima. Echter de service voor 23:59 besteld morgen in huis in ging niet door. Heb rond de middag besteld en het werd 48 uur later bezorgd. Daardoor heb ik extra moeten betalen om het op een tijdstip te laten bezorgen dat mij uitkwam. (Als het een dag eerder bezorgd was, hoefde dat niet, toen was ik vrij)
Als deze service die bovengenoemd is nagekomen was, had ik een veel hoger cijfer gegeven.

Ron van der Meijden 09-01-2022

Artikel gekocht bij jullie op aanraden van vriend. Geen gezeur als het niet ok is, vertelde hij mij.

Stèphan 09-01-2022

Overzichtelijke website met goede informatie om tot de juiste keuze te komen. Ook wordt het product snel bezorgd binnen de beloofde tijd!

Lennart 09-01-2022

Prima!
Echter niet betalen mogelijk met PayPal.
Wel goedkoper dan mediamarkt
Ze hebben ook leuke merch

Daan 08-01-2022

Top service, als er problemen zijn word alles netjes verholpen en op de best mogelijke manier opgelost.

Ewoud 08-01-2022

Altijd goede service, snelle levering en vriendelijke personeel. Prijs niet altijd scherpste.

Gerda 08-01-2022

Fijne website en een goede klantenservice. De producten staan duidelijk omschreven en je kunt gemakkelijk vergelijken met andere producten. Coolblue's keuze is vaak ook een zeer goed alternatief.
Ook in het persoonlijke contact is Coolblue plezierig. Vragen over producten worden adequaat beantwoord.

Stef 08-01-2022

Aankopen bij Coolblue gaan altijd goed. Prijs is in orde, service is snel en vriendelijk, retouraanvragen worden snel afgehandeld. Vooral ook de Tweedekansjes vind ik echt een goed concept, waarbij het ook heel fijn is dat je van tevoren foto's kunt zien van eventuele gebruikssporen.

Ben Plooy 08-01-2022

We bestellen regelmatig producten bij Coolblue en hebben daar prima ervaringen mee. De leveringen zijn altijd prima op tijd. Als je telefonisch informatie wilt wordt je vriendelijk en deskundig geholpen. Kort samengevat: een fijn bedrijf.

Bliksemweb 08-01-2022

Zeer snel gevonden wat ik wilde. Fijn dat ik mijn 2 VVN bonnen kon gebruiken.

Rielke 08-01-2022

Ik heb een laptop besteld en met de vergelijken een goede keus gemaakt. Het jaar gratis norton is nog niet geregeld helaas.
Levering was snel.

IndoMe Podcast 08-01-2022

Erg prettig winkelen op Coolblue. Goede reviews die mij helpen om het juiste product te kiezen. Menu is ook duidelijk en geeft de juiste informatie weer.

MooN 08-01-2022

Precies het telefoonhoesje gevonden dat ik zocht. Binnen 1 dag gekeverd, fantastisch!

Rob 08-01-2022

Prima service na Mail notificatie meteen iPad besteld ging makkelijk super site

Wietse 08-01-2022

Ik ben een ontzettend grote fan van CoolBlue vanwege hun uitstekende garantie en retour service. Al mijn aankopen worden online bijgehouden, zodat wanneer ik iets wil retourneren ik zelf niet opzoek hoef te gaan naar orderbevestigingen of rekeningen.

Stefan Snijder 08-01-2022

Concurrerende prijs
Snelle en betrouwbare levering
Super klantenservice
No-nonsens garanties

Chan 08-01-2022

Ik ga al jarenlang naar Coolblue voor mijn "grote" aankopen. Sowieso om de reviews te lezen en de producten met elkaar te vergelijken, want dat kan via deze site gemakkelijk. De klantenservice is prima en de website is overzichtelijk. Wanneer ik een locatie bezoek is het personeel kundig.