Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Ron Smeets 01-08-2021

Een van de weinigen die dit item nog konden leveren en dan ook nog tegen een zeer prettige prijs. Snelle en nette levering!

Marion 01-08-2021

Duidelijke omschrijving en snelle service. Ook bezorging was keurig en snel.

Erwin 31-07-2021

Snelle levering, en goede service. Heb nog nooit een pakket te laat van hen ontvangen. En als bonus altijd een leuke verpakking.

Masejo 31-07-2021

Mijn bestelling was supersnel afgeleverd en keurig verpakt.
Precies zoals beloofd.

Joyce 31-07-2021

Prima aanbod, prima prijzen en levering. Maar....
Mijn e-reader ging stuk, na een jaar. Avond er voor gelezen, volgende dag pak ik hem van dezelfde plek en beeldscherm stuk. En het regent online overigens van dezelfde klachten over deze unit, inmiddels. Maar 2 jaar garantie, dus ik er mee terug.
En daar gaat het mis. Nou, mis voor de klant. Want Coolblue gooit het op 'defect na fysiek toedoen'. En als het komt door het fysieke toedoen vervalt je garantie. En na 6 maanden moet je als klant dus bewijzen dat jij het niet zelf hebt gedaan (waarom zou je überhaupt, maar goed) wettelijk gezien. En dat is een hele mooie manier om van onder de 2 jaar garantie uit te komen.
Coolblue staat bekend om.dit geintje en ik wou dat ik dit had geweten voor ik daar kocht. Dan was ik wel naar een aander gegaan...

Jeroen 31-07-2021

Altijd een ruim aanbod, eerlijk vergelijken, goed advies en snelle bezorging.

thomas 31-07-2021

"Voor xxx besteld, de volgende dag in huis!"
Gisteren besteld en inderdaad vandaag in huis. Kwartiertje van te voren een sms en even later een opgewekte bezorger, op de bakfiets, met mijn pakketje. Je zou haast denken dat dit normaal is. Snelheid en service wennen snel.

Tevreden koper 31-07-2021

Lage prijs, snelle levering, het product lijkt goed. De werking is nog even afwachten.

Cor 31-07-2021

Prima service makkelijk te bestellen en af te halen en vriendelijke medewerkers

Mike 31-07-2021

Echt geweldig... Alles netjes en op tijd geleverd.. mijn vrouw nam het pakketje aan , en de bezorger vroeg de geboortedatum en nu was toevallig mijn vrouw die dag jarig.. volgende dag lag er een persoonlijke verjaardagskaart van de bezorger in de bus.. echt top dit.

Huibers 31-07-2021

Coolblue doet wat hij zegt en beloofd! Vandaag besteld en de volgende dag in huis. Netjes en zonder beschadigingen.
👍

RS. 31-07-2021

Altijd tevreden over Coolblue. Klein product gekocht, volgende dag binnen en gebracht op de fiets! Super service en ook nog eens milieuvriendelijk!

Filippas 31-07-2021

Makkelijk je bestelling plaatsen. Simpel betalen. Op tijd je bestelling ontvangen. Top winkel.

Jeroen 31-07-2021

Artikel besteld (lederen laptop rugzak) en de volgende dag kon ik deze afhalen in de winkel...Helaas verkeerde kleur geleverd. Voor niks heen en weer gereden.Voorstel was om de juiste tas te laten bezorgen de volgende dag (was bedoeld voor een verjaardagskado). Ik had zelf op de site opgemerkt dat dit artikel uitverkocht was. Dus wederom gevraagd in de winkel of ik er zeker van kon zijn dat het artikel de volgende dag in de juiste kleur geleverd zou worden. Dat werd bevestigd en heb dus betaald. De volgende dag geen pakket maar de mededeling dat het product niet meer leverbaar is. Waardeloos natuurlijk en een behoorlijke teleurstelling :-(!
Je mag er toch vanuit gaan, na een betaling in de winkel te hebben gedaan, en nadat 2 medewerkers hebben gecontroleerd in het voorraad systeem dat het in orde is??! Very 'Cool'...NOT!! :-(

Hengelr 31-07-2021

Snelle levering, goede prijs, goede service. Een apparaat was 2 dagen na aankoop flink afgeprijsd. Het verschil werd zonder morren terug gestord,

Robin 31-07-2021

Ik ben perfect geholpen bij Coolblue in Arnhem!
Ik kwam om iets voor sluitingstijd (wist niet dat ze al gingen sluiten) binnen om mijn telefoon op te halen die ik besteld had. Ook wilde ik hier graag een screenprotector op hebben.
Ik gaf dit bij binnenkomst aan bij een medewerker. Hij zei dat we even moesten kijken of dit nog ging lukken qua tijd.
Vervolgens nam een collega mij mee naar de balie. Hier kreeg ik mijn iPhone en zei de medewerker dat hij toch nog mijn screenprotector wilde plakken voor mij (inmiddels al 5 over 5).
Ik vond het erg vriendelijk dat hij dit ná sluitingstijd nog wilde doen voor mij.
Er kwamen veel bubbels onder het scherm, maar de medewerker bleef geconcentreerd doorgaan en raffelde het niet af.
Ook bleef hij heel erg vriendelijk en vrolijk, ondanks dat het plakken niet mee zat!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf al lang klaar mee zou zijn.
Maar het is hem wel gelukt en het zag er top uit!
Uiteindelijk 17:15 de winkel verlaten terwijl alle medewerkers bij de deur stonden te wachten en mij nog vriendelijk uitzwaaide. Al met al een top service gehad bij deze winkel die ik zeker zou aanbevelen!!

Frank N 31-07-2021

Snelle en efficiente service. Kwam op tijd, zoals afgesproken. De website is efficient, en makkelijk te navigeren.

Han 31-07-2021

Fijne website om snel een keuze te maken en alle alternatieven duidelijk zien. Levering snel, volgen afspraak, vriendelijke en gewoon top.

Zwartvogeltje 31-07-2021

Makkelijk te vinden artikelen en een eerlijke prijs. Goed verpakt en snelle levering met tracking. Ik mis niets.

Frans 31-07-2021

Coolblue shop is onovertroffen, duidelijk en propvol info over het product. Voro de verandering nu product opgehaald in nieuwe winkel in Rottedam, voor mij lekker dichtbij. Mooie winkel, ruim opgezet, uitgestald assortiment is daardoor wel beperkt. Alleen systeem en afhandeling met nummertjes voor ophalen kan beter.

Jesper 31-07-2021

coolblue verkoopt kwaliteit merken en heeft een snelle levering. Het bestellen tot bezorgen is snel en zorgeloos.

Lana 30-07-2021

ik heb online oortjes besteld. ze kwamen goed op tijd binnen en deden het super goed! ben er blij mee.

prima 30-07-2021

De bestelling, betaling en aflevering gaan precies volgens vooraf aangegeven plan.

Nelleke 30-07-2021

Prima webshop! Site werkt goed, je kan vergelijken en de communicatie over aflevering gaat top! Zijn keurig op tijd en vriendelijke bezorgers en goede uitleg van de werking van de machine !

TB 30-07-2021

Veel keuze, uitgebreide uitleg, veel specificaties en fijn om de vergelijkingstool te kunnen gebruiken. Snelle levering.