Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bas 04-01-2022

2 printers aangemeld voor reparatie. De ene case zal ik achterwege laten :-(. Op dit moment een printer in reparatie bij ze. Naast het feit dat het ding stuk terug kwam en opnieuw naar Coolblue ging, duurt het nu enorm lang. Op zich kan dat gebeuren, maar de communicatie er om heen is niet professioneel en gewoon stomweg niet waar. Zelfs tegenstrijdig. Een eerlijk antwoord over de status blijft telkens uit. Gisteren zou ik hem terug krijgen maar zelfs dat gaat fout in het sorteerproces. Inmiddels was de case zo ingewikkeld dat er een senior accountmanager op zit. Dat klinkt mooi, maar in de praktijk betekent dit blijkbaar dat niemand anders meer wat over de case wil zeggen, dus als de casemanager zich verstopt is het helemaal einde updates. Ik ben echt helemaal klaar met Coolblue. Wat een bende momenteel.

Peter 04-01-2022

Goed aanbod met nette prijzen
Gebruikersvriendelijke webshop
Verzending met Post.nl
Gewoon een prettig bedrijf

Tanja 04-01-2022

Altijd blij met het grote assortiment, de duidelijke omschrijvingen en de snelle levering!

Nico 04-01-2022

Overzichtelijke site, concurerende prijzen en de winkel doet wat het belooft.
Nieuwe telefoon besteld, bezorging dag aangegeven en deze is die dag dan ook netjes bezorgd.
Alleen het doosje waar de telefoon in zat was te groot en de ruimte niet gevuld. dit is goed gegaan maar zou voor problemen kunnen zorgen. verder zeer tevreden.

Bert 03-01-2022

Duidelijke informatie, goede prijs en met name de aflevering was prima, een mail met tijdstip en dat klopte 100 procent

E. Slingerland 03-01-2022

Ondanks dat het niet de volgende dag bezorgd kon worden door de extra drukte van TNT post, leuk mail contact gehad met medewerkers van Coolblue.
Netjes kwam de bestelling oop oudejaarsdag binnen en konden we weer DVD bekijken.

Jenny 03-01-2022

Iets voor midden nacht besteld , de andere middag in huis! Heel blij met deze snelle levering!Dat noem ik klant vriendelijkheid!

Merijn 03-01-2022

Shop geeft veel informatie en veel reviews. Ondanks de lockdown was het relatief makkelijk een laptop aan te schaffen en dezelfde dag af te halen bij de dichtst bijzijnde coolblue vestiging die hem op voorraad had.

Marc 03-01-2022

Duidelijke website met product uitleg en zeer snelle levering, ondanks de kerst drukte

B.Fung 03-01-2022

Gebruiksgemak is goed en prijs -kwaliteitverhouding ook.
Als je het vergelijkt met andere sites is er meer aanbod.

Hans 03-01-2022

Ben regelmatige klant van Coolblue. Vriendelijke mensen met een uitstekende service die hun ten dienste staat. Klant wordt optimaal geïnformeerd hoe je aankoop er voor staat.
Het bestelde toetsenbord en muis uit de steelseries had ik 's avonds laat besteld maar was zoals beloofd de dag er op in huis.
Alles werkt naar volle tevredenheid. No-nonsens bedrijf.

Evan 03-01-2022

Erg goede kwaliteit en staat van producten. Nette levering zonder problemen en deze was ook erg snel.

Enno 03-01-2022

Zeer goede website, met prima productinformatie. Bezorging was uitstekend en prima communicatie hierover. Zeer vriendelijke bezorgers.

Lieneke 03-01-2022

Keurig en snel verwerkt en afgeleverd! Goede omschrijving van het artikel! Dik tevreden met CoolBlue!

Wendy 03-01-2022

De koffie is heerlijk en je kunt de bezorg datum kiezen en de bezorging is perfect en vriendelijk

Anoniem 03-01-2022

Duidelijke informatie op de website, keuze mogelijkheden bij elkaar en netjes en overzichtelijk weergegeven. Zonder poespas geïnformeerd over verzending en tijdstip van bezorgen. Netjes!

Gilbert 03-01-2022

De bestelling klopte en werd keurig volgens afspraak bezorgd door een zeer vriendelijke bezorger.

Alex 03-01-2022

Snelle levering,keurige verpakking fijn dat ze aangeven hoe laat ze bezorgen

mva 03-01-2022

Uitgebreid en overzichtelijk goed aanbod en snelle levering tegen goede prijs.

Jeffrey 03-01-2022

Overzichtelijke webshop waarbij gemakkelijk geselecteerd kan worden waar je producten wilt ophalen. Ophalen an sich ging snel en efficiënt. Werd vriendelijk geholpen door de medewerker in Rotterdam Alexandrium. Wel jammer dat ik de order niet op dezelfde dag nog kon ophalen. Verder een webshop zoals een webshop moet zijn met meer dan voldoende voorraden.

Ilse 03-01-2022

Wasmachine woensdag 29-12 besteld, kon pas zondag geleverd worden. Oké, dat kan nog met de feestdagen. Zondag zou deze tussen 11 en 12 komen, alles hiervoor gereed gemaakt en uiteraard thuis gebleven. Krijgen we om half 1 een mail dat de bestelling is vertraagd en pas maandag komt. Vandaag (maandag) niets meer gehoord, dus gebeld, zeggen ze bij de klantenservice dat de wasmachine pas woensdag geleverd kan worden. Dat is dus een week later. Hoezo dan 'vandaag besteld, morgen in huis' ?
Slechte communicatie en slechte service. Ik ga hier niet meer bestellen.

Jaap 03-01-2022

Zo al gewoonlijk bij coolblue. Goede duidelijk informatie op de site en bij vragen duidelijk en vakkundig antwoord. Snel geleverd zo als ook op site stond aangegeven.

Mariëlle 03-01-2022

Fijne website met goede zoekfilters. Zeer tevreden over de snelle levering van mijn product en de communicatie hierover.

Judith 03-01-2022

Op tweede kerstdag besteld en de volgende dag al geleverd. Super vriendelijke medewerker die op de fiets mijn bestelling kwam afleveren, zelfs naar boven kwam (ik woon op 4 hoog) en dat alles binnen het gestelde tijdspad!

Berens 03-01-2022

bij poging eerste aflevering probeerden men aan verkeerde ingang mij te bereiken met intercom, dat lukte natuurlijk niet.
Berichtje kwam dat ze tweemaal geprobeerd hebben mij te bellen, maar ik ben hele dag thuis geweest maar geen inkoment telefoontje!!
Volgende dag nieuwe poging, ik was er al op voorbereid dat men weer naar verkeerde ingang zou gaan, die al n.l. helemaal aan andere zijde van het complex, dus tweede ingang. Moet toegeven dat het vaker misgaat dat bezorgers het niet vinden.
Ik stond tweede keer buiten te wachten tot ik iemand zag staan bij intercom eerste verkeerde ingang en ging er naar toe.
ik stelde me voor en hij had een pakketje voor mij. HELAAS KWAM IK ER NA ENKELE MINUTEN ACHTER DAT DE KARTONNEN VERPAKKING AAN EEN KANT GEOPEND WAS, MEN HEEFT DE SSD ERUIT KUNNEN HALEN EN BEKIJKEN. Maar hij zat er nog wel in. waarom ze dat gedaan hebben?
Let op wie je het laat bezorgen!,