Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan Amsterdam 23-02-2023

Ik had een tweede kans inductie kookplaat aangeschaft, helaas kwam deze gebroken aan! CoolBlue heeft het direct opgepakt en een nieuwe plaat gezonden en het prijsverschil met mij gedeeld. Snel opgelost en vriendelijke service.

Geert. 23-02-2023

snelle en correcte levering, dat de levering binnen 1 dag was gerealiceerd.

Reinier 23-02-2023

Coolblue maakt het vinden van product en toepassing makkelijk. helder overzicht van eventuele opties en meerprijs daarvan. installatie voor een nette prijs en de vriendelijke bezorging communiceert goed, helder en op tijd. beknopte uitleg over de werking was voldoende om meteen aan de gang te kunnen. TOPSERVICE.

Wolters 23-02-2023

Overzichtelijke website, ruim aanbod en altijd snelle levering. Enige nadeel is dat je niet achteraf kan betalen.

Jeffrey 23-02-2023

Onlangs een combi magnetron gekocht (de Sharp R92STW).
Deze magnetron geeft een hoge zoem maar meer pieptoon zodra die aangesloten is aan stroom (dus als je niks doet en hij gewoon aan de stroom staat) een hele hoge frequentie zoemend maar eerder piepend geluid (die piep die je wel eens in je oor hebt/van vroeger van de oude tv’s). De bron lijkt vanuit de rechterkant te komen achter het touch-control paneel. De piep wordt ook harder als je de magnetron opent. Wellicht omdat je dan dichter bij de bron bent van het probleem? Het is mega irritant want ik hoor hem door heel de keuken. Vrienden die op bezoek waren hoorde het ook (dus het lag niet aan mij). Contact gehad en het apparaat werd omgeruild en opgehaald (ik heb helaas een handicap dus ik kan niet zo'n zwaar ding 3 verdiepingen naar beneden tillen, laat staan naar een postpunt brengen).
Nu wordt het verhaal bizar. Aantal dagen later kreeg ik een nieuwe (het tweede apparaat dus) en toen ik deze aansloot kon ik mijn ogen (oren) niet geloven. Er kwam weer een hoge pieptoon vanaf het moment dat je de stekker erin doet. Deze pieptoon was wel iets anders dan die van de eerste, meer pulserend, wat meteen aangeeft dat dit niet normaal is anders had het hetzelfde moeten zijn. Bovendien zou iedereen met een normaal gehoor en onder een bepaalde leeftijd de piep dan horen.
Weer contact opgenomen en hier begon de ellende. Opeens kon hij niet opgehaald worden en die ene keer was ''al een uitzondering''. Bij Coolblue had ik al aangegeven dat ik een handicap had, dus zeer slechte behandeling van je klanten. ''Service met een glimlach?'' Eerder om te huilen. Nu kennissen moeten bellen die het voor mij deden en zelf geprobeerd te helpen met fysieke klachten als gevolg. Enfin, derde apparaat kwam eraan (medewerker aan de telefoon zei letterlijk ''drie keer zal wel scheepsrecht zijn'' wat ik al een rare uitspraak vond, alsof het normaal is). Je voelt hem al aankomen.. aangesloten en ja hoor, daar was weer een piep. Nu weer meer zoals het eerste apparaat. DRIE nieuwe apparaten en allemaal geven ze een piep als ze aangesloten zijn aan stroom? Hoe groot is die kans? Hoe kan dit? Bizar. Sharp zelf niet te bereiken en mail negeren ze. Toen contact opgenomen met Coolblue opnieuw met de bizarre melding dat het weer mis was. Nu was ik er helemaal klaar mee en wilde mijn geld terug. Medewerker was niet vriendelijk en ik werd opnieuw aan mijn lot overgelaten wat betreft retourneren en hij kon niet gehaald worden. Alweer. Terwijl Coolblue mij 3 apparaten verzendt die niet deugen waar ik niks aan kan doen. Weer heel veel gedoe heeft het mij gekost om iemand te regelen. Bedankt dat ik weer geconfronteerd werd met mijn handicap door jullie slechte service. Schijnbaar alleen service met een glimlach als je een doorgaanse ''normale'' klant bent.

Koop dit apparaat dus niet en bespaar jezelf heel veel gezeik (tenzij piepende geluiden je niks boeit en/of je minder goed gehoor hebt, bizar dat dat een maatstaf is voor een nieuw apparaat).
En mij zien jullie niet meer terug Coolblue, een trouwe klant verloren. Moreel verwerpelijk hoe jullie iemand met een handicap behandelen.
Officiele reactie van Coolblue 24-02-2023

Goedemiddag,

Kwalijk om te horen dat jij je slecht behandeld voelt door ons. Dit vinden wij erg kwalijk om te horen en is absoluut niet de bedoeling. Heb je het nodig, dan lopen wij altijd graag een stapje extra. Sorry hiervoor!

Zojuist hebben wij al een reactie gegeven op jouw review op een andere review pagina. Het lijkt ons daarom niet nodig om nogmaals deze review in behandeling te nemen.

We willen je daarom vragen de stappen te zetten zoals aangegeven in de andere review reactie.

Coolblue

Bert 23-02-2023

snelle levering, ook s'avonds. goede service bij defecten. prima klantenservice, die doen echt hun best voor je.

Indy 22-02-2023

Ik koop al jaren bij Coolblue, de website is overzichtelijk en de informatie over de producten is overzichtelijk en compleet. Daarnaast is er veel tekst- en beeldmateriaal waarin de belangrijkste punten uitgelegd worden over datgene wat je wilt kopen. Dat helpt goed bij het kiezen van je aankoop. De reviews van klanten zijn behulpzaam bij je aanschaf, geen onzinnige teksten waar je doorheen moet waden. Bezorging bijna altijd op tijd, geen klachten over.

Bas 22-02-2023

Refurbished iPad gekocht tegen een aantrekkelijke prijs. De volgende dag al geleverd.

Emmelie van der Veer 22-02-2023

Winkel zit in de buurt en snelle bezorging. Verder is de website erg gebruiksvriendelijk.

Wim 22-02-2023

Ik heb mijn artikel snel kunnen vinden alsook tegen een scherpe prijs. De bezorging, met de bakfiets, was perfect op het aangegeven tijdstip bij ons afgeleverd. Helemaal top!

Tom Tulis 22-02-2023

De bestelling was supersnel en accuraat bezorgd. Alleen maar lof! Echt een aanrader.

Marlijn 22-02-2023

Een super goede webshop, waar ik een mp3 speler kocht. Ik ben er heel blij, want nu heb ik tenminste goede muziek, terwijl ik heerlijk wandel!! Snelle levering, kwaliteit en prijs helemaal top👍🏻 Goede service en deskundige medewerkers. Ik raad iedereen deze shop aan! CHAPEAU!!

Jandra 22-02-2023

koop al jaren bij deze fa
nooit een probleem gehad en altijd keurig e verzending en afhandeling producten

Snoeck 22-02-2023

De bestelling kwam op tijd. Netjes uitgelegd en op zijn plaats gezet. Vriendelijke bezorgers Brian en Corné. Hopelijk smaakte de donuts nog. Ga zo door met de klantvriendelijke service.

Egbert-Jan 22-02-2023

Coolblue heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Dit merk je al door het eerste contract met een medewerker. Ze tonen begrip voor de situatie en komen met een oplossing. Daarnaast hebben ze ook veel kennis op hun vakgebied. Daarom vind ik het altijd plezierig om iets bij Coolblue te kopen.

Vincent 22-02-2023

Omdat als het product een defect mocht vertonen, ik weet de ervaring heb dat het door CoolBlue altijd wordt opgelost.

wenda 22-02-2023

Vlotte bezorging binnen de tijdszone die ik vooraf via sms kreeg. Tevreden over het geleverde product.

Dirk W 22-02-2023

Altijd snel en stipt geleverd en als iets niet in orde is ook spoedig opgelost.

Diny Visser 21-02-2023

We zijn erg blij met onze diepvrieskast.
En wat een vlotte levering.
Aterdagavond besteld , zondagmorgen al n huis.

Joke 21-02-2023

Zijn NIET gebeld een kwartier voor bezorging. Vervolgens rijden ze gewoon voorbij en mailen: u was niet thuis. Dit klopt NIET. De slogan van de goede bezorging maken ze dus niet waar. Deze klant raadt cool blue dus niet aan!!
Officiele reactie van Coolblue 24-02-2023

Goedemiddag Joke,

Dat is natuurlijk niet de service die je van ons mag verwachten. Sorry voor dit ongemak.

Echter zie ik dat wij wel degelijk bij je voor de deur hebben gestaan en er zelfs als bewijs een foto van jouw voordeur is gemaakt. We zijn dus wel langs geweest maar helaas werd er niet open gedaan. Dat we niet van te voren hebben gebeld is natuurlijk wel vervelend.

We zien dat de afspraak verplaatst is op jouw verzoek naar morgen. We gaan er vanuit dat het dan naar wens wordt geleverd en wordt aangesloten.

Alvast veel gemak van je nieuwe vaatwasser!

Coolblue

Anne 21-02-2023

Playstation 5 gekocht bij Coolblue. We konden hem de volgende dag ophalen in Utrecht. In de winkel geholpen door ....., die bijna enthousiaster was dan wij met de aankoop. Heel leuk gesprek en meteen helemaal gehyped over onze aankoop.

Martin 21-02-2023

Goeie/ snelle levering en het omschreven product klopt altijd. Klantenservice ook vriendelijk en wordt je goed door geholpen

André Groeneveld 21-02-2023

Uiteindelijk een Philips serie 9000 scheerapparaat uitgezocht en bij Coolblue, op Zaterdagavond, besteld.
En inderdaad werd het de dag erop, Zondag dus, geleverd.
Geweldige service en voor een goede
prijs !
En ik loop weer zonder stoppels in de rondte.

Gina de Haan 21-02-2023

Gemakkelijk bestelling kunnen plaatsen en snelle levering bij postNL afhaalpunt.

Annet 21-02-2023

Overzichtelijke site, makkelijk om een order te plaatsen en fijne updates vannje order via de mail.
Enige minpunt; zonder gevraagd te worden doe ik door mijn aankoop mee aan actie met 3 maande graris AppleTV en dat abonnement wordt automatisch verlengt.
Zit ik helemaal niet op te wachten en kost me veel onnodige tijd om me af te melden hiervoor.