Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Sjaak 09-05-2021

Een goede webshop.
Een overzichtelijke site.
Met duidelijke informatie.
Alles wat je nodig hebt

Debbie 09-05-2021

Op de site staat veel informatie over de producten. Snelle en gratis levering. Goede prijs.

Everjanneke van Hoogstraaten 08-05-2021

Onverwacht toch een nieuwe pizzarette moeten kopen. Bij Coolblue was de laatste, die heb ik besteld. De bestelling zou de volgende geleverd worden, voor 23.00 uur. Omdat we dan wel erg honger zouden hebben Coolblue gebeld. In contact werd er direct meegedacht en het uitgezocht en mijn pakketje onhold gezet, zodat ik deze de volgende ochtend al vanaf 09.00 uur bij de Coolblue in mijn woonplaats kon ophalen. TOP! Aangekomen bij de Coolblue, bleken ze de ingang zo ingedeeld dat ik niet de winkel inhoefde en mijn pakket in de deuropening/unit kon aanpakken. Bedankt! Die 10 dik verdiend!

Dennis 08-05-2021

Snelle service en goede vergelijkingsmogelijkheden op de website. Ondanks de ruime keuze is het toch eenvoudig om het juiste te kunnen vinden.

Eef 08-05-2021

De aanbevelingen die er rondom een zoekopdracht en product wordt getoond zijn nuttig en zorgen ervoor dat je je goed geadviseerd voelt. Coolblue laat namelijk ook hun eigen aanbeveling zien. En de reviews zijn erg nuttig die bij de producten worden getoond.

Bart 08-05-2021

Snelle service en levering. Een persoonlijk telefoontje als de bezorger onderweg is. De bezorger kwam op de fiets, Er wordt ook aan het milieu gedacht. Topwinkel.

j.weert 08-05-2021

Alles is goed verzorgt. Voor dat de bestelling binnen komt krijg je al een mail dat de bestelling onder weg is
en de plaatsing van de tv .was top

Dhr. J. van 't Noordende 08-05-2021

Ik ben de mantelzorger voor dhr. waar de TV geïnstalleerd is. Hij is 87 jaar en heel gelukkig met zijn TV. De TV is bij hem
geïnstalleerd en de oude meegenomen. Hij zit in een woonzorg en laat iedereen zijn TV zien. Hartelijk dank voor de goede verzorging.

Rob 08-05-2021

simpel bestellen, goede prijs, snelle levering. Zelfs de klanten serivice desk is telefonisch bereikbaar :)

Christ de Jong 08-05-2021

Snel en/of vlot met goede communicatie en een correcte aflevering waarbij de diepvrieskast met de nodige instructies keuring in de bijkeuken is geplaatst en de oude kapotte kist mee terug werd genomen.

Karel 08-05-2021

Ze leveren exact wat je bestelt d.w.z. prima productinfo, tegen een nette prijs en snel. Heb ooit eerder iets moeten retourneren wat supervlot verliep en daarom ben ik als klant teruggekomen.

Barney 08-05-2021

Als het gaat om het kopen van iets belangrijks in het huishouden, kies ik altijd voor Coolblue. Omdat ik veel keuze heb, kan ik zien welke het beste is om aan te schaffen, snelle levering, keuze uit extra garantie en verzekering. Alles op één plek, niets anders is nodig!!!!

Karlijn85 08-05-2021

Ik heb een stofzuiger besteld, deze was netjes de volgende dag bezorgd. 2 dagen later was de stofzuiger 30 euro goedkoper. Ik heb coolblue een whatsapp bericht gestuurd en ze konden het verschil zo terug storten. Echt top service. Binnen een dag stond het al op mijn rekening. Echt dik tevreden

Sjef Leermakers 08-05-2021

Coolblue weet zijn slogan "alles voor een glimlach" helemaal waar te maken. Zowel on line als in de Haarlemse winkel. Je krijgt je bestelling razendsnel thuis gestuurd, kunt zeer eenvoudig en probleemloos retourneren en bij problemen word je vakkundig en klantvriendelijk geholpen.
Slechts één keer moest ik twee keer aan de bel trekken omdat men mijn klacht over het hoofd had gezien. Daarom net geen 10

Ruud 08-05-2021

Hele goede informatieve website om snel het juiste produkt te kopen. Prijzen zijn wel ok, meestal is het ergens anders wel iets goedkoper te vinden, maar deze elektrische tandenborstels waren bij coolblue het goedkoopst!

De bezorging is altijd een feest en veel beter dan de PostNL bezorging.

Sanne 08-05-2021

Erg tevreden over deze winkel! Ze bieden altijd goede service en hebben snelle levering.

A.H.Schram 08-05-2021

Goede vriendelijkje bezorging en snelle levering en een heel groot pluspunt eigen vervoer kan coolblue van harte aanbevelen.

Denise 08-05-2021

Ik ben op deze site gekomen doordat Coolblue mijn buurman ontzettend klantvriendelijk heeft behandeld en Tadaa hier ben ik. Ook mede door De snelheid van leveren en het niet makkelijk naar een locale verkoper kunnen gaan heeft invloed dat ik het hier heb gekocht.

Waarom geen 10, door een paar minuscule puntjes kom ik op een acht uit. Site: schreeuwt te veel en leid af, precies niet te filteren en te sorteren dat is graag wou (mierenneuken, ik weet het).

Meer 08-05-2021

Goede service. Volgende dag lag het bestelde item bij de gekozen winkel klaar.
Meerdere keren al besteld bij Coolblue en zou het zo weer doen. Erg tevreden.

Petronella 08-05-2021

Ik heb voor coolblue gekozen omdat hij veel keuze heeft in de artikelen. en er staan ook veel reviews bij van andere kopers over het artikel. De levering was ook precies wat ze hadden gezegt.

Aldimir 08-05-2021

Ondanks de aanbiedingen op andere sites alsnog goedkoper bij Coolblue. Simpel site en kon goed vergelijken tussen de verschillende producten. Vandaar mijn keuze.
Snelle levering

Anne de Bruijne 08-05-2021

Geweldige service, product wordt zeer verzorgd afgeleverd.
En precies volgens afspraak

Taurus1947 08-05-2021

Heldere uitgebreide informatie op de website per product. Prijzen in de regel concurrerend met andere aanbieders.
Mondelinge nadere uitleg door verkopers is goed.
Nazorg door navragen of tevreden met de levering.
Goede consultatie na problemen met het installeren van de gekochte artikelen.
Robert

FramsEhv 08-05-2021

Coolblue is al tijden voorkeursleverancier, vanwege het brede assortiment en een goede nazorg per telefoon, e-mail en de fysieke winkel. Ook de informatie over de producten op de website en de mogelijkheid tot vergelijken is goed. Wanneer een product bij een ander iets goedkoper is, kies ik toch dikwijls voor Coolblue vanwege de nazorg. Alleen bij relatief simpele producten ga ik voor de laagste prijs.

Marc 08-05-2021

Makkelijke site, simpel en duidelijk bestelproces, heldere communicatie over het verloop van het proces en .... netjes op tijd geleverd. Betrouwbare leverancier!