Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Ron 03-06-2021

CoolBlue doen wat ze beloven. Fijne, overzichtelijke webshop. Snelle leveringen, zelfs op zondag! Mooi dat de bestelling op de fiets gebracht wordt (als het past natuurlijk). Think Blue and operate Green!

Richard B 03-06-2021

Ideaal zoeken op de website, voor mij was het een must dat de koelkast vooral stil moet zijn, de filteropties zijn top. Bestellen gaat makkelijk, de nieuwe werd binnen gebracht en de oude koelkast werd weer meegenomen, top!

MH 03-06-2021

Goede vergelijking kunnen maken op de site. Levering ging zoals afgesproken! Too

Alex 03-06-2021

The delivery was precise as promised, on time, and without problems. The navigation on the website was easy.

W 03-06-2021

Snelle levering, leuke en stevige verpakking en berichtgeving over de verzending. Top!

BrakkaB071 03-06-2021

Zeer tevreden over de site en alle informatie hier omheen. Hele duidelijke track and trace ook. Het enige apparte was eigenlijk had de handtekening al gezet was, voordat ik het pakketje aangeleverd kreeg.

Martijn Meelker 03-06-2021

Super mooie Philips 55OLED (Ambilight 2021) tweede kans besteld. Op coolblue stond dat enkel de bedrukkingen op de doos beschadigd waren. Echter bij aankomst was het enige originele de tv. Er zat geen handleiding bij, pootjes die niet onder de tv pasten en een plakkerige afstandsbediening die ook niet bij de tv hoorde. Na bellen met de klantenservice bleek dat dit soms kam gebeuren bij 2e kansen, maar ik kon de tv omruilen voor een nieuwe. Ik moest echter wel 89 euro bijbetalen, want er stonden geen 2e kansen meer. Ik had het netter gevonden als Coolblue die kosten zelf had gedragen, gezien zij mij iets hebben geleverd want niet aan de Coolblue standaarden voldoet.

Robert 03-06-2021

Al veel gekocht en van niets spijt gehad. Goede service en bezorging. Ook al veel familie aanbevolen.

Robin Kist 02-06-2021

Door de overzichtelijke site zijn producten makkelijk te bestellen. Na het bestellen wordt je goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces (update-mailtjes en track en trace). Uiteindelijk worden de producten snel en met zorg bij je thuis afgeleverd. Al met al een hele goede ervaring met Coolblue!

Arie 02-06-2021

Alles keurig en op tijd. sms je dat ze er aan komen, telefoontje we staan over 15 minuten bij u. Nette vriendelijke jongens die het af kwamen leveren.

Karen 02-06-2021

Overzichtelijke website. Praktische filters. Goeie producten. Snelle en keurige levering. Vriendelijke bezorgers.

Mary 02-06-2021

Ik heb Coolblue gekozen op aanraden van mijn zoon. Ben blij verrast dat het bestelde al binnen 24 uur na bestelling werd geleverd.

Karina 02-06-2021

Ik vind cool blue een goede winkel voor elektronica. Heb nu meerdere keren bij deze winkel en altijd naar tevredenheid besteld. Het enige waar ik dit maal een beetje teleur gesteld in was, is dat ik mijn product online om 07:30 uur in de ochtend had besteld op een zaterdag en helaas hebben ze de belofte voor 23:00 uur besteld de volgende dag in huis ( ook op zondag ) niet kunnen waar maken.

Sonja 02-06-2021

Prettige shop, alles goed te vinden en duidelijke omschrijving van artikelen.
En inderdaad, volgende dag in huis.

M.van den broek 02-06-2021

Ik zocht een sporthorloge en heb veel keuze bij coolblue, ik heb ook vergelijkingen gedaan en de reviews gelezen. Hiermes heb ik een gkede keuze kunnen maken. Het product is zelfs boven verwachting. Ik ben heel blij met mijn keuze.

Inge 02-06-2021

Breed assortiment, overzichtelijke website, duidelijk advies, goede en snelle levering.

Jack 02-06-2021

Coolblue heeft vaak de beste prijs. Verder een groot assortiment en vriendelijke klantenservice.
De wachttijd bij telefonisch contact is wel wat lang.

Bart Mudde 02-06-2021

Cool Blue staat voor duidelijkheid, prima webshop en winkel, levering zonder mankeren en razendsnel.

Monique 02-06-2021

Coolblue heeft een uitgebreide omschrijving, je kan gemakkelijk vergelijken en er zijn veel beoordelingen. Daarnaast is het eenvoudig bestellen en ruime keuze qua leveringsdata

Michiel van Zummeren 02-06-2021

Goed aanbod, snelle levering door middel van fiets en niet verpakt in een onnodige doos maar in een papieren zak en de marketing is leuk en toegankelijk

Pietjepuk 02-06-2021

Ik heb een Laurastar bij Coolblue besteld.
Ten eerste vanwege de prijs en ja Coolblue adverteert op TV en is daardoor bekend en ik hoop ook betrouwbaar....
Andere zaken waar ik de Laurastar kon bestellen kwamen mij onbekend voor......

An Honing 02-06-2021

Zeer goed, snel bestellen en gratis thuisbezorgd, of snel afhalen, prima personeel ook. Wij komen er graag.

George van Zonderen 02-06-2021

Wat een verschrikkelijk bedrijf is dit. De levering belofte van voor 23.59 besteld morgen in huis is een pertinente leugen. Om 13.40 besteld en hij was op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden, echter na het betalen toen ik er al aan vast zat kreeg ik de bevestiging dat ik betaald had en dat de nieuwe dure tv over 3 dagen bezorgt zou worden. Niet netjes maar toch nog 9 euro extra moeten betalen om hem in de middag geleverd te krijgen. Vrij genomen die middag wat mij geld kost maar de tv was een kado voor iemand die een nieuwe woning betrok dat weekend dus ik moest hem hebben. Je raad het al voor niks zitten wachten en nooit de klanten service te pakken gekregen niet per app, mail telefonisch (na half uur wachten word je eraf gegooid) etc., echter na 23.00 een mail van de klanten service sorry door de drukte konden we niet eerder aan de slag voor je, wat vervelend voor je maar we zetten de levering netjes over2 dagen op Zaterdag weer in het systeem want het is nu te laat om er nog iets aan te doen (hoezo, voor 23.59 besteld dan lever je toch ook morgen) Ik gemaild dat ik me zorgen maak omdat ik die tv zaterdags kado moest geven maar de garantie gehad dat ie toch echt kwam nu dus op het nippertje. Nooit iemand van coolblue gezien laat staan mijn tv, zaterdag na 23.00 pas contact gekregen want al mijn pogingen om hun klanten service te bereiken leiden tot niks en uiteraard heel vervelend en sorry maar het is nu te laat om er wat aan te doen.. En die tv geannuleerd en mijn betaling terug geeist met een hartslag van 160, word me verteld dat ik me geen zorgen moest maken maar binnen 3 werkdagen zou het op mijn rekening staan, 3 werkdagen later plus het weekend grootdeels nog geen cent terug ontvangen.
Ze lokken je met beloftes die ze niet waar maken, ze kunnen zichzelf beter list en bedrog noemen met al die verbroken beloftes

Basjegek 02-06-2021

Coolblue is niet de goedkoopste maar ook niet de duurste webwinkel, maar hun klantenservice is geweldig.

Raimon 02-06-2021

Altijd snel geleverd en de site is super, goede producten en naar mijn mening een goeie prijs, heel erg tevreden over alles.