Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3860 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joost 24-02-2022

Groot assortimen en altijd voor een goede prijs. goede uitleg bij de artikekelen en ook nog eens duidelijke instruktie filmpjes. geen gezeur of problemen bij garantie. en altijd snel geleverd volgens afspraak

Rico Suave 24-02-2022

Beste elektronicawinkel van Nederland. Supergoeie service, snelle levering, gebruiksvriendelijke website, gekwalificeerd behulpzaam personeel, beste after-sales, flexibel bij wijzigingen van bestellingen. Aanrader!

aad 24-02-2022

Simpel, goede prijs en overzichtelijk bestellen
Ook de bezorging is correct en meestal op tijd

Amber 24-02-2022

Wanneer het een optie is om een product bij CoolBlue te bestellen, maak ik hier graag gebruik van. De klantenservice is altijd super persoonlijk en behulpzaam. De producten zijn altijd scherp geprijsd, en van zeer goede kwaliteit. De enkele keer dat er iets verkeerd was gegaan werd ik dan ook gelijk goed geholpen. Echt een aanrader!

Leike 24-02-2022

Niet de scherpste prijzen maar product snel geleverd. Alleen had er wel een doos om de verpakking kunnen zitten als het niet met eigen vervoer wordt bezorgd.
Reparatie duurde erg lang omdat het eerst door Coolblue zelf beoordeeld wordt. Terwijl ze van tevoren wel weten dat reparatie toch niet door hen zelf te verrichten is.

Debbie Janssen 24-02-2022

Tablet besteld
Goede site , voldoende keus
Duidelijk, goede reviews
Snelle en correcte levering

B Zwaan 24-02-2022

Mijn keuze valt op jullie webshop omdat het helder en duidelijk is. Je krijgt per ommegaande bericht over de bestelling en de levering is super snel.
daarnaast zijn wij blij met het product en is er geen retour nodig. Ook dat is duidelijke bij jullie. Alle informatie is aanwezig

Alexander 24-02-2022

De webshop is duidelijk en het werkt snel van keuze tot aan betaling. De prijzen zijn een kleine 5% hoger dan de concurrentie, maar bestellen voor het werk moest bij Coolblue.
De levering en informatie hieromtrent is ronduit slecht. Na bestelling vrijdagochtend tot nu maandagmiddag geen bericht meer ontvangen.
Officiele reactie van Coolblue 01-03-2022

Beste Alexander,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het net even anders loopt dan afgesproken, hier balen wij ook van.

Wij verwachten dat je ondertussen jouw bestelling in je armen hebt kunnen sluiten. Veel plezier ermee.

Coolblue

Marcus Bruin 23-02-2022

Zaterdagavond bestelt en zondagochtend bezorgd. Werkelijk ongelofelijk. Supersnelle levering!!

Robin 23-02-2022

Fijne betrouwbare winkel. Tegoedbon gebruikt zonder houdbaarheidsdatum en binnen 1 dag bezorgd. Zelfs in de storm kwamen ze op de fiets mijn product op tijd bezorgen.

Edwin 23-02-2022

Heldere communicatie, snelle levering, prima verpakkingsmateriaal. Mijn nummer 1 keuze van winkelen voor verschillende soorten producten. Ruime keuze. Ik ben al vele jaren een zeer tevreden klant.

goed en snel geleverd ,zonder problemen. top. 23-02-2022

Door de snelle levering ,en service. mooie prijzen en betrouwbaar. en zal zeker altijd eerst bij cool blue kijken.

Koen 23-02-2022

Top service, mooie wasmachine aangeschaft en direct goed geplaatst en de oude mee genomen.

Aanrader!!

Niels Otjens 23-02-2022

Ik heb er maar 1 keer iets besteld dus kan niet echt over oordelen.
Maar ik heb een aantal dagen geleden besteld en zou de volgende dag geleverd worden maar ik heb het nog steeds niet en ze weten ook niet wat er mee gebeurd is.
Pakket staat nu nog steeds dat het in is gepakt maar meer ook niet.
Kreeg ook geen bericht dat er vertraging is,dus heb zelf maar contact opgenomen maar daar kom ik ook niet verder mee

Gerard 23-02-2022

Het totaal. Goede webshop. Handleidingen en tips op de website. Bestellen met de app, Duidelijke mails over de bestelling en voortgang, Het kunnen ophalen en kunnen betalen in de zeer goed georganiseerde winkel. Correcte en vriendelijke medewerkers. Ik heb inderdaad het gevoel dat ik als klant centraal sta.

Tim 23-02-2022

Afgelopen week een ps game besteld, bij coolblue de laagste prijs. Spel in de avond besteld maar de volgende dag werd deze al bezorgd. Door een fietskoerier. Noem me een linkse rakker maar ik vind het mooi dat het milieu hierdoor weer een beetje wordt ontzien.

Sebastiaan 23-02-2022

Fijne winkel met erg goede service. Bezorging was ook dik in orde. Niets aan te merken op het gekochte product.

Mark 23-02-2022

Snelle verzending. Pakjesgemak optie is erg handig! Artikel was goed omschreven met prima foto's.

Janse 23-02-2022

Prima klantenservice, bezorgen volgens afspraak en keurige bezorgers. Is prima en een aanrader

C. de Wachter 23-02-2022

Veel keuze en snelle, correcte levering, zelfs in de stortregen! Goed gedaan!

Joël 23-02-2022

Zaterdag 19 februari heb ik een iPhone 11 besteld voor mijn dochter. Deze zou de volgende dag bezorgd worden. Zaterdagavond laat een mail met de bezorgtijden voor zondag ontvangen, dus alles leek goed. Zondagochtend vroeg een sms-je dat de bestelling tussen 12-13 bezorgd zou worden. 12:10 uur vervolgens een mail dat mijn bestelling niet op zondag geleverd zou worden, maar op maandag. Balen, maar ok, kan gebeuren denk je. Voor maandag een nieuwe bezorgtijd ontvangen. Hiervoor thuis gebleven, maar geen CoolBlue bezorger aan de deur. Dinsdag nog geen telefoon, dus gebeld met de klantenservice. Excuses voor de slechte communicatie richting mij. Na enige tijd in de wacht was het antwoord dat de iPhone een dag later (woensdag) echt bezorgd zou worden. Ok, weer wachten dus. Nu is het woensdag en waar ik al bang voor was: weer geen bezorger, status bezorging On Hold in het statusoverzicht en nog steeds mijn al lang betaalde iPhone niet in huis. Daarom weer met de klantenservice gebeld om mijn bestelling te annuleren. Door de onduidelijke en ondermaatse communicatie en het meermaals schuiven met de bezorgdatum is het vertrouwen in CoolBlue als betrouwbare partij weg. Wat ik jammer vind, omdat eerdere ervaringen met CoolBlue wel positief waren. Mijn bestelling is geannuleerd en nu wacht ik totdat mijn geld terugkrijg. Hiervoor zal eerst de iPhone vanuit de distributeur teruggestuurd moeten worden naar Coolblue. Een reden waarom mijn iPhone keer op keer niet is bezorgd heb ik niet ontvangen. Als follow-up naar een klant zou dat in dit geval het minimale zijn. Helaas geen CoolBlue meer voor mij in de toekomst!
Officiele reactie van Coolblue 01-03-2022

Beste Joël,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het zo mis is gelopen met de levering van jouw bestelling. Natuurlijk baal je, dat doen wij ook.

Jouw casus maken wij bespreekbaar met onze vervoerder. Ons excuus voor dit ongemak. De annulering maken wij natuurlijk netjes in orde.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Robin Antonipillai 22-02-2022

Belabberde service Coolblue
Coolblue staat normaal bekend om de uitstekende service, maar dit lijkt flink te zijn verwaterd naarmate het bedrijf is gegroeit. Mijn Gopro die ik nog weinig heb kunnen gebruiken vanwege corona had een defect. De Gopro viel na kort gebruik uit, terwijl deze volledig was opgeladen en ging dan niet meer aan. Gelukkig was mijn Gopro nog binnen de garantie. Ik stuurde mijn Gopro september 2021 terug voor reparatie en kreeg deze na een maandje ongeveer teruggestuurd met de melding dat het was opgelost. Echter bleek tot mijn verbazing dat er niets was gerepareerd, omdat de reparateur niets heeft kunnen vinden. Ik zat dus nog steeds met mijn defecte gopro. Vervolgens heb ik november 2021 mijn gopro weer teruggestuurd met een filmje van het defect en tot de dag van vandaag nog niet terug. Ik heb meerdere keren gemaild en krijg steeds weer vriendelijke, maar totaal nutteloze mails terug. In januari 2022 heb ik een prachtige backpackreis gemaakt naar Colombia wat een uitgelezen kans had geweest om mijn gopro te gebruiken. Helaas kon ik deze niet meenemen door het belabberde handelen van Coolblue. Ik ben het vertrouwen in jullie kwijt.

Gijsbert 22-02-2022

Coolblue beloofde levering binnen 24 uur van het artikel dat ik bestelde. Donderdag besteld, vrijdag moest het binnenkomen, zaterdag moest ik het meenemen op reis naar het buitenland. Maar: track and trace werkte niet, want het artikel werd maar niet aangeleverd bij Post.nl... Uiteindelijk dinsdag geleverd. Mogelijk speelde storm Eunice een rol, maar toch kan Coolblue beter geen belofte doen als het bedrijf die niet kan waarmaken.
Officiele reactie van Coolblue 25-02-2022

Beste Gijsbert,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de bezorging van je product langer heeft geduurd dan normaal. Zeker wanneer je het graag mee wilde nemen op reis naar het buitenland. Sorry hiervoor!

Natuurlijk is het nooit fijn wanneer je langer moet wachten op je pakketje. Echter, kunnen we een levering binnen 24 uur nooit helemaal garanderen. In dit geval heeft inderdaad storm Eunice meegespeeld waardoor er vertraging is opgelopen.

Gelukkig heb je het dinsdag alsnog ontvangen. Hopelijk heeft het niet te veel ongemak opgeleverd gezien je reis naar het buitenland.

Coolblue

Ad 22-02-2022

Snelle en goede service. Makkelijk zoeken op de site.
Zelfs op zondag kwam de bezorger langs.

Guy 22-02-2022

Nog niets ontvangen. Na meerdere telefoons naar Coolblue werd mij gezegd dat er enkel kon opnieuw geleverd worden na 5 dagen.