Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4100 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rein 23-07-2022

Door een goede advisering en een gunstige aanbieding heb ik voor dit product gekozen.
De vriendelijke website was hier debet aan

Coolblue 23-07-2022

Coolblue is voor mij ook pure klasse een bedrijf die zijn afspraken altijd nakomen!

Tamara 23-07-2022

Hele goede service en snelle levering. Aardig en net personeel.
Goede producten voor eerlijke prijzen.
Heel blij met coolbleu!

Aad Zwartepoorte 23-07-2022

Altijd keuze, altijd voorraad, altijd op tijd. In de winkels prima service, geduld en goede uitleg. Dit is gebaseerd op jaren kopen bij Coolblue. Perfect. I rest my case

Abel Doolaard 23-07-2022

Coolblue is en blijft echt mijn favoriete zaak! Altijd een super fijne klantenservice (welke je gelukkig bijna nooit nodig hebt), producten zijn altijd goed en vandaag besteld is morgen in huis.
Ik heb één keer een product gehad dat na een bepaalde tijd kapot ging, toen kon ik kiezen tussen of een refund of een nieuw product en dit was allemaal geen enkel probleem.
Top zaak!

linksys 23-07-2022

ik vind coolbleu een goede winkel in wat ik er heefd gekocht en wat ik er nog ga kopen een geweldige winkel

Cs 23-07-2022

Snelle levering en keurig op de vooraf aangegeven tijd bezorgd. Sms 15 minuten vooraf.
Erg tevreden.

Bo 23-07-2022

Cool Blue' winkel in centrum Nijmegen was een aangename verrassing op 18-7-22. Had het kado voor mijn zoon ook thuis kunnen laten bezorgen want dat doet Cool Blue' Ltijd heel netjes, maar dacht " de vierdaagse is deze week groot feest in Nijmegen, dus wat let mij om even naar het centrum te fietsen en bij de Cool Blue'winkel naar binnen te lopen."
Werd keurig ontvangen door een Cool Blue medewerker die mij iets te drinken aan bood omdat ik moest wachten tot ik aan de beurt was om mijn pakketje op te kunnen halen. Werd heel snel aangesproken door een andere Cool Blue medewerker die me meteen verder hielp en erg vriendelijk was ook. Met een prettige winkelervaring rijker ben ik nog even het vierdaagse gevoel gaan proeven.
Zeer de moeite waard.
Cool Blue ook ! 😉
'Viva Gladiola '

M.W. 23-07-2022

Ben al vele jaren klant maar heb niet zo vaak besteld de laatste tijd. Was echt een top bedrijf altijd, qua vriendelijkheid, snelheid en klanten service. Dat gaat volgens mij echt merkbaar achteruit. Wacht bijna een week voor een besteld product, 1 lullige email gekregen zonder goede uitleg, verder geen communicatie. Alles waar Coolblue goed in was, kan de concurrentie nu net zo goed of beter. Lijkt net het Apple syndroom....

Beste meneer/ mevrouw,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen dat het niet helemaal loopt zoals je had mogen verwachten. Hier balen wij ook van.

Helaas bevat jouw review geen ordergegevens. We kunnen je daarom hier niet verder helpen.

Onze klantenservice zit voor je klaar.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Ed Bosscher 23-07-2022

Als één van de eerste “leveranciers” het door mij al lang gezochte product op voorraad. ‘s-Avonds besteld, meteen bericht met status; volgende ochtend keurig afgeleverd. Alles voor een glimlach werkte dus letterlijk😊

Richard 23-07-2022

Nadat mijn bestelling was geplaatst werd deze 2 keer een dag uitgesteld van bezorgdag . Een medewerker van Coolblue er voor gezorgd dat de bestelling de derde dag bezorgd werd.
Nu kan je je afvragen , heb je dan geen geduld ?
Dat heb ik wel maar Coolblue heeft een regel wat bezorgen betreft. En dat maakte ze niet waar.
Toch is in mijn ogen alles heel vlot afgehandeld met een tegemoetkoming voor het ongemak.
Bij deze raad ik Coolblue aan omdat zij allemaal erg vriendelijk en een ongemak zo snel mogelijk oplossen.

Willemke 23-07-2022

Netjes en snel geleverd. Goede communicatie..
Product voldoet aan de verwachting.

Dana 23-07-2022

Betrouwbare aanbieder. Bestelling wordt snel geleverd en nr wordt daar goed over geïnformeerd! In het geval van problemen, is Coolblue goed bereikbaar en helpen ze met het vinden van een adequate en snelle oplossing.

Ad 23-07-2022

Prime webshop.
Goede en overzichtelijke informatie, het artikel was scherp geprijsd en de levering was buitengewoon snel.

Els 23-07-2022

Zeer overzichtelijke website. Duidelijke weergave van de producten. Simpele manier van bestellen zonder "kleine" lettertjes.
Supersnelle levering met Post NL

wim 23-07-2022

Vandaag (zaterdag) een inbouwmagnetron proberen te bestellen. Bij het betreffende product staat: "Zaterdag voor 23.59 uur besteld, zondag gratis bezorgd". Het betreffende artikel in mijn winkelwagentje geplaatst en daar blijkt dat de genoemde gratis bezorging € 19 kost. Dus maar eens bellen. Na 20 minuten een vriendelijke medewerker aan de telefoon die weet te zeggen dat "gratis" een fout op de site was. Toen ik daar geen genoegen mee nam is ze gaan overleggen en na geruime tijd bleek ze mij een voucher van € 10 (!) te kunnen aanbieden. Ik heb gezegd dat ik het daar niet mee eens was, omdat Coolblue "gratis bezorging" blijkbaar gebruikt om klanten te lokken en dat ik het artikel wel ergens anders ga kopen.

Beste Wim,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende klantreis. Wij begrijpen dat je baalt. Dit is ook niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor ons excuus.

Binnen Coolblue maken wij deze situatie bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

V.R 23-07-2022

Makkelijk en overzichtelijke shop met duidelijke advies en overzicht features van een product

Danny 22-07-2022

De Coolblue website is overzichtelijk en heel goed ingedeeld. Alle informatie is duidelijk. Er worden plus- en min punten genoemd en er is allerlei advies te vinden. Daarnaast leveren ze heel snel en de prijzen zijn super concurrerend. Ze doen precies wat ze zeggen. Ik ben heel tevreden!

Erik 22-07-2022

Makkelijk shoppen via de app. Alleen jammer dat als er aangegeven staat nu bestellen is morgen in huis maar in werkelijkheid gaat die belofte niet op.

GP 22-07-2022

Coolblue heeft het verkeerde artikel gestuurd en nu mag ik wachten en wachten op het goede artikel.

Beste meneer/ mevrouw,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling de dupe is geworden door de drukte bij ons. Daar balen wij ook van.

Ons excuus voor het ongemak.

Marian 22-07-2022

Coolblue is snel in het leveren van de bestelling. Je krijgt een vrij nauwkeurige tijdslot voor het levermoment, wat heel fijn is. En het beste is wel dat mijn bestelling met de fiets is gebracht, lekker duurzaam.

Aristo Adamidis 22-07-2022

Levering televisie

Ze houden zich niet aan de afgesproken leverdatums (2x achter elkaar zelfs niet) ,je moet er zelf achteraan bellen en ze proberen je dan af te wimpelen met een voucher van €40,- omdat ze dingen beloven die ze niet na kunnen komen. Vervolgens geef ik aan dat ik de televisie dan zaterdag op een aangegeven tijd geleverd wil hebben ,hebben ze ook nog het lef om extra kosten in rekening hiervoor te brengen. Wat een ongelovige slechte klantenservice levert Coolblue ,daar bestel ik dus nooit meer iets.

Beste Aristo,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het langer duurt dan verwacht. Hier balen wij ook van.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Maarten 22-07-2022

Goed en overzichtelijk assortiment, snelle levering en goede service en communicatie

Maris 22-07-2022

Snel bezorgd,in prima staat met duidelijke instructies.
Ook communicatie omtrent aankoop is prima in orde!!!

Caty 22-07-2022

Omschrijving is goed, service is werkelijk met een glimlach en duurzaam bezorging correct op tijd met de fiets! Hier kunnen velen een voorbeeld aan nemen!