Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Tine 19-05-2021

Bij het product stond een goede, uitgebreide beschrijving. Kosten zijn helder.
Het afrekenen ging gemakkelijk. Het bestelde product werd op tijd geleverd. Kortom: erg tevreden klant

H 19-05-2021

Mooi assortiment, goede website, snelle levering, verder heeft Coolblue altijd goede adviezen op de website.

Christian 18-05-2021

Via de website was de robotmaaier snel gevonden. Het was makkelijk om een goed vergelijk te maken. Uiteindelijk heb ik daardoor een goedkopere robotmaaier aangeschaft. Bestellen en betalen ging super eenvoudig. En het mooie was dat de volgende dag de robotmaaier was geleverd en in gebruik. Super geregeld door Coolblue!!

Paulien van den Oever 18-05-2021

Fijne shop, kunt zelf bepalen wanneer het geleverd word, is echt top!
Goede site, duidelijke uitleg.
Keuze was snel gemaakt.

Lian B. 18-05-2021

Ze doen wat ze zeggen. Snelle levering van goede producten. Met veel informatie op de website. Duidelijke instructies en filmpjes.

Miranda 18-05-2021

Website van gebruiksvriendelijk, de bevestiging kwam snel. Ook de vervolginformatie volgde op de afgesproken momenten en de bezorging verliep vlekkeloos.

Ingrid Wildschut 18-05-2021

Je wordt altijd goed geholpen en als je een klacht heb wordt je goed geholpen

Victoria 18-05-2021

Ik had nog nooit eerder bij Coolblue besteld en heb er spijt van dat ik het niet eerder gedaan heb!
Was erg onder de indruk hoe alles gegaan is en de kwaliteit daarvan.
Misschien is het te vroeg, maar als ik uit ga van mijn eerste ervaring, zal ik niets anders willen dan Coolblue!

WilHouben 18-05-2021

Zaterdagavond besteld, zondagmiddag bezorgd. Door twee medelanders met zeer veel humor.

anouk 18-05-2021

Makkelijk alles te vinden online en duidelijke beschrijvingen en snelle verzending helemaal top.

Ton 18-05-2021

Kleine winkel die erg gehorig is en door de opstelling van de schermen is de verkoper, slecht of niet verstaanbaar.
Is klant onvriendelijk in beleving.
Ook waren verkopers druk met elkaar ipv met de klant.

Bestelde telefoon werd uit magazijn gehaald en bij de vraag naar extra bescherming van de telefoon was dit ingewikkeld. Moest naar andere kant van de winkel en waarom ik deze niet online besteld had.
( wil dit toch eerst even zien en voelen?. Is dat raar?)

Moest twee keer afrekenen: en telefoon die besteld was en hierna apart het hoesje en stekker.
Kon niet samen ?

Al met al was de beleving niet fijn. Mocht wel €1000,- afrekenen maar service was er niet naar.

Prijs was de enige reden waarom coolblue mijn voorkeur had.

Erik 18-05-2021

Altijd goede service, handige tools om je keuze te maken en je wordt op de hoogte gehouden van het verwachtte levermoment. Heel tevreden met Coolblue (en grappige filmpjes)

Alexander 18-05-2021

Nog laat besteld, maar toch gewoon gratis de volgende dag zelfs op zondag geleverd.

Super zaak 18-05-2021

Heb een grasmaaier aangeschaft bij Coolblue op zaterdag en is op zondag geleverd. ( super )
Wat bleek op maandag was de prijs met €20,- gedaald, ff een mail sturen en wat denk je na een uur al bericht terug met de veronderstelling en dat het verschil terug gestort wordt op mijn rekening.

Coolblue, helemaal top en ga zo door
Groetjes Victor.

Sabine 18-05-2021

Redelijk tevreden, krijg wat ik bestel.
Maar wederom als al een keer eerder, koop ik een product omdat het volgende dag bezorgd zou worden en weer krijg ik na betaling door dat de levering helaas een paar dagen uitgesteld wordt erg teleurstellend als je ergens voor kiest en betaald

Dave 18-05-2021

Goede duidelijke website en veel mogelijkheden tot bezorging. Ophalen in Utrecht ging ook zeer eenvoudig en snel.

Marvin 18-05-2021

Altijd goede prijzen, betrouwbaar,snelle levering van goederen, overzichtelijke site! Koop er eigenlijk altijd als ik iets nodig hebt!

Erik 18-05-2021

Scherpe prijs en nog snellere levering! Op zaterdag besteld en gewoon op zondag weer koffie drinken. Fantastisch!

Elos 18-05-2021

Top service! En vriendelijk personeel. Bovendien was mijn dochter superblij met haar nieuwe Apple Watch ook nog eens geleverd op zondag. Bedankt voor de snelle service!

Harm Landman 18-05-2021

Vriendelijk ontvanst en was ook gelijk aan de beurt de aardige jonge dame heeft mij goed geholpen

Zelm 18-05-2021

Overzichtelijk, snelle levering en duidelijke + en - per product. Fijne opbouw en indeling van de webiste

Pieter 18-05-2021

Goed product met een snelle en prima levering, oftewel zeer tevreden. Ben er blij mee.

Tom 18-05-2021

Top geregeld. Erg vriendelijke bezorger en snelle levering! Zou er zeker weer bestellen :-)

Eric 18-05-2021

Coolblue is een overzichtelijke winkel/ website waar informatie omtrent de producten goed is te vinden en is altijd bereikbaar bij aanvullende vragen waar snel op gereageerd word.

Richard 18-05-2021

Makkelijk bestellen en het nieuwe kans product was wat er werd beloofd. De bezorging was klasse, keurig op tijd en goed te volgen.