Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4014 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ben 23-11-2022

Bezorging door post nl weer eens 3 dagen te laat. Steeds weer uitstel em wavhten voor niks! Uiteindelijk geven ze het dan bij een afhaalpunt ag!

Beste Ben,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als je bestelling later komt dan verwacht. Het is drukker en jij bent de dupe. Sorry!

Coolblue

Tobi 23-11-2022

Alles was in orde. Site is gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. Makkelijk te vergelijken met alternatieve en/of andere vergelijkbare producten. Levering was snel, goede communicatie via de mail over de levering van de bestelling. Netjes ingepakt en zonder problemen ontvangen. Fantastische service.

Eric 23-11-2022

Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling aankomt en wordt ook nog eens per fiets bezorgd. Vanwege de eigen bezorgdienst weet je dat er niet gesmeten wordt met je bestelde spullen.

Kimberley 23-11-2022

Duidelijke communicatie voorafgaand en na het bestellen. Super snel geleverd!

Kire 23-11-2022

Duidelijk, heldere website. Uitstekende informatie.
Tot slot: geweldig bezorgpersoneel. Professioneel, weten wat ze moeten doen en vooral met een gezonde dosis vriendelijkheid en humor.
Cool Blue: we blijven terugkomen!

Andre Duif 23-11-2022

Coolblue heeft altijd goede producten en de service is top. Daarom ben ik al jaren een vaste klant.

Davemeister 23-11-2022

Snelle levering. Geweldige Black Friday waarbij ik een Nespresso apparaat heb gekocht met 100 cups voor maar 15 piek.

Mo 23-11-2022

Via de cool blue app is bestellen super eenvoudig, er is een snelle levering, en de communicatie in het aankoopproces klopt. Dat is fijn winkelen.

Martijn 23-11-2022

Neee niet betrouwbaar !!!

Binnen 2 jaar de machine 2 keer stuk . En dan geen garantie meer

Beste Martijn,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het anders loopt dan verwacht. Als jouw machine binnen de 2 jaar een fabricagefout vertoont, dan heb je recht op een kosteloze reparatie. Betreft het een gebruikersfout, dan zijn de kosten helaas voor jouw rekening.

Coolblue

Peter 23-11-2022

Zeer goede service. Nette bezorging en installatie. Alles meer dan prima
Kopen al jaren bij Coolblue, maar nog geen slechte ervaring gehad.

Top website 23-11-2022

Duidelijke website en goede productomschrijving. Snelle levering. Je word goed op de hoogte gehouden over tijdstip via track & trance en sms

Dieuwertje 23-11-2022

overzichtelijke site en kan goed vergelijken duidelijk wat er wel en niet op de telefoon zit

Stoker 23-11-2022

Veel keuze en vlotte levering. Installatie ging vlekkeloos en monteur heeft veel handige tips gegeven. Machine draait nu 1 dag en nog steeds naar tevredenheid.blij mee.

Rudi 23-11-2022

Hele goede website, groot assortiment, regelmatig scherpe pauzen, bezorging op tijd. Prima!

bart 23-11-2022

zeer duidelijke site, makkelijk om producten te vergelijken en veel details, scherpe prijzen en leveren heel snel.

Jeffrey 23-11-2022

Ik heb iets besteld in jullie webshop en vond dat de productinformatie zeer duidelijk omschreven was. ‘Coolblue’s keuze’ werkt ook altijd fijn vind ik. Daarnaast was de levering ook snel en netjes en werd ik daar goed van op de hoogte gehouden via de mail.

Atwijn 23-11-2022

Super webshop.
Product makkelijk vindbaar, goed prijs kwaliteit verhouding.
Ook fijn dat je kan aangeven wanneer je het bezorgd wil hebben en duidelijk informatie hierover krijgt.

Wilma 23-11-2022

Ruime keuze, duidelijke omschrijvingen en een super snelle levering door fijne mensen!

weergavenaam? 23-11-2022

Vertraging zending, en extra accu niet bijgesloten, zelf regelen via externe partij

Beste,

Dank je wel voor je review. Een vertraging zit in een klein hoekje, Sorry!

Fijn dat het is opgelost met de accu.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Verwonderd Shop 23-11-2022

De gebruiksvriendelijkheid van de site is erg fijn. Daarnaast is de prijs/product verhouding netjes. De bezorging kwam ook op de afgesproken dag binnen. Tevreden dus!

Super 23-11-2022

Fijne aanbieding van ons koffiezet apparaat. Op zaterdag besteld en zelfs op zondag geleverd. Super geregeld.

Gerard H. 23-11-2022

Ik wilde alleen maar een bestelling ophalen. Dit was het dichtst bij.
Ik was er nog nooit geweest maar werd blij verrast door de persoonlijke en zeer vriendelijke afhandeling.

Hennie 23-11-2022

Gekozen om de goede voorlichting/info over het product, daarnaast was de verzending snel

Maud 23-11-2022

Breed assortiment en een zeer snelle levering. Ik ben altijd zeer tevreden over CoolBlue

E Nieuwenhuizen 23-11-2022

snel, betrouwbaar, overzichtelijke site. CoolBlue top 10 is de beste uitvinding omdat we kopen graag altijd producten die CoolBlue al heeft voor ons getest.