Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jac. Truijen 28-08-2022

goed advies over de minnen plussen van bepaalde tv's en een correcte afhandeling.

Dagmar 28-08-2022

Erg duidelijk en veel uitleg ook over de installatie mobiel.
Vlotte bezorging.

Miel van Herk 28-08-2022

Ik heb gekregen wat ik besteld had, meteen geïnstalleerd en het werkt prima.

Yvonne 28-08-2022

Ik kies altijd voor Coolblue vanwege de snelle levering, en een zeer goede service. Je kan zelfs ervoor kiezen een artikel nog dezelfde dag geleverd te krijgen tegen een zeer kleine bijbetaling. Zo had ik n.a.v. een kapotte koelkast, 's avonds weer een nieuwe in huis staan.
Ook mijn nieuwe wasmachine had ik direct in huis, deze bleek niet goed te zijn en omruilen of een andere wasmachine geleverd krijgen, was geen punt. Wel met verschil van prijs aan bijbetaling uiteraard.
Ook is er veel keuze in de artikelen groep.
Men wordt goed en vriendelijk geholpen.

Klant van Coolblue 28-08-2022

Ik heb al meerdere keren iets bij Coolblue besteld. 2 van de 3 bestellingen de volgende dag nog geleverd door hun eigen bezorg service, netjes op tijd en een bezorgblok van slechts 1 uur zodat je niet heel de dag thuis zit te wachten.

Winny Hartman 28-08-2022

snelle levering, netjes binnen het aangegeven time-frame en de mannen hebben naast het afleveren van de nieuwe wasmachine en het Y-stuk voor de afvoer, ook nog even een extra slangetje op de aanwezige droger gezet en dit aangesloten op het Y-stuk, zodat ik niet telkens de lade hoef te legen.

Henk 28-08-2022

Bestelproces sliep soepel, levering de volgende dag keurig op de gemelde tijd. Pluspunt was dat het per fiets bezorgd werd met een SMS 15 min voor levering.

Marcel 28-08-2022

Duidelijke shop, product goed omschreven en concurrerend geprijsd, snelle bezorging

Elin 28-08-2022

Een erg fijne webshop. Zeer goede klantenservice, snelle levering en een overzichtelijke website.

Marleen/ Herman 28-08-2022

Deze waren goedkoper dan in de winkel waar wij normaal naar toe gaan , dus dat scheelt weer een paar centen

Roy 28-08-2022

Neem een andere bezorgdienst.
Geen PostNL.
Roepen dat je niet thuis ben en dan toch zeggen dat je heb aangebeld.
Officiele reactie van Coolblue 31-08-2022

Hi Roy,

Sorry dat de levering van je product niet voorspoedig is gelopen. Dit is natuurlijk niet leuk.

We hopen het een volgende keer beter te kunnen doen.

Coolblue

Jorina 28-08-2022

Recent een wasmachine gekocht bij Coolblue. Waar ik vooral enthousiast over ben is de bezorgservice.
Op zaterdag besteld en op zondag stond de wasmachine al thuis te draaien.

De bezorgers maakte het een echt feestje. Top!

H.C. Peerdeman 28-08-2022

Eenvoudige powerbank besteld en de volgende dag bezorgd,
De powerbank kon evenwel niet worden opgeladen!
Met behulp van de garantie-side was het eenvoudig om hem te retourneren. Nu in afwachting van identiek nieuw exemplaar.

H de Jong 28-08-2022

Winkelen met een glimlach.
Altijd duidelijke en heldere informatie, over de producten maar zeker ook over je levering..
En weet je even niet precies welke je moet hebben,dan bied de coolblue keuzehulp de juiste raad.

Anoniem 28-08-2022

Snelle levering, goede communicatie over de levertijd en vriendelijke bezorgers

Jorik 28-08-2022

Online besteld, afgehaald en betaald in de winkel wanneer het mij uitkomt: ideaal!

Jacqueline 28-08-2022

Prima uitleg, goed product. De bestelling kwam een dag later. Daar werd ik netjes over geïnformeerd, met een duidelijker en prettig leesbare e-mail.

Peter 28-08-2022

Goede klantenservice. Zeer goede bezorgers c.q. installateurs. Precies op tijd,zoals afgesproken.

E.Akay 28-08-2022

Price was good. Delivery was in two days for the wasdroger. The guys who brought the product was on time. Everything was good I think.

Jack 28-08-2022

Duidelijke website en snel milieuvriendelijk geleverd.
Goede prijs en gratis verzending.

Emiel 28-08-2022

Gebruiksvriendelijk, snelle en correcte levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

U 28-08-2022

Coolblue heeft een zeer groot assortiment en heel veel op voorraad. Een zeer snelle levering, en als een product een keer niet bevalt is het prima geregeld om het te ruilen voor een ander product! Tevens een goede service in de winkel!

Kees 28-08-2022

We kochten nu een Fellowes shredder. Het advies en de levering door CoolBlue waren perfect zoals altijd. Goed product en snelle levering.

Seymon Hydenko 28-08-2022

Altijd behulpzaam en snel met verzending, de prijzen zijn ook laag. De consistentie is hoog want ik heb ze nooit anders ervaren.

Sandra 27-08-2022

Ik had een nieuwe printer nodig, en wat erg fijn was, was de printerhulp zodat ik een beter idee kreeg van waar ik op moest letten en wat voor mij belangrijk was. Daardoor bleek dat ik eigenlijk een ander apparaat nodig had dan ik eerst dacht. Toch gekozen voor een all in one printer. Over de levering nog gebeld, de wachttijd was wel vrij lang, maar toen ik iemand aan de lijn kreeg was die heel erg vriendelijk en behulpzaam. Hij heeft de bestelling voor mij in orde gemaakt, ik kreeg de betaallink en kon gelijk betalen. Ook de vragen over evt. installatie leken goed beantwoord en zag dat er ook via de website nog hulp was bij installeren. De volgende dag werd de printer bezorgd. En tot mijn verbazing is het mij als niet technisch persoon het apparaat ook nog zelf te installeren en het werkt!