Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Saskia 11-07-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle service en betrouwbare bezorgdienst

Jolanda van der Hoek 11-07-2022

Leuke site, vriendelijke bezorging en hou van jullie humor op de verpakkingen, bezorgauto’s en fietsen en in de reclame

René de Beer 11-07-2022

Niet de goedkoopste, wel de beste qua service en advies. En vooral ook: betrouwbaar.

Duif 11-07-2022

Vertraging op vertraging…. Klantenservice die niet reageert…. Volgende keer toch maar weer ***.
Officiele reactie van Coolblue 13-07-2022

Hi Duif,

Wat jammer dat je bestelling zo is vertraagd. We snappen dat dit een tegenvaller is.

Door drukte kan het zijn dat onze klantenservice ietwat minder snel reageert. Toch is het de bedoeling dat je doorgaans binnen een dag wordt geholpen. We hopen dat je probleem inmiddels is opgelost!

Coolblue

Remcko Dannenburg 11-07-2022

Het bestellen gaat heel erg makkelijk en de bevestigingen daarvan heb ik snel ontvangen.
De aangekondigde bezorging (tijdstip van - tot) werd niet gehaald en daar werd weer een bericht voor verzonden.
Na ontvangt bleek het aangekochte niet op te starten.
DE help desk heeft mij daar prima mee geholpen, maar helaas zonder resultaat.
De medewerker bood zelf aan het apparaat te vervangen door een nieuw exemplaar.
De retour stickers werden mij toegezonden en kon het defecte apparaat meegeven aan de bezorger.
Uiteindelijk is de "eerste"' bestelling , ook al is het vertraagd, toch goed opgestart en werkt goed.
De inmiddels opgestarte nieuwe levering en retour zending heb ik gelukkig op tijd, door terug te bellen, kunnen annuleren.
Al met al EIND GOED AL GOED.

Marijke 11-07-2022

Supersnelle levering, duidelijke website en goede prijzen en uiteraard alles met een glimlach 😀

Willy Krabbe 11-07-2022

Coolblue heeft een snelle levering.
Het apparaat werd keurig en netjes afgeleverd.
Ook kan men de verzending hiervan goed volgen.

Rob 11-07-2022

goede site, gemakkelijk items te vinden en zeer snel geleverd...kortom TOP!!!

Marta 11-07-2022

Delivery on time, helpful and friendly workers.
Everything went fast and professional.

Esther 11-07-2022

Het was heel fijn dat de bezorger op tijd kwam, inderdaad met een glimlach. Ook bood hij direct aan mijn oude product (fohn in dit geval) mee te nemen. Dat is onwijs fijn, want anders moet ik ermee naar een container en dat is altijd veel gedoe. Ik ben blij met mijn nieuwe fohn.

Matthias 11-07-2022

App is makkelijk te gebruiken en levering is super snel, volgende dag in huis

JC van Brederode 11-07-2022

Altijd DIK tevreden met Coolblue! Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling en de klantenservice is echt fantastisch 🤩
Dikke 10+ voor Coolblue!

JackB 11-07-2022

Goed assortiment en een goede manier om de verschillende printers naast elkaar te vergelijken. Bovendien levert Coolblue voor een scherpe prijs en is de levering ongekend snel (en dat is heel fijn als je printer kapot is).

René 11-07-2022

Altijd goede en snelle service, levering en prijzen. Breed assortiment en ook veel advies. Alleen maar goede ervaringen

Bruce 11-07-2022

Hulp 10/10
Snelheid 10/10
Duidelijkheid 10/10
Informatie op site 10/10

Beste e-commercebedrijf in NL

Ruben 11-07-2022

Coolblue is een fijne web winkel die altijd wel de volgende dag kan leveren, retouren is gemakkelijk en nooit een probleem mee.

Meestal niet de goedkoopste maar bestel liever met zekerheid dan iets goedkoper met waarschijnlijk een lastigere retour beleid.

Guido 11-07-2022

Een 8 is van mijn kant een laag cijfer voor coolblue. Meestal gaat alles 100% vlekkeloos en is het een tien. Deze keer was het net even iets anders. De bestelling is in twee keer verzonden en daarover was de communicatie wat onhandig. Verder was het wel ok en is alles gewoon goed geleverd.

Anoeshka 11-07-2022

Mijn dossier is lang, alle communicatie is bekend bij Coolblue. Ik zal proberen een samenvatting te geven. Op 7 juni jl. wasmachine met aansluiting besteld. Aansluiting is niet goed gedaan. Bezorger kwam een week later terug. Heeft aansluiting hersteld, maar nieuwe wasmachine stuk gemaakt. Week later is een nieuwe wasmachine bezorgd, weer is aansluiting niet goed gedaan. Week later komt een bezorger en heeft aansluiting hersteld. Ik heb mijn vaatwasser en wasmachine een week niet kunnen gebruiken. Ik ben ruim een maand bezig geweest. Vrij genomen voor niets. Compensatie gevraagd. Ik kon kiezen tussen een droogrek, wasmiddel of wasmand met een voucher van € 25,00. Ook over de aangeboden compensatie was ik niet tevreden. Diverse mails gestuurd. Klantenservice houdt voet bij stuk. Niet alles voor een glimlach. Ik word er verdrietig van. Voortaan denk ik 10x na voordat ik weer iets bij Coolblue bestel.
Officiele reactie van Coolblue 13-07-2022

Hi Anoeshka,

Wat verdrietig dat de levering van je nieuwe wasmachine zo in de soep is gelopen. Wat een leuke ervaring had moeten zijn is veranderd in een drama. Sorry.

Wil je dit verhaal, gepaard met je ordernummer doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken we er nog een keer naar en proberen we het alsnog goed te maken.

Coolblue

Birdy 11-07-2022

Levering was precies op tijd, vriendelijke bezorger! Door de app is nu goed het tijdstip van bezorgen te zien zodat ik niet onnodig lang thuis hoef te blijven.

Antonie 11-07-2022

Bijzonder overzichtelijke website.
Cool, vet, gaaf om regelmatig bij COOLBLUE te bestellen.
Groot assortiment van kwaliteit producten en prima prijs en snelle service.
Altijd deugdelijke verpakking.

Suzanne 11-07-2022

Voor mijn werk wat dingen besteld die ik direct nodig had. Perfect dat de bestelling op tijd binnen is en de service van Coolblue altijd zeer serieus word genomen. Aan mij heb je een vaste klant.

Dirk Mantel 11-07-2022

Goede prijs / kwaliteit verhouding en leveringen worden gedaan zoals vermeld bij het product.
Iets niet in orde, dan kun je een goede service verwachten.

Laurens 11-07-2022

Makkelijke site om te gebruiken. Ook mogelijk om producten met elkaar te vergelijken. Product besteld en de dag erna geleverd. Ook mogelijk om een vvv bon om te wisselen naar coolblue kortingsbon.

Jantie 11-07-2022

Heldere site, veel keuze, goede informatie per product en bovenal snelle afwikkeling en bezorging van bestelling. Ga zo door

Fran 11-07-2022

Coolblue levert goede producten. Is duidelijk in zijn communicatie wanneer ik mijn bestelling kon verwachten, leverde ruim op tijd. Daarnaast waren de monteurs super vriendelijk. Heel erg tevreden.