Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Hendrik 28-12-2021

Ruime sortering grote keuze voor een redelijke prijs , en eenvoudig en makkelijke site , zeer snelle levering ondanks de kerstdagen.! Super zaak.!!

blije telefoniste 28-12-2021

Goede site, betere prijs, gemakkelijk om te bestellen.
Snelle levering ondanks kerst.

Mvtup 28-12-2021

Besteld en volgende dag in huis. Niet voor de installatie optie gekozen maar wel een goede uitleg gekregen van het apparaat. Zeker een aanrader! Altijd goed geregeld

André 28-12-2021

Heb mijn bestelling afgehaald bij de winkel (zuid as) afgelopen vrijdag. Er stond een rij en het regende. Medewerkers deelden paraplu's uit en kwamen met koffie langs. Heel prettig geregeld dus.

Chris Koeling 28-12-2021

Echt een super winkel om producten aan te schaffen. Altijd vriendelijke mensen en perfecte service.

Arjan Verhesen 28-12-2021

Ik kwam uit bij mijn product door een simpele zoekopdracht via Google, coolblue was op dit moment de enige die dit kon leveren voor een goede prijs, de beschrijving van het product op de site van coolblue was helemaal perfect en daarom heb ik ook niet hoeven twijfelen, hij werd zelfs Zondag al geleverd, dit vind ik sowieso zeer bijzondere en super service. De bezorgers waren zeer vriendelijk en hebben mijn bestelling tot in de woonkamer gebracht en zich toch keurig aan de COVID regels gehouden, zeer duidelijk en vriendelijke jongens. Ze hebben me ook nog geïnformeerd over de extra garantie service en 30 dagen bedenktijd, dit wist ik in eerste instantie niet, en was hier ook zeer tevreden over.
Al met al een zeer goede ervaring met Cool blue.
Ik ga hier in de toekomst zeker vaker bestellen.

Rutger2502 28-12-2021

De manier waarop de website van Coolblue je begeleidt in het maken van je keuze is ongeëvenaard. Het aanbod mag af en toe groter, maar verder heb ik niets te klagen.

Kok 28-12-2021

Hebben goede producten. Niet de goedkoopste, maar wel super service. Dat is voor mij belangrijk.

Lisa 28-12-2021

Snel geleverd en ze maken gebruik van een hele fijne leverancier die mij nog even belde toen ik niet gelijk open deed. Niet gelijk weg gelopen of zo. Heel fijn ook de app zelf is erg overzichtelijk en fijn in gebruik.

Michel 28-12-2021

Super snel geleverd tegen een scherpe prijs. en via een omweg mooi al mijn VVV bonnen kunnen inwisselen

Wiefse 28-12-2021

De winkel op de Aalsterweg in Eindhoven is ruim opgezet, kleinschalig, de service is goed, de mensen die er werken zijn vriendelijk, klantgericht en over het algemeen deskundig. Soms gaat er iets mis. Dan weet degene waar ik mee te maken heb net niet genoeg.

Lonneke 28-12-2021

Zeer vriendelijk en efficiënt geholpen met keuze bij aanschaf van monitor. Men dacht echt mee en het mocht ook wat tijd kosten aangezien vele termen mij niet bekend waren. Ook nog geholpen met de bestelling zodat dat vlot gedaan was. Factuur was er dezelfde dag, moest nog voor de kerst gedeclareerd bij werkgever
Kortom, erg tevreden, zeker een glimlach op mijn gezicht .

Judith 28-12-2021

Makkelijk te bestellen op de website en de levering was supersnel en dat per Coolblue fiets.

Debby 28-12-2021

Fijn ruim assortiment, eenvoudige bestelprocedure en heel vlotte (zeker gezien de feestdagen-drukte) levering! Per fiets, dus ook nog eens milieubewust :-)

Marc 28-12-2021

makkelijk, overzichtelijk en erg toegankelijk. kortom zeer gebruikersvriendelijke website en snelle levering ook nog in deze drukke eindejaar periode.

Marcel 28-12-2021

Prima winkelen. Artikelen zijn Goed te vinden. Snel geleverd ondanks de drukte van de kerst en corona.

Top.

Stan 27-12-2021

Fijne eerlijke beschrijving van de producten. Goede klanten service. Vriendelijk bezorgd. Ben erg tevreden.

Mike 27-12-2021

Duidelijke keuzes op de website, overzichtelijke pagina’s met extra informatie om mij te helpen met de juiste keuze. Daarnaast goed op de hoogte gehouden over het moment van levering, die als bonus ook nog eens milieu-vriendelijk op de fiets was!

R12 27-12-2021

De bezorger van onze droger heeft onze oude niet meegenomen terwijl dat wel de afspraak was en ook de verpakkingstroep niet meegenomen. Ook kwam hij 2uur te vroeg en belde niet van tevoren. Daarom
Waren wij ook niet thuis en nam 1 van onze kids het aan (12 jaar). De bezorgt heeft vast gedacht, mooi naar binnen pleuren en wegwezen.

Rosa 27-12-2021

Duidelijke omschrijving en uitleg.
Zelfs voor iemand die altijd ruzie heeft met apparaten word ik bediend met een goede en duidelijke uitleg.

Michiel 27-12-2021

Naast dat Coolblue altijd heel snel en correct levert, geven ze als extra service ook vaak handige tips en informatie over de gekochte producten.

L. 27-12-2021

Snelle service, enorm vriendelijk personeel, goed en degelijk product. Gekozen met dank aan de uitgebreide omschrijving op de website.

Theo J. 27-12-2021

Door Corona kon dit alleen bij de winkel afgehaald worden.
Vriendelijk geholpen, ondanks dat we 23 mensen voor ons hadden in de rij, maar uiteindelijk kon dit cadeau voor mijn kleindochter onder de boom.
Coolblue had hem tenminste op voorraad.

lidwien geldermans 27-12-2021

Gezien mijn leeftijd van 77 heb ik regelmatig hulp nodig bij mijn IPad of pc.
De helpdesk in de winkel aan de Gustav Mahlerlaan in Amsterdam wordt bemand door hele aardige jongemannen. Ze zijn zo deskundig en aardig dat ik bijna voor mijn plezier bij hen aanklop. Gelukkig verveel ik me nog helemaal niet en zal ik hen dus niet voor niets raadplegen.
Was getekend ,

Dirkje 27-12-2021

Coolblue doet altijd wat het belooft! Bestellen is heel simpel, keuze genoeg en het bestelde item wordt bezorgd binnen de afgesproken tijd.