Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Jolanda Loevering 04-05-2021

Vind het altijd prettig om bij Coolblue te kijken.. Als je ergens mee zit kun je het ze vragen. ( ook online ) en ze geven
altijd netjes antwoord / advies.
De site is makkelijk in gebruik...
Ik zou het anderen zeker aanraden...

Sanne 04-05-2021

Alles staat goed aangegeven. Prima reviews. Tevens zijn de bezorgers top. Brengen de grote TV naar binnen en geven goede uitleg over de verzekering e.d.

Herman Meijer 04-05-2021

Op zaterdag bestellen en op zondag kwam een TNT jongen vanuit Amsterdam om het te brengen.
Vorderingen met bestellen niet te missen door voortdurende updates. Grappig om op de kaart te zien waar de bestelauto was en hoeveel klanten hij nog had alvorens bij mij te zijn.
Het gratis lange retourbeleid wekt vertrouwen. Mooi item gekocht voor de gunstige prijs.

Frans 04-05-2021

Gemakkelijk om iets aan te schaffen en vervolgens zeer goede informatievoorziening.Daarna ook vriendelijk en kundig te woord gestaan door klantenservice.

Wim 04-05-2021

Geweldige de sevice zaterdag besteld
Zondag verzonden door Post Nl
Veel informatie van coolblue als het onderweg is tot het geleverd word
zeer de moeite om weer te bestellen bij Coolblue een verdiende 10

I 04-05-2021

Een duidelijke webshop, waar de producten makkelijk te vinden zijn. Vooral de vergelijkingen, uitleg en tips ervaar ik als positief. Super klantenservice die ook verstand heeft van wat ze moeten doen en hoe ze het beste kunnen helpen.

DB 04-05-2021

Ben erg goed geholpen in de winkel! Duidelijke uitleg gehad hoe alles werkte. Fijn ook dat het niet gehaast ging en echt tijd werd genomen voor de klant. Heel erg tevreden.

MadMax 04-05-2021

Snelle levering. Op de dag van levering wordt op een uur nauwkeurig getoond hoe laat men komt plus een sms bericht dat de bezorger met een kwartier zal arriveren. Milieuvriendelijk met de fiets gebracht en ook de verpakking wordt op een milieuvriendelijke wijze gekozen. Uitstekend functionerende website ook.

Sanne 04-05-2021

Simpele en overzichtelijke website met een ruime keuze aan producten zonder dat dit een overkill is en je verloren raakt in het aanbod.
Enige puntje van aandacht is de grootte van de doos; de doos was behoorlijk groot voor het product dat we besteld hadden. Het werd weliswaar wel binnen een dag bezorgd!

Niels 04-05-2021

Besteld en volgende dag in huis is heel plezierig. Router ter vervanging van de Asus router die het na jaren begeven had van de zomer. Instellen ging prima en wifi in huis is top. Router heeft veel opties en dezelfde interface als de vorige dus dat is fijn.
Bij het instellen moet je wel even om de wizard heen als je dit zelf wilt regelen maar dat lukte prima.

Ellen 04-05-2021

Een hele prettige winkel, snel en fijne service! Als er iets met het product is heb je ook altijd makkelijk en snel contact met de servicedesk

Melanie 04-05-2021

De levering was helemaal top!
Volgende dag was mijn bestelling in huis.
Op het moment van bezorging was ik niet thuis en belde de bezorger netjes dat ze aan de deur stond.
Ze was later dan de vooraf aangegeven tijd, maar heeft daar meerdere malen haar excuus voor aangeboden.
In samenspraak heeft ze het pakket bij de buren afgegeven.

Gert 04-05-2021

Uitgebreid assortiment voor een concurrerende prijs en zeer snelle bezorging.

H.J. ter Bruggen 04-05-2021

Hele snelle service en scherpe prijzen. Niet te geloven, zaterdagmiddag besteld en zondag al bezorgd.

Nick 04-05-2021

Product makkelijk te vinden en goed te vergelijken. Eenvoudig bestellen en snel geleverd. Redelijk goede inschatting van levertijd ook.

Steve Koutros 04-05-2021

The rest of Holland can learn what service means by looking and watching CoolBlue

Jelle 04-05-2021

Een tweedekans koelkast besteld, die op zondag nog kon worden geleverd. Erg vriendelijke en goede bezorgers die de koelkast hebben afgeleverd, zelfs in de ruimte waar deze moest komen staan . Ook de afstemming voor bezorging was erg prettig met vooraf een belletje, duidelijk tijdslot waarin ze kwamen en dus uitstekende service. Ook nog eens voor een prima prijs :).

Charissa 04-05-2021

Makkelijk zoeken en vergelijken van producten, een ruime keuze, veel informatie per product om een goede keuze te maken. Snel verzonden, helaas dit keer wel vertraging opgelopen, maar dit kwam door PostNL en niet door CoolBlue. De prijs wat aan de hoge kant, want vond even later hetzelfde product goedkoper elders, maar ondanks dat blij met mijn aankoop.

Robert-Janssen 04-05-2021

Een degelijke shop ,die op al mijn vragen een prima antwoord had en de daaruit voortkomende bestelling met een goede
verpakking leverde ! een prima werkende laptop zover ik nu kan zien!

adri satter 04-05-2021

Voor een kennis een Chromebook aangeschaft. Deze dame is 75 jaar.
Na vragen wat ze doet met de laptop kwamen we tot de conclusie dat Chromebook een goede investering voor haar is.
Op de site van Coolblue gekeken
Hier staan veel Chromebooks. met de informatie op de site konden we een goede keuze maken.
De levering was snel en goed

Indra 04-05-2021

De website van Coolblue heeft een erg goede filterfunctie. Hierdoor is het voor mij gemakkelijk om precies dat product te vinden dat perfect aansluit op mijn wensen. Mijn bestelling is snel verzonden, ik heb het pakket de dag na mijn bestelling ontvangen.

Familie van der Walle 04-05-2021

Zoals vermeld op de website van Coolbleu voor 2300 uur besteld, volgende dag in huis. De aangeschafte TV werd zelfs voor de middag nog geleverd. Ook was het bestelproces netjes te volgen en via post.NL werd de geschatte aankomsttijd accuraat doorgeven.  De site was ook overzichtelijk en de nodige filters zijn toe te passen om de gewenste selectie te kunnen maken. Ook werd er een mail gestuurd met handige tips en tricks.
Al bij al dus een tevreden klant, blij met de aanschaf.

Josephine Steffens 04-05-2021

Goede correcte en snelle service en levering. Erg tevreden en goed assortiment

Peter 04-05-2021

Uitstekende prijs/kwaliteit, eenvoud in bestellen en snelle en kundige levering.

Sandra 04-05-2021

Snelle levering door een vriendelijke koerier. Bestelling is in orde en naar wens.