Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Daphne 11-08-2022

Altijd snelle en vriendelijke communicatie.
Zit je met een vraag, dan kan je altijd bij ze terecht!
Zeer snelle leveringen!

vosje@69 11-08-2022

duidelijke en toegankelijke site
snelle levering; doen wat is beloofd;
supervriendelijke service; helpen waar ze kunnen.
Altijd fijn om iemand aan de telefoon te hebben die hoorbaar plezier heeft in zijn werk!

Zeger 11-08-2022

Coolbleu is super klantvriendelijk en super snel in levering ben super tevreden ook over de grapjes in de mail

Anna Deems 11-08-2022

De site is overzichtelijk, biedt handige vergelijkingsfuncties en filters, en is heel informatief. Bij alles, zoals verschillende specificaties, staat uitgelegd wat het is. Informatie over levertijd is ook altijd helder en accuraat. Ervaringen in de fysieke winkel zijn overigens ook goed (zoals behulpzaam en eerlijk advies bij het uitkiezen van een nieuwe laptop).

Sylvia 11-08-2022

De bestelling kwam de andere dag goed verpakt binnen. De tablet werkt zoals ik hoopte prima. De poes was blij met de doos en ging er gelijk in zitten.

Linda van der Lem 11-08-2022

Overzichtelijk. Snel kunnen bestellen en snel geleverd. Ipv 2 bezorger was er maar 1 die de wasmachine moest tillen. Dat vond ik ergonomisch gezien niet juist .. wel keurig half uur tevoren gebeld dat hij eraan kwam.

John 11-08-2022

Coolblue is snel, geeft goede koop adviezen en ook fijne gebruik-tips! Ze doen inderdaad alles voor een glimlach.

koos 11-08-2022

meerdere artikelen gekocht zeer tevreden en bezorging op tijd en tevreden over het artikel

René Willemsen Deventer 11-08-2022

Ik koop al jaren bij Coolblue en elke keer leveren ze wat ze zeggen. De eigenschappen van het te kopen product staat zeer duidelijk op de website en via het keuzemenu is het gemakkelijk kiezen. De prijzen zijn zeer concurrerend, bezorging op tijd, kortom perfect. De reden van een 9 ; er is altijd ruimte voor verbetering.

Sani 11-08-2022

In een woord super! Vlot besteld, de dag erna al geleverd. En het product voldoet aan mijn verwachtingen. Heel blij!

Wendy 11-08-2022

Goede service, goede prijzen. Eerlijk. Ga voor alle elektronica spullen eigenlijk altijd naar Coolblue m.

Kimberly 11-08-2022

Prima webshop. Fijn om reviews te lezen. Helaas product met deken geleverd. Meteen retour gestuurd. Duidelijke instructies. Daarna mail gekregen dat er een tegoed klaar stond. Raar. Gebeld met klantenservice. Die informeerde mij dat er een fout gemaakt was. Product was niet meer voorradig dus wilde graag bij andere winkel bestellen.
Gelukkig in orde gemaakt dat ik mijn geld retour kreeg. Zou wel een week gaan duren helaas.

Danielle 11-08-2022

Echt super geleverd, aangesloten en vriendelijke bezorgers. Helaas was er geen ruimte om mijn oude koelkast mee terug te nemen. Dat wordt nu nog opgelost.

Ruurd 11-08-2022

Prijzen en leveringen conform hetgeen beloofd is bij aankoop op de site.
enzovoort enzovoort.

Lars Haafkes 11-08-2022

Besteld volgende dag in huis werkt perfect ook goed aangegeven in handleiding hoe alles werkt

Tim 11-08-2022

Ik heb nog nooit een negatieve ervaring gehad met Coolblue, ook niet met retour zendingen.
Top bedrijf

Peter R 11-08-2022

Goede site met vergelijkingsmogelijkheden en uitleg over producten. Je kan naast bezorgen ook langs in winkel

Brum 11-08-2022

Prima site, snelle levering
Vriendelijke jongens bij levering.
Keurige communicatie tijdens afleveren. Netjes mail gehad, sms en gebeld.
Cool blue fijn bedrijf👍

van Delft 10-08-2022

Mooie aanbieding gevonden voor een meer dan prima laptop. In mijn ervaring is Coolblue het kleine prijsverschil waard door de service die geleverd wordt, maar in dit geval was ik zelfs een heel stuk goedkoper uit dan bij de concurrent. Levering was absurd snel (binnen 12u). Enige punt van kritiek is dat het mij onduidelijk was hoe het zat met de jaar gratis Norton. Hier bleek een aparte pagina voor te zijn, maar daar kon ik zowel in mijn bestelbevestiging als bij het pakketje zelf niks over vinden en heb ik contact moeten zoeken via de helpdesk.

SB 10-08-2022

Betrouwbare webwinkel. Met veel reviews is een goede keuze te maken voor een bepaald product. Snelle en betrouwbare levering.

Gerda 10-08-2022

Goede en snelle levering. Ook wordt goed aangegeven wanneer het bezorgd wordt.

Ferrie 10-08-2022

Producten makkelijk te vinden en te vergelijken met elkaar, voldoende informatie, om de juiste keuze te maken.

Verhoeks 10-08-2022

Fijne website met goed advies. Overzichtelijk en praktisch. Al vaak besteld en dat blijven we ook doen.

Max 10-08-2022

Zeer uitgebreid aanbod maar je kunt op de website goed filteren op zaken die je belangrijk vind. Je vind duidelijke uitleg, soms met een filmpje. Ook de plus- en minpunten van het artikel worden aangegeven en je kunt makkelijk de reviews terugvinden bij het product.
De mogelijke extra opties of producten (denk aan een hoesje of kabel) die van toepassing zijn op jouw gekozen artikel worden ook handig aangegeven.
Tel daarbij nog op: een snelle levering (ook op zondag) of afhalen in een winkel en een mail waarin je alvast tips ontvangt voor het door jouw bestelde artikel zorgen voor een fijne winkelervaring.

Peter D., Breda 10-08-2022

Supersnel, accurate leveringsinformatie, goede productinformatie. Hier kan menig webwinkel niet aan tippen