Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Shrn 08-04-2021

Zeer tevreden over de keuze en service, netjes optijd bezorgd. Geen minpunten.

sjefke mirakel 08-04-2021

ik stond verwonderd te kijken dat jullie ook BBQ kolen hadden en dan ook nog eens Cubaanse kwaliteit (goede kwaliteit dus) branden lang en constant. ik had ze op zondag besteld en het pakket van dik 15 kilo kwam de volgende dag al aan. super snel dus!
goede kwaliteit , goede service en snel geleverd!!

Desi 08-04-2021

Avons besteld de volgende dag geleverd. Makkelijk dan zit ik niet zonder koffie

D. E. 08-04-2021

Alles duidelijk. Snelle levering. Goede aanbieding. Duidelijke communicatie. Uitstekende ervaring.

Ed 08-04-2021

Ik bestel regelmatig bij coolblue en eigenlijk altijd goed , zoals het hoort maar niet zo vaak meer ziet

Maurice 08-04-2021

Echt uitstekend hoe je op de hoogte wordt gehouden van je bestelling.
Heb bij Coolblue de Oculus quest 2 aangeschaft en ging heel vlotjes.
De eigen bezorg dienst van Coolblue is ook perfect en daar kan post.nl wat van leren.
Ook dat er gevraagd wordt of oudere apparatuur of batterijen meegenomen kunnen worden.
En dat op de bakfiets .
Ik ben dus zeer tevreden en kom er zeker weer.

Meriam Roelands 08-04-2021

Coolblue is een fantastische webwinkel. Zeer duidelijk alles omschreven en bestellen en afleveren gaat super goed. Mijn favoriete webwinkel!

Ingrid 08-04-2021

Gebruiksvriendelijke site , eenvoudig bestellen,betalen , en de volgende thuisbezorgd ... op tijdstip dat je zelf het beste uitkomt ...

Maikel 08-04-2021

Ik heb een Makita Decoupeerzaag gekocht. Ik zat nog te twijfelen om het wel via Coolblue te doen of toch ergens anders, omdat deze website vaak een paar euro prijziger is. Ondanks dat een goede keuze gemaakt door bij Coolblue te bestellen. Snelle, goede levering maar ook garantie op het product.
Maar vooral zijn ze ten allen tijd goed bereikbaar, voor als er ooit aan de hand is.

Valerie 08-04-2021

Ik heb hier mijn iPhone 11 Pro besteld omdat deze erg laag geprijsd was in vergelijking met andere websites. Fijne en betrouwbare levering, was de volgende dag al bezorgd op de CoolblueFietst service! Van te voren kreeg ik ook een mailtje dat de bezorger onderweg was en het dus binnen 15 minuten bezorgd werd.
Ik bestel hier voortaan zeker vaker!

Danielle 08-04-2021

Snel en gebruiksvriendelijke website, snel in huis, product beviel niet dus snel en makkelijk gratis teruggestuurd.

Tonny 08-04-2021

Duidelijke webwinkel, informatie over producten zijn prima.
Bestelling en betaling probleemloos.
Aflevering van bestelling als toegezegd tijdens het bestellen.
Kortom; uiterste tevredenheid

Nico 08-04-2021

Een zeer goed bedrijf met scherp geprijsde producten en een snelle levering. De klantenservice van Coolblue is ook uitstekend.

Elly 08-04-2021

in de shop bij de artikelen uitgebreide informatie. na bestelling ook genoeg informatie hoe, wat en wanneer. Bezorgers waren lekker op tijd. Ik had ook betaald voor aansluiting wasmachine, bleek dat er toch nog iets veranderen moest in de kast dus dit was niet mogelijk. Kreeg paar uur later al een mail dat het bedrag hiervoor teruggestort wordt. TOP BEDRIJF.

Betsy Vermast 08-04-2021

De keuze was voldoende,en duidelijk om schreven.
En een zeer snelle levering.

Thomas 08-04-2021

Was al enige tijd op zoek naar een specifieke SMEG broodrooster. Cool Blue had dit model voor zo'n 10% goedkoper dan de concurrent en belandde zo op de site.

Dankzij de duidelijke voorraad vermelding snel tot de koop over gegaan en Cool Blue kwam haar belofte na met de razend snelle levering de volgende dag.
Keurig een smsje kregen 15 minuten voordat de bezorging per fiets(!) geschiedde.
Dit scheelde weer onnodig een dag thuis wachten op de bezorging; erg prettig.

Arnout de Visser 08-04-2021

Ben al klant sinds mp3-shop.nl en nog altijd is dit mijn favoriete webwinkel: altijd goede service en nooit gedoe. Klasse!

Fabian 08-04-2021

CoolBlue levert altijd heel erg snel, altijd de dag erna. De producten en de filters die toe te passen zijn op de website zijn altijd heel erg overzichtelijk en makkelijk toe te passen.
Soms kan je wel een iets goedkopere optie vinden, daarom geen 10. Maar als ik zeker wil weten dat een product goed is, of terug kan als dat niet zo is, dan bestel ik bij CoolBlue.

L F M Shakir 08-04-2021

Mooie Sony 4K TV besteld en volgende ochtend om 09:00 uur al voor de deur geleverd ! Super snelle bezorging !

René de Beer 08-04-2021

heldere website, veel mogelijkheden om te zoeken en te filteren.
Ook goede foto's, informatie over specificaties.
Goed terugzoeken van oude bestellingen.

Roy B 08-04-2021

Altijd duidelijk van tevoren wat je koopt. Ook makkelijk te vergelijken 👍. Snelle levering.

Robert 08-04-2021

Snelle geleverd, goede klantenservice en goede informatievoorziening over wanneer je product wordt geleverd.

HDB 08-04-2021

Het product was zoals omschreven op de site. Geen verrassingen. De prijs was goed en levering goedkoop en snel.

Marielle van Haren- Verwijst 08-04-2021

Overzichtelijke webshop, snelle en nette levering. Makkelijk te retourneren. Prima service

Demi 08-04-2021

Top service, wordt netjes van te voren gebeld. Hele aardige mannen die mijn mooie nieuwe wasmachine kwamen brengen, door hun service en vriendelijkheid was ik nog blijer met mijn nieuwe aankoop!

Coolblue zeker voor herhaling vatbaar, ik hoef me dan geen zorgen te maken :)