Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3859 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ferdi 25-11-2022

De website van Coolblue is erg duidelijk. Vooral de bezorging is top. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en alles wordt indien mogelijk op een duurzame manier verpakt en bezorgd.

Hans3451 25-11-2022

Soepel bestelproces. Als altijd een heldere website met een groot assortiment. De vrolijkheid ervan spreekt me zeer aan. De prijsstelling was aangenaam dus de aankoopkeuze kon snel gemaakt worden

Bas 25-11-2022

CB is niet altijd de goedkoopste maar qua service een prettige online winkel. Snelle levering ook. Producten die een tweede kans krijgen mogen wel wat beter her verpakt worden. Dat gebeurd niet altijd netjes heb ik ervaren. Het is wel eens voorgekomen dat ik een tweede kans artikel zelf netter verpakt terug retour heb gestuurd. Afhandelingen van een retour gaan meestal netjes en redelijk snel.

Tieme 25-11-2022

De site zit goed en mooi in elkaar en het is niet het duurste dit is zeker een prijsvechter en het fijne is dat bij veel producten het de volgende dag al in huis is.

Margot 25-11-2022

Coolblue is een betrouwbare webshop/winkel. Bestel hier vaker en werd nooit teleurgesteld. De levering was op tijd en compleet. Ik schrok wel toen ik de screenbeschermer voor mijn bestelde smartwatch in een doosje voor screenbeschermers van smartphones ontving. Dat had iets duidelijker aangegeven mogen worden. En de verpakking voor kleinere spullen blijft aan de grote kant. Verder: prima!

Riet 25-11-2022

Ik mis vaak een gebruiksaanwijzing bij wat ik bij U bestel. U belooft het oude apparaat mee terug te nemen bij aankoop van het nieuwe apparaat, is dus niet gebeurd.

Robin 25-11-2022

Coolblue heeft altijd scherpe prijzen, goede service en supersnelle bezorging.

Joey 25-11-2022

Goede service. Vriendelijke bezorgers die door weer en wind komen. En ondanks alles vriendelijk blijven

Roland 25-11-2022

Hele goede begeleiding op de website voor het maken van een keuze voor het aanschaffen van een artikel. De altijd vriendelijke bezorging wat vaak met de bakfiets wordt gedaan. En producten zijn altijd op een nette manier bezorgd

K. Buffing 25-11-2022

De klantgerichtheid staat voorop bij het Online shoppen bij Coolblue. Het proces van bestellen tot aan levering worst nauwkeurig beschreven en gemonitord door Coolblue. Beslist een uitnodiging om vaker te kopen online.

Erica 25-11-2022

Van begin tot einde top. Laat op de avond via internet een aankoop gedaan. ‘s Nachts een mailtje dat het onderweg is. Een tijdslot van een uurtje is ideaal en dan nog 15 minuten daarvoor een berichtje. Eenmaal bij je voordeur ben ik gebeld en kon ik overleggen waar het pakketje vanwege mijn afwezigheid heen ging. Mijn pakje bleek gewoon door de brievenbus te passen en zo kwam ik in no time in het bezit van een screenprotector voor mijn nieuwe gsm

12345Anita 24-11-2022

Ik kan prima vinden wat ik zoek.
De levering is prima: ze komen wanneer ze beloven.
De kwaliteit van het product is ook wat ik verwacht.
Kortom: niets meer aan veranderen.

Steelstofzuiger 24-11-2022

Snel en makkelijk besteld.
Bij levering was de extra accu niet aanwezig van de steelstofzuiger.
Gebeld met de klantenservice en was snel opgelost.
Super service gehad!

Carla 24-11-2022

Makkelijk om met hulp van coolblue het juiste artikel te vinden voor mijn persoonlijke gebruik.
Supersnelle levering 👍

Roswitha 24-11-2022

Shop is super daar zie je wel de Black vryday aanbiedingen die lonen heb besteld en volgende dag al geleverd

Paulus 24-11-2022

De site is duidelijk en stiekem soms ook wel grappig. Winkelen wordt leuk door de twist die Coolblue aan de winkel geeft.

Verder is er een hoop keuze, en ook bij het aanschaffen is er een hoop keuze, betaling, levering en een duidelijke site.

Aa 24-11-2022

Duidelijke website, met praktische uitleg/omschrijving, scherpe prijs en snelle levering. Top dus!

Thea evers 24-11-2022

10 is niet teveel, maar wie krijgt er nou een tien, ik niet. Maar service eenzelfde de bezorgen zijn vriendelijk en goed.

cool blue 24-11-2022

mooie senseo machine super , dus zeer tevreden , en cool blue natuurlijk bedankt voor de goede levering

René 24-11-2022

Hele duidelijke website. Enorme keuze. Vele aantrekkelijke prijzen. Eenvoudige, duidelijke bestel app.

Fernando Caldeira 24-11-2022

Very smooth purchase, with good communication and quick delivery. All good and nothing to complain about.

P. Satijn 24-11-2022

Goede service, eerlijk en vriendelijk advies. Goede levertijd, en of bezorg service.

Annelies Holthof 24-11-2022

Fijn om op korte termijn mijn tablet te ontvangen en super dat de bezorger op de fiets kwam !

Rika 24-11-2022

iPhone 12 besteld via de site wat heel soepeltjes ging. In de winkel in Groningen opgehaald. Prima in orde en voor mijn vragen werd keurig de tijd genomen. Blij met de aankoop

Ton 24-11-2022

Heel vriendelijke mensen die de wasmachine hebben gebracht en aangesloten zeer tevreden